Liike jossa olet saanut erikoisen hyvää palvelua
Kerro kehumisen arvoisesta liikkeestä. Missä palvelu on erikoisen hyvää, virheet korjataan tehokkaasti ja ystävällisesti tms. Hyvät nettikaupatkin kiinnostavat.
Kommentit (29)
En missään. Olen hapan ja kukaan ei onnistunut täyttämään vaateitani.
Myllyn kauppakeskuksen Inglot. Aina ihan huippupalvelua. Haluamani meikkivoide oli kerran loppu, ja myyjä antoi testeristä pieneen kippoon sitä meikkivoidetta mukaan sen verran, että riittää kunnes uusi erä tuotetta saapuu. Toisen kerran kun sama meikkivoide oli loppu, soitti myyjä Helsingin liikkeeseen ja tilasi mulle purkin sieltä, joka tuli viikossa. Muitakin esimerkkejä hyvästä palvelusta k.o. liikkeessä on, mutta nämä nyt viimeaikaisimmat.
Olen aina saanut erinomaista palvelua ravintola Juuressa ja Tomi Björckin ravintoloissa.
Myös Alkon henkilökunta yllättää positiivisesti joka kerta.
Sellon Haloselta. Teinipojalle löytyi kymmenessä minuutissa rippipuku, kauluspaita ja kraka. Kaikki prikulleen sopivia ja koko hoito maksoi vähän yli 100 egeä. Todella hyvä miesmyyjä!
Tamperen cubucksessa on ainakin hiton kuumat myyjät. Ja mukavat :)
Raision Myllyn Cubus, todella mukava tyttö oli kassalla, jäi hyvä mieli :)
Laajasalon K-Supermarketissa tosi poikkeuksellinen miesmyyjä, tosi epäsuomalainen small talkaaja. Osa ei ehkä tykkää, osa rakastaa.
Gigantti forum.
Tiputin vuoden vanhan puhelimeni lattialle ja puhelin ei enää mennyt päälle. Menin nöyrästi kysymään mitä korjaus maksaisi, kerroin että olin itse rikkonut puhelimeni. Myös kameran linssi oli hyvin naarmuinen, joten kysyin myös mitä sen vaihto maksaisi.
En jaksa koko tarinaa selittää, mutta tarina päättyi niin, että sain täysin uuden puhelimen, ilmaiseksi. :D Vaikka ei pitänyt olla takuujuttu.
Kaikki minua palvelleet henkilöt olivat hyvin ystävällisiä ja palvelualttiita.