Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatteko jonkun eroavan?

Vierailija
26.07.2015 |

Varattuihin ei kajota mutta onko joku henkilö jonka toivoisitte eroavan jotta saattaisitte päätyä yhteen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että ystäväni eroaisi miehestään. Koska mies on täysi sika; alkoholisti, peliriipuvainen, ulosottovelkainen (jättivelat), valehtelija joka ei kunnioita tai arvosta ystävääni, rakastamisesta puhumattakaan.

Vierailija
2/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kaksikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniin näköinen serkku. Toivoisin että hänellä menisi miehensän kanssa välit poikki. Eron jälkeen voisin lohtutella häntä ja jos hyvin käy saisin surun murtaman serkun harrastamaan kanssani lohtuseksi. Olen sika enkä häpeä sitä.

Vierailija
4/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin monenkin parin eroavan, jotta pääsisin yhteen omakotitalon kanssa haluamaltani alueelta. Pari vuotta ollaan tuloksetta taloa etsitty.

Vierailija
5/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan eroa eräälle, mutta ihan siitä syystä että kyseessä on sellainen paskiainen, joka ansaitsee kaiken ikävyyden elämäänsä. Toivottavasti erossa huoltajuus jää äidille eikä tämä miehen irvikuva saa pitää yhteyttä lapseensa. 

Vierailija
6/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:34"]

Itse toivon salaa omaa eroani, jotta saisin mennä toisen miehen kainaloon. Suhteeni on kuivahtanut ajat sitten... Mutta, elintasoni laskisi huomattavasti, koska olen opiskelija ja nykyiseni on vakityössä, joten hän huolehtii minusta ja laskuista yms. Tämä haaveilemani toinen mies asuu kauempana, joten tarvitsisin oman auton kun kävisin tätä tapaamassa. Nykyinen käyttämäni auto on mieheni. Joten, en eroa, pitänee yrittää pelastaa vain tämä nykyinen suhde jotenkin.. ja lopuksi, en ole pettänyt miestäni tämän haave miehen kanssa, kiinnostuksen hän on minua kohtaan näyttänyt ja ihastunyt olen, mutta mitään väärää emme ole tehneet, ja tuskin tulemme koskaan tekemäänkään.

[/quote]

Olet siis yhdessä tämän miehesi kanssa vain taloudellisista syistä?

Vierailija
7/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:34"]

Itse toivon salaa omaa eroani, jotta saisin mennä toisen miehen kainaloon. Suhteeni on kuivahtanut ajat sitten... Mutta, elintasoni laskisi huomattavasti, koska olen opiskelija ja nykyiseni on vakityössä, joten hän huolehtii minusta ja laskuista yms. Tämä haaveilemani toinen mies asuu kauempana, joten tarvitsisin oman auton kun kävisin tätä tapaamassa. Nykyinen käyttämäni auto on mieheni. Joten, en eroa, pitänee yrittää pelastaa vain tämä nykyinen suhde jotenkin.. ja lopuksi, en ole pettänyt miestäni tämän haave miehen kanssa, kiinnostuksen hän on minua kohtaan näyttänyt ja ihastunyt olen, mutta mitään väärää emme ole tehneet, ja tuskin tulemme koskaan tekemäänkään.

[/quote]

[/quote]

Jos tuo olisi ammatti, mikähän se mahtaisi olla....?

Vierailija
8/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:34"]

[/quote]

[/quote]

Mä tunnen useitakin pariskuntia, jotka pysyvät yhdessä vain elintason vuoksi. Kumpikaan kun ei yksin yltäisi yhtä korkeaan elintasoon, mutta yhdessä yltävät.

Vierailija
9/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo, päin vastoin, mutta parista ystäväpariskunnasta ihmettelen mikä pitää yhdessä. Mutta hyvä kun pysyvät :)

Vierailija
10/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti itseni. Jos vaan uskallan, pelkään miehen reaktiota.

Vierailija
11/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan. Pistinkin vkl tälle viestin "ei rueta jossittelee, sitkun poikki menee, ota koodii, bebe ;)"

Vierailija
12/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:34"]En toivo, päin vastoin, mutta parista ystäväpariskunnasta ihmettelen mikä pitää yhdessä. Mutta hyvä kun pysyvät :)
[/quote]

Paitsi että joskus ero olisi kaikille oikeasti paras vaihtoehto.

Vierailija
13/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 17:57"]Toivottavasti itseni. Jos vaan uskallan, pelkään miehen reaktiota.
[/quote]Mulla sama! On uhannut tappaa jos lähden.Jossain vaiheessa aion silti lähteä.

Vierailija
14/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon. Olen ihastunut varattuun.

Vierailija
15/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:28"]

Varattuihin ei kajota mutta onko joku henkilö jonka toivoisitte eroavan jotta saattaisitte päätyä yhteen?

[/quote] ei todellakaan ole lähipiirissä ainakaan sellaista että edes kelpaisi mulle

Vierailija
16/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini saisi erota jotta saisimme rauhassa kaksin punastella loppuelämämme :-)

Vierailija
20/28 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, todellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän