Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa analyysinne, miksi mies käyttäytyy näin?

Vierailija
26.07.2015 |

Eräs kaverini, kutsutaan häntä nyt vaikka Minnaksi, yritti parittaa minua omalle kaverilleen, nimeltään vaikka Mikolle. Minna ja Mikko olivat oman kaveripiirinsä kanssa juhlimassa. Minna antoi oman puhelimensa Mikolle ja käski Mikkoa alkaa juttelemaan minulle Whatsapissa. Juttelimme pitkin iltaa ja seuraavana päivänä Mikko olikin kysynyt Minnalta kiinnostuneena, onko minusta kuulunut. Muutaman kuukauden jatkui sellaista leikittelyä, että no hehe, kerropas Mikolle terveisiä yms. Seuraavaksi lähdin itse baariin Minnan kanssa ja tapasimmekin viimein sattumalta Mikon kanssa. Päädyimme yllätys yllätys samaan paikkaan yöksi. Tästä muutama päivä eteenpäin lisäsin Mikon kaveriksi Facebookissa. Hän hyväksyi samantien ja juttelimme niitä näitä. Sovimme minun aloitteestani, että Mikko tulisi käymään seuraavana päivänä luonani. No, hän tuli, meillä synkkasi ainakin minun mielestäni hyvin, päädyimme taas sänkyyn ja vietimmekin koko yön yhdessä. Olimme molemmat lähdössä juuri yli viikonlopun reissuun ja keskustelimme siitä, että tapaisimme jälleen ensi viikolla. Odotin koko viikonlopun, että Mikko laittaisi viestiä, sillä olin hoitanut siihen asti kaikki aloitteet itse. Enääpä hänestä ei sitten olekaan kuulunut. Kolme viikkoa tästä törmäsimme jälleen sattumalta baarissa. Hän ei ollut näkevinäänkään minua. Hän tanssi ja hengasi muiden naisten kanssa, mutta vilkuili jatkuvasti suuntaani ja halusi ilmeisesti varmistaa, että näen hänellä olevan muutakin vientiä.
Pyydän teiltä nyt veikkauksia siihen, miksi ihmeessä mies teki noin? Olettiko hän kenties, että minua ei kiinnosta, kun en ottanutkaan häneen enää yhteyttä? Minna antaa ymmärtää, että hän on mahdoton naistenmies, joten harmittaa ajatella, että olin hänelle vain yksi muiden joukossa, vaikka itse ihastuin häneen. En jaksa taas ymmärtää miehiä. Olisin voinut vaikka vannoa, että kiinnostin häntä edes vähän. Minnan kanssa emme ole niin hyviä kavereita kuitenkaan, että kehtaisin kertoa hänelle, miten minua sattuu. Tuntuu niin nöyryyttävältä, etten edes kehdannut kertoa Minnalle viimeisimmästä baarissa törmäämisestä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on armoton naistenmies, siinä se, ei mitään muuta, olit yksi muiden joukossa. Anna olla ja mene eteenpäin.

Vierailija
2/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverisi halusi "parittaa" sua naistenmiehelle? Onko heidän yhteinen äynä sua kohtaan? Jos ovatkin enemmän kuin kavereita? Nämä kysymykset heräsi mulla kun luin sun aloituksen. Itse en uhrausi ajatustakaan enää moiselle paskiaiselle, pelimieshän on kirjoitettu otsaan niin että sokeakin sen näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juuri ne pahimmat naistenmiehet muuttuvat pahimmiksi nössyköiksi, kun tunteet tulevatkin mukaan kierroksiin. Kokemuksesta kerron.

Vierailija
4/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli samantyyppinen juttu aikanaan. Synkkasi hyvin tyypin kanssa, mutta koska hänellä taas ilmeisesti synkkasikin lähes jokaisen tapaamansa naisen kanssa, niin ei riittänyt kaverilla kiinnostus, kun uutta ihailijaa pukkasi joka baarireissulla.

Vierailija
5/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:46"]Miksi kaverisi halusi "parittaa" sua naistenmiehelle? Onko heidän yhteinen äynä sua kohtaan? Jos ovatkin enemmän kuin kavereita? Nämä kysymykset heräsi mulla kun luin sun aloituksen. Itse en uhrausi ajatustakaan enää moiselle paskiaiselle, pelimieshän on kirjoitettu otsaan niin että sokeakin sen näkee.
[/quote]
Ei, ei, ei. Tämä Minna ei ikinä satuttaisi minua tällä tavalla ja hän on itse varattu, joten heillä ei ainakaan keskenään ole juttua. Kuulema "hyvällä tavalla naistenmies", mitä ikinä sitten tarkoittaakin.
Ap

Vierailija
6/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varatut ei koskaan petä :D

Vierailija
7/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo lisätä ahdistustasi, mutta veikkaisin vahvasti, että jos olisit vielä kerran ottanut häneen yhteyttä loppu olisi historiaa. Jos olit itse pitänyt yhteyttä yllä aiemmin, mies putkiaivoillaan varmasti oletti, että teet siten nytkin jos sinua kiinnostaa. Olipa luonne millainen tahansa, kyllä se säikäyttää ja saa epäröimään itseään ja omaa viehätysvoimaa vaikka olisi mikä playeri kyseessä...

Vierailija
8/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et ottanut häneen itse yhteyttä? Mikko varmaan luuli, ettei sinua kiinnosta, kun et ota yhteyttä. Baarissa halusi sitten näyttää, että eipä häntä asia vaivaa, vaikka oikeasti vaivaakin.

Vierailija
9/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:52"]En tahdo lisätä ahdistustasi, mutta veikkaisin vahvasti, että jos olisit vielä kerran ottanut häneen yhteyttä loppu olisi historiaa. Jos olit itse pitänyt yhteyttä yllä aiemmin, mies putkiaivoillaan varmasti oletti, että teet siten nytkin jos sinua kiinnostaa. Olipa luonne millainen tahansa, kyllä se säikäyttää ja saa epäröimään itseään ja omaa viehätysvoimaa vaikka olisi mikä playeri kyseessä...
[/quote]

Jep Mikko luuli, ettei sinua kiinnosta tai että leikit vaikeasti tavoiteltavaa (minkä teitkin).

Vierailija
10/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnustan olevani jonkin sortin naistenmies ja välillä olen satuttanut naisia pahastikin, lähinnä tahtomattani kylläkin... Itse vastaavassa tilanteessa olisin tullut välittömästi sinun luoksesi baarissa, jos olisin ollut vailla yöpaikkaa. Tämä herra Mikko varmaan säikähti omia tunteitaan ja sinun näkemistäsi ylipäätänsä yllättäen ja siksi käyttäytyi miten käyttäytyi. Veikkaan siis, että kyseessä oli nimenomaan ne tunteet eikä suinkaan pelkkä välinpitämättömyys tai pelkkänä reikänä oleminen, jos naistenmies käyttäytyy tuolla tavalla.

Vierailija
11/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain peliä sun selän takana nyt pelataan, joko ystäväsi tässä mukana tai sitten ei, mutta en luottaisi enää ainakaan tuohon jätkään. Oppi taatusti tuntemaan jo niin hyvin sua tuona aikana kun hengailitte yhdessä, ettei enää voi olla ujo tms.

Vierailija
12/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi ottaa yhteyttä jos on ollut aloitteellisempi jo alusta alkaen? Ja kertoo miehen luonteesta kun loukattuna jos edes oli lähtee koston tielle. Hyvä kun pääsit eroon.

Vierailija
13/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suhde, vaikka orastavakin on jo lässähtänyt jos pelejä pelataan. All or nothing. Mä en jaksa miettiä millon saa viestittää ja mitä jokin juttu meinaa, jos aletaan analysoimaan niin se kipinä sammuu eikä vahvistu.

Onneksi olen likinäköinen, en oleta mitään ja mies joutuu vääntämään rautalangasta jos tahtoo tutustua paremmin. Oma mies oli ihan ihmeissään et eikö se vaan tajua mutta onneksi ymmärsi hyvin äkkiä siirtyä selkokieleen ;) en lue rivien välistä, nothing to loose

Vierailija
14/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä joko kiinnosti liikaa tai ei ollenkaan. Veikkaisin vahvasti kuitenkin ensimmäistä. Olen samoilla linjoilla 11. kommentoijan kanssa.

Vierailija
15/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mä ymmärrän sua <3 Jotkut miehet on vaan tuommosia:/

Vierailija
16/32 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri hiljattain samanlaisessa tilanteessa, että mies ei ollut tuntevinaan, vaikka oltiin samassa paikassa iltaa viettämässä. Tungin sitten väkisin juttusille, ja se vähän mursi jäätä. Mutta mulla ei ollut hajuakaan, että mistä se jää siihen oli edes muodostunut. Päätin sitten kysyä asiasta ja miehen käytöksestä. Mies tietenkin kielsi välttelevänsä ja jään olemassaolon. Juteltiin vielä lisää, ja en minä muita päätelmiä siitä voinut tehdä kuin ettei mies oikein osaa käsitellä tunteitaan aikuisella tavalla. Ja vahva naistenmiesvaikutelma jäi. Itse asiassa kehuskelikin naismenestyksellään. Ajattelin sitten, että tyhjänpäiväinen tyyppihän tuo oikeastaan onkin, ja että sille on turha uhrata yhtään enempää ajatuksia.

Vierailija
17/32 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:56"]

Itse tunnustan olevani jonkin sortin naistenmies ja välillä olen satuttanut naisia pahastikin, lähinnä tahtomattani kylläkin... Itse vastaavassa tilanteessa olisin tullut välittömästi sinun luoksesi baarissa, jos olisin ollut vailla yöpaikkaa. Tämä herra Mikko varmaan säikähti omia tunteitaan ja sinun näkemistäsi ylipäätänsä yllättäen ja siksi käyttäytyi miten käyttäytyi. Veikkaan siis, että kyseessä oli nimenomaan ne tunteet eikä suinkaan pelkkä välinpitämättömyys tai pelkkänä reikänä oleminen, jos naistenmies käyttäytyy tuolla tavalla.

[/quote]

Ohoh... jos toisesta välittävä mies käyttäytyy noin, niin voi ei. Ei rohkeutta, ei turvallista suhtautumista. Ei kerro hyvää jos suhde jatkuisikin.

Vierailija
18/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/32 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain ottanut yhteyttä. Oliko tässäkin asiassa oma ylpeys tärkeämpi.

Vierailija
20/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap hyvä, tunnistan tuskasi. Itse ainakin luotan siihen, että vaikka on itsekin kiinnostunut ja toivoo tietenkin toisenkin olevan, kyllä sen vaistoaa onko toinen kiinnostunut. Tapauksessasi vaikuttaisi siltä, että Mikko nimenomaan oli. Kuten monet ovat veikanneetkin, minäkin kallistuisin samille linjoille, mitä esimerkiksi 11. Tsemppiä tuleviin koitoksiin miesten kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi