Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana yllätys mies osti minulle uuden mersun

Vierailija
26.07.2015 |

Mese 180c aivan ihana.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:44"]Marsu tyypit haistakaa pitkävittu!!! Ap
[/quote]Toivottavasti et kovasti kiroile marsun kuullen, kun ne on Nii herkkiä. Muuten ap, sähän oot itkin marsu tyyppi. Tsemppiä marsuiluun, kivaa Se on!

Vierailija
42/53 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:02"]

Ääh, mese on niiiiin menneen talven autoja että! Olisi se miehesi edes voinut jonkun kunnon auton ostaa......

[/quote]

Yllättäen näitten viestien kirjoittajat eivät ikinä, ikinä kerro mikä se "kunnon auto" sitten olisi... *tirsk*

Joku Toyota Avensis vissiin!!!!!

[/quote]

Tirsku sinä vaan :D. Kunnon autot ovat ihan jotain muita kuin japseja. Koetahan sinäkin lisätä autotietämystäsi, niin tiedät mistä puhutaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:14"]Kuka toope jaksaa olla kateellinen jonku hienosta mersusta? Onko kaikkien pakko saada aina jotain pirun kallista :D varmaa ootte miehenne kaa yhtä kylmiä ku raha! Röhööhö
[/quote]

Hienosta? Kallista?

Vierailija
44/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:14"]Kuka toope jaksaa olla kateellinen jonku hienosta mersusta? Onko kaikkien pakko saada aina jotain pirun kallista :D varmaa ootte miehenne kaa yhtä kylmiä ku raha! Röhööhö
[/quote]

Hienosta? Kallista?
[/quote]

Mitä järkee sit leijua jollain rutkulla?

Vierailija
45/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole niin sanottu mannemersu.

Vierailija
46/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että millä lailla toimivat naiset yleensä saavat lahjoja miehiltä? Minä en ole ikinä kai toiminut oikein sitten.
Treffeilläkään kukaan ei aikoinaan ole koskaan tarjonnut mulle edes kahvikuppia. Baarissa kukaan ei ole ostanut mulle drinkkiä. Nykyisen miehen kanssakin kun käydään syömässä, tilataan erilliset laskut molemmille.
Kaunis olen tietääkseni (on pyydetty kadulla malliksikin useammankin kerran), mies saa monipuolista seksiä joka päivä, en ole ikinä kieltäytynyt, suihinottoja jne.
Mitä nuo lahjoja saavat naiset tekevät toisin? Kuulisin mielelläni vinkkejä ap:lta, joka selvästi osaa homman!

Vierailija
47/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:13"]Jäin miettimään, että millä lailla toimivat naiset yleensä saavat lahjoja miehiltä? Minä en ole ikinä kai toiminut oikein sitten.
Treffeilläkään kukaan ei aikoinaan ole koskaan tarjonnut mulle edes kahvikuppia. Baarissa kukaan ei ole ostanut mulle drinkkiä. Nykyisen miehen kanssakin kun käydään syömässä, tilataan erilliset laskut molemmille.
Kaunis olen tietääkseni (on pyydetty kadulla malliksikin useammankin kerran), mies saa monipuolista seksiä joka päivä, en ole ikinä kieltäytynyt, suihinottoja jne.
Mitä nuo lahjoja saavat naiset tekevät toisin? Kuulisin mielelläni vinkkejä ap:lta, joka selvästi osaa homman!

[/quote]
Olet liian helppo. Älä anna ja suikkarit on nou nou, annat vain jos itse saat jotain kivaa/kallista. Ap

Vierailija
48/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Minun mieheni osti minulle eilen pussin ameriikkalaisia ja otin sen heti käyttöön. Kohta on 100:nen täynnä.. .

Vierailija
49/53 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:00"]Muista maksaa lahjaverot. T. naapurin ämmä.  [/quote] Kuule ämmä kaikki on hoidettu. Onko jo elokuun seutulippu ostettu hah, meikä päräyttää huomenna Siwaan hakeen Elloksen paketin, tulee muuten uudet verhot etpä enään pääse kurkkiin, meidän uutta Jyskin sohvaa.

[/quote]

Tää oli hyvä! Elloksesta verhot ja uusi Mersu :Ddd

Vierailija
50/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:57"]Onneksi olkoon! :) [/quote] Kiitti, ihme nillittäjiä täällä. Ap

[/quote]

Onnea uudesta autosta.

Ymmärrän hyvin että joitakin naisia ärsyttää, että olet hyödykkeillä ostettava nainen, mutta enemmistö meistä miehistä pitänee tätä ihan normaalina.

41v m

Vierailija
51/53 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka toope jaksaa olla kateellinen jonku hienosta mersusta? Onko kaikkien pakko saada aina jotain pirun kallista :D varmaa ootte miehenne kaa yhtä kylmiä ku raha! Röhööhö

Vierailija
52/53 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:00"]Muista maksaa lahjaverot. T. naapurin ämmä.  [/quote] Kuule ämmä kaikki on hoidettu. Onko jo elokuun seutulippu ostettu hah, meikä päräyttää huomenna Siwaan hakeen Elloksen paketin, tulee muuten uudet verhot etpä enään pääse kurkkiin, meidän uutta Jyskin sohvaa.

[/quote]

Tää oli hyvä! Elloksesta verhot ja uusi Mersu :Ddd
[/quote]

Ei marsuja saa lähettää postissa! Teen kohta Elloksesta eläinsuojeluilmoituksen!

Vierailija
53/53 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin juhlallista on siinä, että ostetaan tenavatähtimersu (c-sarja)? Aika tavanomainen kulkine minun nähdäkseni. Ymmärtäisin hehkutuksen paremmin, jos kyseessä olisi vaikka uusi SL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän