Mitä unohdit viimeksi pakata matkalle mukaan?
Kommentit (44)
Deodorantin ja hammasharjan. Mä unohdan ne tasan aina vaikka kuinka laittaisin muistutuksia tms.
Jos muistat ottaa rahat mukaan niin ei se niin haittaa jos jotain muuta sitten unohtuu.
Voide hyttysenpistoihin. Kännykän "vyötärölaukku" lapselle.
Kynsiviilan, aurinkovoiteen ja kameran muistikortin. Mies unohti uimahousut.
E-pillerit... Lopetin sitten sillä reissulla kokonaan niiden syömisen, totesin vaan, että jos kerran oon niin lahopää etten niitä muista ottaa mukaan (aina välillä jäi myös joku pilleri välistä), niin ehkä sitten parempi vaan miettiä jotain muuta ehkäisykeinoa.
Särkylääkkeen... Karmeeta herätä vierailulla jossain saunamökissä aamuyöstä yhä pahenevaan migreeniin, johon pitäisi saada lääkitystä HETI!
sisätossut, sellaset hotellien valkoiset
Hiusharjan... Oli aaaivan ihanaa olla pesun jälkeen takkutukkana :)
Jatkojohto, jossa on tilaa useammalle pistokkeelle. Taas kerran mökissä oli liian vähän vapaita pistorasioita ja jos meinasi ladata kännykkää sängyn vieressä, piti ottaa lukulampun johto irti.
Lasten vaatteet. Oli kiva yllätys avata matkalaukku:)
Laastarit ja Septidinin (pienten lasten kanssa reissussa).
Ennemminkin unohdan, miten vähällä pärjää. Ulkomaillakin on kauppoja.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:27"]
Deodorantin ja hammasharjan. Mä unohdan ne tasan aina vaikka kuinka laittaisin muistutuksia tms.
[/quote]Minulla on toilettipussi matkahammasharjoineen ja minidödöineen aina valmiina. :)
Purentakiskon. Oli hankala nukkua ja koko viikon leukanivelet hellänä.
Olen myös unohtanut hydrokortisonivoiteen (hyttyset söi yöllä jopa naamasta), kosteusvoiteen. Mies unohtaa aina rantapyyhkeen.
Hyttyssuojat, pelikortit, rantamekon
Olen juuri nyt matkalla, en keksi mitä olisin unohtanut. Väärin olin pakannut siten että otin shortsi-yöasun, luulin että täällä on kuuma iltaisin ja öisin. Ei ole.