Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liike jossa olet saanut erikoisen hyvää palvelua

Vierailija
26.07.2015 |

Kerro kehumisen arvoisesta liikkeestä. Missä palvelu on erikoisen hyvää, virheet korjataan tehokkaasti ja ystävällisesti tms. Hyvät nettikaupatkin kiinnostavat.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Hilfigerin liike Bremenissä, vaikka se ei Suomessa sijaitsekaan. Olin ostamassa pientä lahjaa saksalaiselle ystävälleni, ja nuori aurinkoinen nainen esitteli ammattitaitoisesti ja hyvällä englannilla sopivia tuotteita, kyseli aidosta mielenkiinnosta mistä olen kotoisin, kysyi miten olen viihtynyt Bremenissä ja toivotti oikein ihanaa lomaa. Kerroin rahatilanteestani (opiskelijabudjetti) ja nainen otti sen todella hyvin huomioon, ei tyrkyttänyt kalliimpia mahdollisia tuotteita sekä antoi itse asiassa pienen alennuksenkin. Kaiken kukkuraksi hän halusi omasta tahdostaan paketoida lahjan erilliseen lahjapakettiin. Olin niin liikuttunut hyvästä palvelusta, että tulen varmasti käymään siellä uudelleenkin!

Suomessa hyvää palvelua olen saanut Raision Expertissä. En ymmärrä tietokoneista paljoakaan, mutta keski-ikäinen miesmyyjä esitteli ja kertoi selkeästi niiden ominaisuuksista. Myyjä lätkäisi minulle heti muutaman kympin alennuksen, kun lipsautin, että voisin käydä ensin vastapäätä olevassa Gigantissa katsomassa, olisiko hinta edullisempi siellä. Tarkistin sen jälkeen netistä, että Gigantissa olisi ollut täysin sama hinta.

Vierailija
2/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:57"]

Laajasalon K-Supermarketissa tosi poikkeuksellinen miesmyyjä, tosi epäsuomalainen small talkaaja. Osa ei ehkä tykkää, osa rakastaa.

[/quote]

No joo... mun mielestä kyseinen henkilö on kuin joku typerä sketsihahmo. Argh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitterissä sai hyvää palvelua ennen kuin yletön tuputus alkoi. Menin kerran ostamaan rihkamakorviksia ja ajattelin, että olisi kiva jos ois joku niihin sopiva kaulakorun on, mutta ei näyttänyt löytyvän. Kassalla sitten myyjä kyseli, että tarttisko kaulakorua kun ja löysi kivan ja sopivan. Palveli iloisesti ja tuntui olevan aidosti kiinnostunut asiastaan. Tuli sellainen fiilis että oli kuin miljonääri kultasepän liikkeessä :)

Vierailija
4/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurissa Keskisen kello. Erinomaisesti vastasivat tiedusteluihin ja muutenkin tuli olo, että asiakasta arvostetaan.

Vierailija
5/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportia Lohja. Olin ostamassa lapselle suksia ja kun ei löytynyt sopivia, niin myyjä otti kartan esiin ja näytti muut myymälät, joista voisi sopivat sukset löytää. Jäi todella hyvin palveltu olo!

Vierailija
6/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Sockmann!

Sielläkin kyllä viime vuosina asiakaspalvelun laatu huonontunut lukuisten virolaisten työntekijöiden takia, mutta menneinä vuosina aivan ykköspaikka. Ehkä taas panostavat tähän, kun kurjasti menee tällä lafkalla tällä hetkellä. 

Vierailija
7/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista firmaa, mutta bussiliikenne Jyväskylä-Jämsän välillä n. 2013. Kuski teki parinsadan metrin verran lisälenkin, kun olin ensimmäistä kertaa menossa linjaa enkä ollut varma paikasta. Paria muuta matkustajaa ei haitannut kai sillä se oli minuutin verran ajassa. Todella ystävällistä.

Vierailija
8/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammassakin cubuksessa :)

Vierailija
9/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokos emotion lielahti

Vierailija
10/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarket Munkki Munkkivuoren ostarilla. 

Miten voikaan olla niin ystävälliset myyjät? 

Yleisesti ottaen on aika harvinaista saada huonoa palvelua, mutta ne jäävätkin sitten paremmin mieleen. Vaikkei varsinaisesti saisi huonoa palvelua, mutta sellainen välinpitämättömyys. Samaisella ostarilla tämä sushi-baari esimerkkinä. Vähän noviisina menin katsomaan listaa ja toivoin vähän opastusta tilaukseen, niin jätkä jutteli joidenkin kavereidensa kanssa siinä mieluummin. 

Sitten pitkien huokausten kera tuli vastentahtoisesti kertomaan, mitä listan vieraat termit tarkoittavat ja sillinkin kyttäili kännykkäänsä. Eli ei toiste sinne, vaikka sushi sinänsä oli kelvolista. 

Vierailija
11/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä missään. Surkeinta palvelua olen saanut Citymarketissa ja Stockmannilla jossa asiakasta ei edes tervehditä.

Vierailija
12/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Ikea on hoitanut reklaamatiot (2 kpl) ihan moitteettomasti. On kuunneltu ongelma, tarjottu siihen ratkaisua ja toiminta on ollut nopeaa ja tehokasta. Molemmilla kerralla saatiin korvaavan tuotteen/osan lisäksi vielä kuponkeja sinne ravintolaan. Tosi hyvä mieli jäi!

Toinen ihan mahtava on Kirpputori Metka Helsingin Hämeentiellä. Siellä on aina ilo käydä kun rempseät rouvat nostavat paikan tunnelmaa :)

Iloinen ylläri oli myös se uusi kirpputosi Bruno. Kerran olen käynyt myymässä, ja ainakin myyjän ominaisuudessa oli tosi tervetullut olo. Mukavaa henkilökuntaa!

Vierailija
13/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-supermarket Välivainio Oulu. Kauppias on aivan huippu ja ottaa asiakkaiden toiveet todella huomioon.

Vierailija
14/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskisen elektroniikkaosastolla oli mahtava nuori mies, taisi Arttu lukea nimilapussa. Todella palveluhenkinen. 

Ikeoissa yleensä ottaen on aina ollut hyvä palvelu, mitä vaan on kysynyt, kokemuksia Tampereelta ja Kuopiosta. Tampereella tulivat haahulijoilta kysymään voiko auttaa, vaikka olen luullut täydeksi itsepalvelupaikaksi. 

Tampereen Harald-ravintola.

Andiamo koskikeskus Tampere. Aika paljon siis Tampereelta, vaikka en edes asu Tampereella. 

Jos ei missään saa hyvää tai edes kohtuullista palvelua, niin alkaa olla jo peiliin katsomisen paikka monellakin tapaa. 

Vierailija
15/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opperan Optiikka Helsingissä. Ihana henkilökohtainen palvelu. Ostin sieltä taannoin jo toiset silmälasini ja lisäksi aurinkolasit, tosi tyytyväinen olen. 

Vierailija
16/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltokukko Jyväskylässä. Jos teiltä hajoaa känny tms. niin ehdottomasti paras paikka korjauttaa. Edullista, nopeaa työtä 6kk takuulla ja asiakaspalvelu loistavaa:)

Vierailija
17/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kanssalla. Kassa ja pankkikorttipääte ei skulannut yhteen. Kassatyttö joutui pyytämään apua vastaavalta tms. Tyttö oli niin mukava, että mikään ongelma ja pitkittyminen ei haitannut. (Olen nainen ja ihan hetero, että siitä ei ole kysymys).

Vierailija
18/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka missä!

Matkahuollon busseissa olen saanut iloista ja ystävällistä palvelua, plus eivät ole usein myöhässä.

Eva K-kosmetologilla Töölössä. Mun vakkari, aivan ihana nainen ja rautainen ammattilainen.

Etelä-Haagan k-marketin lihatiskillä _aina_ reipasta ja kivaa palvelua.

Flamingon la famigla-ravintolassa yksi aivan ihana tarjoilija.

Vaateliikkeissä olen saanut todella hyvää palvelua K-kengässä ja Biancon kaikissa liikkeissä.

Yleisesti ottaen koen saavani lähes joka palvelutilanteessa hyvää palveöua. Jotkin jäävät sitten ihan erityisinä mieleen. :) Yleisesti ottaen vain nautin Suomen ihanasta palvelukulttuurista, täällä on suorastaan paratiisimaisen hyvää asiakaspalvelua Pariisiin verrattuna. Hymy, tervehdys ja asiallinen asenne tuntuu olevan kaikkialla tapana. Katselin kuitenkin myrtsejä naamoja 3 vuotta, sen jälkeen lämmittää. Kuitenkin tykkään siitä, ettei ole lipsahdettu jenkkimäisen överiksivetämisenkaltaiseen ylitekopirteyteen. Suomi <3

Vierailija
19/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:51"]

Lidlin kanssalla. Kassa ja pankkikorttipääte ei skulannut yhteen. Kassatyttö joutui pyytämään apua vastaavalta tms. Tyttö oli niin mukava, että mikään ongelma ja pitkittyminen ei haitannut. (Olen nainen ja ihan hetero, että siitä ei ole kysymys).

[/quote]

Aloitko tuossa tilanteessa kyseenalaistamaan seksuaalista suuntautumistasi, vai miksi se heterous piti mainita?

Vierailija
20/29 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lisätä vielä yhden joka pälkähti mieleeni: ravintola Pompier keskustassa. Oli oikein hyvää palvelua. Samoin Merimakasiinissa, Famia-sushibar Haagassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi