mies vitsailee naimisiinmenosta...naispuolisen ystävänsä kanssa :(
Ollaan avoliitossa. Miehellä naispuoleinen hyvä ystävä, olleet ystäviä ihan lapsista asti. En muuten ole tästä naisesta mustasukkainen mutta nyt menin koneelle, miehellä jäänyt face auki ja keskusteluikkuna näkyi siinä tämän kaverin kanssa. Nainen kertoo että on kamala morkkis eilisestä ja kysyy mieheltäni milloin me (eli nainen ja minun mies) mennään naimisiin niin hän säästyy näiltä morkkiksilta. Mies vastaa siihen että millon sulle kävis. Nainen laittaa vaan hymynaaman siihen.
Ja tämä ei ole eka kerta kun olen vastaavaa lukenut, joskus aiemmin olen lukenut viestin jossa mies sanoo naiselle että meidän ois pitänyt mennä silloin nuorena naimisiin.
En ole tätä asiaa miehen kanssa jutellut läpi, mutta minua kyllä vaivaa. Pelkkää ystävyyttä jossa on tuollaiset vitsit? Vai vitsissä piilee totuuden siemen? :(
Kommentit (18)
Hyi hele. Miksi mies seurustelee kanssasi jos noin ajattelee oikeasti. Kuulostaa oksettavalta jos nyt on totta.
Otan osaa. Taitaapa selvästi totuuden siemen olla.
Joskus nuorena ajatelleet menevänsä naimisiin? Ollut jotakin sutinaa nuorina?
No kertoiko mies että oisivat tehneet jotain mistä vois tulla morkkista? Vai jäikö se asia kertomatta? Ryyppäsivätkö, pelasivatko rahansa vai jtn muuta?
Oletko harkinnut avointa parisuhdetta? Aika ahdasmielistä ajatella, että omistat miehesi.
Viittaisi siihen, että heillä on joskus nuorena ollut jotain huumoria naimisiinmenoon liittyen, ja se on vain jäänyt insidevitsiksi.
Se voi olla ihan vain sitä vitsailua. Tai ehkä toisella heistä on takana se totuuden siemen ja toinen vain vitsailee.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:11"]
No kertoiko mies että oisivat tehneet jotain mistä vois tulla morkkista? Vai jäikö se asia kertomatta? Ryyppäsivätkö, pelasivatko rahansa vai jtn muuta?
[/quote]
Mies on eilen ollut minun kanssa kotona, eli naisella morkkis jostain muusta asiasta, en lukenut koko keskustelua, näin vain tuon osan... t.ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:12"]
Viittaisi siihen, että heillä on joskus nuorena ollut jotain huumoria naimisiinmenoon liittyen, ja se on vain jäänyt insidevitsiksi.
[/quote]
No minä en kyllä pitäisi jos mieheni laukoisi jotakin tuon tyylisiä vitsejä ystävänsä kanssa? Minusta kuulostaa kyllä oudolta.
No, kaksi vaihtoehtoa, vitsailu tai mitähän eilen on tapahtunut? Missä mies oli eilen?
Mun miehellä oli myös naispuolinen kaveri, ja luin sitten salaa heidän viestittelyjään ja oli vähän vastaavaa. Jätin miehen heti välittömästi, hän lupasi muuttua ja katkaista välit kunhan ei menetä mua ja lapsia. Muutti siis elämästään ison osan, vaihtoi kokonaan kaveripiiriäkin ettei ole enää missään tekemisissä tämän naisen kanssa. En vieläkään osaa täysin luottaa, mutta se on varmaa että yhtään naispuolista kaveria ei hänelle enää tule. En vaan pysty enää ikinä olemaan neutraali niiden suhteen.
Ilmeisesti nainen on lähtenyt jonkun matkaan ja siksi "toivoo olevansa naimisissa" ettei näin kävisi ja aiheuttaisi morkkiksia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:12"]
[/quote]
No minä en kyllä pitäisi jos mieheni laukoisi jotakin tuon tyylisiä vitsejä ystävänsä kanssa? Minusta kuulostaa kyllä oudolta.
[/quote]
Sinultahan sitä ei kysytä.
Voisin ihan näin äkkiseltään kuvitella, että heitä on jossain vaiheessa suunnilleen jokainen luullut seurustelevaksi pariksi, kysellyt että menettekö te sitten naimisiinkin jne. Ja tämä juontaa juurensa sieltä. Jos näin on, niin se on ihan harmitonta huumoria. Ja molempien oikeat puolisot välttyvät mielipahalta kun eivät lue toisten yksityiskeskusteluja.
Itse en kyllä kattelis tollasta miestä, mutta kukin tyylillään.
Nettiseksiä heillä varmaan ollut.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:21"]
Itse en kyllä kattelis tollasta miestä, mutta kukin tyylillään.
[/quote]
En minäkään katselisi miestä enkä naista, joka lukee henkilökohtaisia keskustelujani ja sitten vielä pohtii niitä täällä.
Kyllähän tuollaisessa on hieman flirttaava sävy, ei siitä mihinkään pääse. Itse en ainakaan vitsaile tuohon tyyliin miespuolisten kavereideni kanssa, jotka ovat tasan vain niitä kavereita. Eri asia jos on ollut jotain säätöä. Mutta jos olen itse suhteessa, niin silloin en kyllä vitsaile tuohon tyyliin niiden entisten säätöjenkään kanssa. Mutta mitä ap voisi tehdä asialle? Eipä oikein mitään. Kuin odottaa että jäävät jostain vakavammasta kiinni. Tai kärvistellä vuosikaudet kuunnellen tuon tyylistä vitsailua. Koska jos ap ottaa asian puheeksi, niin sehän kääntyy siten että ap pn vain turhaa mustis ja tuolle naisystävälle kerrotaan asia, joka sitten alkaa pikkuhiljaa lyömään kiilaa ap:n ja tämän miehen välille. Itse tekisin ehkä niin että kysyisin mieheltä suoraan onko ollut jotain säätöä koskaan tän naisen kanssa. Viittaamatta mihinkään facekeskusteluihin. Ja jos vastaus ei, niin miksi ei? (Ei kiinnosta, huono ajoitus) Vastauksen perusteella miettisin jatkoa. Mitään suuria mustasukkaisuus kohtauksia välttelisin viimeiseen asti, ne kääntyy vain itseä vastaan. Valitettavasti jos miehen ja naisen ystävyydessä on flirttaava sävy, niin kyllä sitä sänkyyn jossain vaiheessa päädytään.
Oot liian sinisilmänen, jätä se sika.