Voi ei. Loma loppu ja töihin pitäisi palata.
Tuntuu, että kesä ei ole vielä edes alkanut ja 4 viikkoa lomaa mennyt yhdessä hujauksessa. Yhtään ei vielä huvittaisi mennä takaisin töihin :(
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:46"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:45"]Jurppii myös.
[/quote] kuin myös. Jos olisi edes kiva työ. Mutta sitä samaa vessatusta, pukemista, ulkoilua. Blaah.
[/quote]
Juuri siksi vaihdoin alaa! T. Ex-lh
3 viikon päästä 2viikon loma ekaa kertaan vuoteen, maistuu..
Mulle kotona makaaminen on ihan OK jos ei siihenKIN tarvitse valtiolta apua.. -.-
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:25"]Onneksi en käy töissä :) Mulla on aina lomaa. Ikinä en enää palaa oravanpyörään takaisin paskalla palkalla. Olen tyytyväinen omaan elämääni näin. Kerran täällä vain ollaan ja jokainen tallaa sen tavallaan joten nillitykset verorahoista voi jättää heti pois. Mä nautin elämästä perheeni kanssa,omaa yritystä miettinyt kyllä mutta muiden palkolliseksi en enää mene. Tullaan näin toimeen ihan hyvin. N30 [/quote] onko sulla millainen tulonlähde?
[/quote]
Ostetaan halvalla ja myydään kalliilla. Välillä jopa ilmaiseksi saadaan,sijoitetaan hiukan ja tehdään esim. tonni voittoa. Bruttotuloa n.5000e/kk (minä/mies työttömyyskorvaukset) ja tuohon muut päälle ehkä 2000e voittoa/kk
Pimeitä töitä ei siis tehdä yhtään. Ihan rehellisesti,saadaan tavaraa tai maksetaan siitä huutokaupassa vähän ja myydään normaali hinnalla pois. Niin helppoa.
[/quote] Tuollaisista tuloista pitäisi kyllä jo verot maksaa. Edes omia tavaroitaan ei saa myydä tuossa laajuudessa pimeästi = maksamatta veroja!
Älkää av-mammat ottako kaikkea niin tosissaan.. Hiukan tulee trollaamaan niin kaikki vauhkoo veroista. Mä niin arvasin tämän ja siksi keksin teille taas hiukan tarinaa. Hahaha Kiitos vaan taas mammat nauruista.
Arvatkaa mitä eniten olen ihmetellyt? Ketju on jo hetken aikaa ollut eikä yhtäkään trollaus morkkausta tekstini ole saanut niin joudun itseni paljastamaan. Yleensä muissa ketjuissa tai aloituksissani tajuatte heti trolliksi,kerrankin saan OIKEASTI vedätetty teitä. Hahaa :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:49"]
Älkää av-mammat ottako kaikkea niin tosissaan.. Hiukan tulee trollaamaan niin kaikki vauhkoo veroista. Mä niin arvasin tämän ja siksi keksin teille taas hiukan tarinaa. Hahaha Kiitos vaan taas mammat nauruista.
Arvatkaa mitä eniten olen ihmetellyt? Ketju on jo hetken aikaa ollut eikä yhtäkään trollaus morkkausta tekstini ole saanut niin joudun itseni paljastamaan. Yleensä muissa ketjuissa tai aloituksissani tajuatte heti trolliksi,kerrankin saan OIKEASTI vedätetty teitä. Hahaa :D
[/quote] Taisit pelästyä, että joku ilmiantaa sut verottajalle? ;)
Mä oon koko kesän seurannut kun muut lähtee ja palaa lomilta - harmittaa kaikkien työkavereiden puolesta surkeat kesälomakelit. Itselläkin vasta edessäpäin: ei tuo sää ainakaan tuosta enää huonone.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:49"]Älkää av-mammat ottako kaikkea niin tosissaan.. Hiukan tulee trollaamaan niin kaikki vauhkoo veroista. Mä niin arvasin tämän ja siksi keksin teille taas hiukan tarinaa. Hahaha Kiitos vaan taas mammat nauruista.
[/quote]
No niin varmaan! Tais mennä kusi sukkaan, kun huomasit, että lörpöttelit ohi suusi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:49"]
[/quote] Taisit pelästyä, että joku ilmiantaa sut verottajalle? ;)
[/quote]
en sentään ;) Vapaasti saa tehdä itsensä naurunalaiseksi ja soittaa verottajalle. Meidän kaksion saa tarkistaa ja tilitiedot. Näytän samalla tämän ketjun ja sinun ip osoitteen niin verottaja voi kertoa sinulle mitä löysivät. :D
Huomenna takaisin töihin mutta kolmenkuukauden päästä alkaa mammaloma. "Loma"
Täälläki loma alkoi tänään, vihdoinkin!! Nyt suunta kaheks viikoks ulkomaille:)
Täällä yksi, jolla ei ole ollut kesälomaa ollenkaan tänä eikä viime kesänä. Vaihdoin työpaikkaa juuri kesän alussa niin nollaantui lomat. Oma moka siis, mutta ottaa hieman silti päähän, kun kuuntelee muiden lomajuttuja :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:16"]Täällä yksi, jolla ei ole ollut kesälomaa ollenkaan tänä eikä viime kesänä. Vaihdoin työpaikkaa juuri kesän alussa niin nollaantui lomat. Oma moka siis, mutta ottaa hieman silti päähän, kun kuuntelee muiden lomajuttuja :D
[/quote]
Eikö olisi kannattanut vaihtaa työpaikkaa kesäloman jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:48"]
Kyllä. Ketuttaa eikä kiinnostaisi. Miten tää loma meni niin nopeasti? Taas vuosi perjantain odottelua kunnes taas pääsee lomalle. Oon ihan loppu jo valmiiksi.
[/quote]
Hanki joku kiva harrastus, joka odottaa palkintona töiden jälkeen kotona:)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:25"]Onneksi en käy töissä :) Mulla on aina lomaa. Ikinä en enää palaa oravanpyörään takaisin paskalla palkalla. Olen tyytyväinen omaan elämääni näin. Kerran täällä vain ollaan ja jokainen tallaa sen tavallaan joten nillitykset verorahoista voi jättää heti pois. Mä nautin elämästä perheeni kanssa,omaa yritystä miettinyt kyllä mutta muiden palkolliseksi en enää mene. Tullaan näin toimeen ihan hyvin. N30 [/quote] onko sulla millainen tulonlähde?
[/quote]
Ostetaan halvalla ja myydään kalliilla. Välillä jopa ilmaiseksi saadaan,sijoitetaan hiukan ja tehdään esim. tonni voittoa. Bruttotuloa n.5000e/kk (minä/mies työttömyyskorvaukset) ja tuohon muut päälle ehkä 2000e voittoa/kk
Pimeitä töitä ei siis tehdä yhtään. Ihan rehellisesti,saadaan tavaraa tai maksetaan siitä huutokaupassa vähän ja myydään normaali hinnalla pois. Niin helppoa.
Niin, siis otatte kyllä työttömyyskorvaukset "vastaan"? Joten on kyllä aihetta nillitää!! Kaikki ei ajattele noin "minäminäminä.." Joten jonkun on käytävä ihan töissä, että verottaja voi viedä osansa ja maksaa luusereille.
[/quote]
[/quote]
Mulle on ihan sama vaikka nillität! Ei kuule liikuta yhtään. :D Hyvä kun sä teet töitä ja maksat mun liittorahoja,kiiiiiiitoos. :) En mä ole sanonut että ajattelen minäminäminä,elän vain kerran ja elän sen niin kuten parhaaksi näen. Ei mulla muuta,heippa.
[/quote]
Mitäs ajattelit kymmenen vuoden kuluttua, kun olette kupanneet liitot tyhjiin ja valtion samaten. Siinä sitten verissä päin taistellaan jäljellä olevista työpaikoista ja kuvittelet olevasi varmaan haluttukin työntekijä oltuaisi lähes koko elämäsi pois töistä.
[/quote]
Säästöjä kuules,säästöjä...