Ihana yllätys mies osti minulle uuden mersun
Kommentit (53)
Muista maksaa lahjaverot. T. naapurin ämmä.
Ääh, mese on niiiiin menneen talven autoja että! Olisi se miehesi edes voinut jonkun kunnon auton ostaa......
Onko auto sinun nimissäsi? Meinaan vaan jos ero tulee ettei miehesi omi sitä sitten itselleen...
Onnee sulle! Ite just sain oman mersun lähetettyä huoltoon kun skootteri runnoi kylkeen.. onneksi kenellekkään ei käynyt mitään.
Mese on pappa-auto ja ne vanhat on sen vähemmistöryhmän nimissä...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:00"]Muista maksaa lahjaverot. T. naapurin ämmä.
[/quote]
Kuule ämmä kaikki on hoidettu. Onko jo elokuun seutulippu ostettu hah, meikä päräyttää huomenna Siwaan hakeen Elloksen paketin, tulee muuten uudet verhot etpä enään pääse kurkkiin, meidän uutta Jyskin sohvaa.
Vaimo-kulta, Mercedes on minun rakastajattarelleni. Pidin sitä pihalla pienen hetken, ettei hän näe. Sinulle minä hankin HSL:n kuukausilipun.
Eikä ostanut, kunhan haaveilet ja koitat saada muut kateellisiksi.
Mutta oot sinä sitä omaa ihanaasi varmasti yhden mesen edestä miehellesi antanutkin ;) Don't get me wrong, ei siinä ole mitään väärää.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:06"]Mese on pappa-auto ja ne vanhat on sen vähemmistöryhmän nimissä...
[/quote]
Mä haluaisin -88 vuoden 190 mersun. :(
N24
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:22"]Mutta oot sinä sitä omaa ihanaasi varmasti yhden mesen edestä miehellesi antanutkin ;) Don't get me wrong, ei siinä ole mitään väärää.
[/quote]
Ei meillä ole seksiä ollut vuosiin. Rakastan vain mieheni rahoja. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:06"]Mese on pappa-auto ja ne vanhat on sen vähemmistöryhmän nimissä...
[/quote]
Mä haluaisin -88 vuoden 190 mersun. :(
N24
[/quote]
Tää mun mese -93v täysin virheetön. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:06"]Mese on pappa-auto ja ne vanhat on sen vähemmistöryhmän nimissä... [/quote] Mä haluaisin -88 vuoden 190 mersun. :( N24 [/quote] Tää mun mese -93v täysin virheetön. Ap
[/quote]
mikä "uusi" se vuoden ´93 auto on?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:57"]
Mese 180c aivan ihana.
[/quote]
Ompa älykön tekemä älykäs aloitus.Kai soitit sukulaisille uutisesi?
ps "Osti" vai rahoitus... sinun nimiin?
Ei sitten riittänyt massia AMG-Mersuun :-D
T: BMW M5:n omistaja
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:39"]Ei sitten riittänyt massia AMG-Mersuun :-D
T: BMW M5:n omistaja
[/quote] Ja sekin joku hikinen 3.6 Nurburgring edition. Niitähän saa jollain 7 donalla.
Kyllä nyt on naapurin ämmä kateellinen.ap