Mies otti yhteyttä vaikka luulin ettei enää ottaisi!
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.
Tein tänne parikin keskustelua aiheesta ja näemmä täysin turhaan :)
Nyt on hyvä mieli. Minä todella pidän tästä miehestä. Ja ilmeisesti hänkin minusta.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:26"]Okei. Kävi välillä maistelemassa toista piparia? [/quote] Mitä sitten vaikka olisi käynytkin? Me ei seurustella. Ap [/quote] Haluaisit kuitenkin seurustella. Muuten et lähettäisi kahden (!) päivän hiljaisuuden jälkeen useita itkuviestejä ja avunhuutoja vauvapalstalle. [/quote] Itse asiassa en tiedä pystyisinkö ainakaan vielä mihinkään vakavampaan. Mies on kyllä kaikella tavalla mieleiseni. Ja ne "itkukeskusteluni" olivat lähinnä ajantappoa sillä kyseinen asia oli juuri silloin ajankohtainen ja tiedän ihmisten pitävän draamasta. Ap
[/quote]
Repesin tuolle vikalle lauseelle ((btw. teen itse samaa)
Aika lyhyt aika kyllä, mä odottelen nyt 8. kuukautta josko miehestä kuuluisi :) Mikähän keskustelu se oli, oliko se, jossa kannustin sinua odottamaan viikon ja sitten itse soittamaan ja joku muukin sanoi samansuuntaista...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:01"]
Aika lyhyt aika kyllä, mä odottelen nyt 8. kuukautta josko miehestä kuuluisi :) Mikähän keskustelu se oli, oliko se, jossa kannustin sinua odottamaan viikon ja sitten itse soittamaan ja joku muukin sanoi samansuuntaista...
[/quote]
Ja siis hienoa kuulla, että otti! Oon iloinen sun puolesta!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:26"]Okei. Kävi välillä maistelemassa toista piparia?
[/quote]
Mitä sitten vaikka olisi käynytkin? Me ei seurustella. Ap
[/quote] Varo tauteja. :)
[/quote]
Eiköhän niitä tauteja voi hänellä olla ollut jo aiemminkin. Kylläpä on negatiivisia ajatuksia. Ei ihme jos miehet on halunneet teistä lopullisesti eroon jos ajatusmaailmanne on tuollainen. Kuulostaa yltiömustasukkaiselta ja epävarmalta omasta itsestään, jos loukkaantuu siitä että sinkkuna oleva mies ei saisi olla ihan kenen naisen kanssa tahansa silloin kun huvittaa. Ap
[/quote] uuh, muka-äijämäinen tytön reppana.
[/quote]
Kaikki me olemme yksilöitä. Jos sinusta sinkkumies ei saa harrastaa seksiä naisten kanssa oman mielensä mukaan ei se tarkoita etteikö joku muu nainen voisi olla eri mieltä. Minä olen sitä mieltä että sinkkuna saa tehdä mitä haluaa, seurustellessa mennään omantunnon ja/tai sääntöjen mukaan. Ap
Sinänsä mulle ei ois ok, että jos joku mies miettiikin minua kumppanikseen, enää samalla haluaisi muita naisia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:26"]Okei. Kävi välillä maistelemassa toista piparia? [/quote] Mitä sitten vaikka olisi käynytkin? Me ei seurustella. Ap [/quote] Varo tauteja. :) [/quote] Eiköhän niitä tauteja voi hänellä olla ollut jo aiemminkin. Kylläpä on negatiivisia ajatuksia. Ei ihme jos miehet on halunneet teistä lopullisesti eroon jos ajatusmaailmanne on tuollainen. Kuulostaa yltiömustasukkaiselta ja epävarmalta omasta itsestään, jos loukkaantuu siitä että sinkkuna oleva mies ei saisi olla ihan kenen naisen kanssa tahansa silloin kun huvittaa. Ap
[/quote]
Ja silti sä itse oot parin päivän hiljaisuuden takia vinkunut epätoivoisena palstalla miehen perään. Ja vielä useampaan otteeseen. Vaikutat aika yksinkertaiselta hölmöltä. Pelimies osaa ne oikeat muuvit ja sanat millä lohkeaa taas tarvittaessa. Ja sä reppana meet ja ihastut. Ylimielisyytesi takia sua ei voi ees sääliä, mutta muista; sitä saa mitä tilaa. Opit sitten kantapään kautta.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:26"]Okei. Kävi välillä maistelemassa toista piparia? [/quote] Mitä sitten vaikka olisi käynytkin? Me ei seurustella. Ap [/quote] Varo tauteja. :) [/quote] Eiköhän niitä tauteja voi hänellä olla ollut jo aiemminkin. Kylläpä on negatiivisia ajatuksia. Ei ihme jos miehet on halunneet teistä lopullisesti eroon jos ajatusmaailmanne on tuollainen. Kuulostaa yltiömustasukkaiselta ja epävarmalta omasta itsestään, jos loukkaantuu siitä että sinkkuna oleva mies ei saisi olla ihan kenen naisen kanssa tahansa silloin kun huvittaa. Ap
[/quote]
Kuulostaa yltiömustasukkaisuudelta ja epävarmalta omasta itsestään, jos parin päivän hiljaisuuden takia pitää loukkaantuneena vauvapalstalle avautua. Se sun pelimiehesi oli vaan jonkun muun kanssa nyt viikonlopun ja lämmittää sua arkipanoksi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:43"]
[/quote]
Ja silti sä itse oot parin päivän hiljaisuuden takia vinkunut epätoivoisena palstalla miehen perään. Ja vielä useampaan otteeseen. Vaikutat aika yksinkertaiselta hölmöltä. Pelimies osaa ne oikeat muuvit ja sanat millä lohkeaa taas tarvittaessa. Ja sä reppana meet ja ihastut. Ylimielisyytesi takia sua ei voi ees sääliä, mutta muista; sitä saa mitä tilaa. Opit sitten kantapään kautta.
[/quote]
Me ei olla vielä edes tavattu! Eikä tarvitse haukkua reppanaksi. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:14"]
[/quote]
[/quote]
Eli mies ei saa ollenkaan miettiä tai edetä omaa tahtiaan, niinkö sanot? Vai mistä sä näit, onko sulla jotain kykyjä, mitä muilla ei ole, nähdä mitä kyseinen mies ajattelee?
Ap, mä tiedän tän miehen. Pidä hyvänäsi, annoin sille potkun kuvan perseeseen. Aika helvetin hyvää seksiä kyllä tarjoaa, mutta muuten käytökseltään kuin joku mielenterveyspotilas....
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 07:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:19"]Ap, mä tiedän tän miehen. Pidä hyvänäsi, annoin sille potkun kuvan perseeseen. Aika helvetin hyvää seksiä kyllä tarjoaa, mutta muuten käytökseltään kuin joku mielenterveyspotilas.... [/quote] Voi nyt helvetti...
[/quote]
Toi on varmaan munkin ex.
Linkkaamisen pikakurssi:
Avaa sivu jonka haluat linkata. Etsi osoitepalkki, jossa siis lukee sivun osoite eli linkki, tämä on myös sama palkki johon kirjoitat haluamasi osoitteen. Paina tässä palkissa olevaa tekstiä pitkään, jolloin tämän vuosituhannen älyluuri valitsee tekstin. Varmista että kaikki teksti on valittuna ja paina kopioi. Tule takaisin AV:lle, paina viestikenttää pitkään ja valitse liitä. Olet juuri suorittanut linkittämisen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:19"]Ap, mä tiedän tän miehen. Pidä hyvänäsi, annoin sille potkun kuvan perseeseen. Aika helvetin hyvää seksiä kyllä tarjoaa, mutta muuten käytökseltään kuin joku mielenterveyspotilas....
[/quote]
Voi nyt helvetti...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:26"]Okei. Kävi välillä maistelemassa toista piparia? [/quote] Mitä sitten vaikka olisi käynytkin? Me ei seurustella. Ap
[/quote]
Haluaisit kuitenkin seurustella. Muuten et lähettäisi kahden (!) päivän hiljaisuuden jälkeen useita itkuviestejä ja avunhuutoja vauvapalstalle.
[/quote]
Itse asiassa en tiedä pystyisinkö ainakaan vielä mihinkään vakavampaan. Mies on kyllä kaikella tavalla mieleiseni.
Ja ne "itkukeskusteluni" olivat lähinnä ajantappoa sillä kyseinen asia oli juuri silloin ajankohtainen ja tiedän ihmisten pitävän draamasta. Ap