Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liike jossa olet saanut erikoisen hyvää palvelua

Vierailija
26.07.2015 |

Kerro kehumisen arvoisesta liikkeestä. Missä palvelu on erikoisen hyvää, virheet korjataan tehokkaasti ja ystävällisesti tms. Hyvät nettikaupatkin kiinnostavat.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantti forum.
Tiputin vuoden vanhan puhelimeni lattialle ja puhelin ei enää mennyt päälle. Menin nöyrästi kysymään mitä korjaus maksaisi, kerroin että olin itse rikkonut puhelimeni. Myös kameran linssi oli hyvin naarmuinen, joten kysyin myös mitä sen vaihto maksaisi.
En jaksa koko tarinaa selittää, mutta tarina päättyi niin, että sain täysin uuden puhelimen, ilmaiseksi. :D Vaikka ei pitänyt olla takuujuttu.
Kaikki minua palvelleet henkilöt olivat hyvin ystävällisiä ja palvelualttiita.

Vierailija
22/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään. Olen hapan ja kukaan ei onnistunut täyttämään vaateitani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyn kauppakeskuksen Inglot. Aina ihan huippupalvelua. Haluamani meikkivoide oli kerran loppu, ja myyjä antoi testeristä pieneen kippoon sitä meikkivoidetta mukaan sen verran, että riittää kunnes uusi erä tuotetta saapuu. Toisen kerran kun sama meikkivoide oli loppu, soitti myyjä Helsingin liikkeeseen ja tilasi mulle purkin sieltä, joka tuli viikossa. Muitakin esimerkkejä hyvästä palvelusta k.o. liikkeessä on, mutta nämä nyt viimeaikaisimmat. 

Vierailija
24/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina saanut erinomaista palvelua ravintola Juuressa ja Tomi Björckin ravintoloissa.

Myös Alkon henkilökunta yllättää positiivisesti joka kerta.

Vierailija
25/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon Haloselta. Teinipojalle löytyi kymmenessä minuutissa rippipuku, kauluspaita ja kraka. Kaikki prikulleen sopivia ja koko hoito maksoi vähän yli 100 egeä. Todella hyvä miesmyyjä!

Vierailija
26/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperen cubucksessa on ainakin hiton kuumat myyjät. Ja mukavat :)

Vierailija
27/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision Myllyn Cubus, todella mukava tyttö oli kassalla, jäi hyvä mieli :)

Vierailija
28/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

glitter ja cubus :)

Vierailija
29/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajasalon K-Supermarketissa tosi poikkeuksellinen miesmyyjä, tosi epäsuomalainen small talkaaja. Osa ei ehkä tykkää, osa rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi