Käytännönjuttuja Serenassa
Tähän saakka olen onnintunut Serenaa välttelemään, mutta nyt tyttö välttämättä haluaa sinne synttärilahjaksi. Minulla onkin ensikertalaisena liuta tyhmiä kysymyksiä. Eli ensinnäkin jos ottaa eväät mukaan, niin voiko ne jättää pukuhuoneeseen ja hakea kun tarvitsee? Entä liikutaanko Serenassa paljain jaloin vai esim. rantaläpsyillä? Kannetaanko pyyhettä koko ajan mukana vai onko pyyhkeille jotain naulakoita? Onko saunassa peflettejä vai otetaanko mukaan? Jos ottaa pefletin mukaan, missä sitä säilytetään? Jos ei halua uima-asussa mennä syömään voiko välissä hakea vaikka paidan päälle? Jos on viileämpi ilma, ovatko ulkoliukumäet ja - altaat kuitenkin käytössä? Onko vesi viileää? Kaikki käytännön vinkit ovat tervetulleita. vinkiksi ei tarvi antaa, ettei kannata mennä, ollaan nyt joka tapauksessa menossa.
Kommentit (2)
Kiitos! Meillä on sellainen pikku kylmälaukku johon ajattelin eväitä laittaa ja sitten syödään siellä ranut tai muuta lisäksi :)
En tiedä miten teidän eväät säilyy niissä pienissä kaapeissa mutta on se mahdollista tietenkin että käy välillä syömässä eväät. Saunatilat eivät sijaitse suihkuja pukeutumistiloissa vaan saunaosasto on erillinen, siellä varmaan on niitä kertakäyttöpaflettejä. Saa ottaa mukaan läpsykkäät mutta ei ole pakko. Itse puin ravintolaan mennessä rantamekon uikkareiden päälle kaikki eivät näin tehneet. Meidän lapset tykkäs tosi paljon. Vesi ulkona oli ainakin alkukesästä tosi viileetä mut ei hidastanut menoa.