Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkumisjärjestelyt, 2-vuotias ja vastasyntynyt

Vierailija
26.07.2015 |

Olen raskaana ja nukun lapsen kanssa. Mies nukkuu omassa sängyssään koska saa parhaiten unta siten. Lapsi tykkää nukkua kanssani, välillä herää yöllä ja nukahtaa hyvin kun huomaa että olen vieressä. Joskus lapsi menee yöllä isänsä viereen. Mutta mitä tehdään sitten kun toinen syntyy? Haluan vauvan viereeni nukkumaan niin on helppoa imettää tarvittaessa. Missä esikoinen nukkuu? Kannattaako alkaa opettaa nyt omaan sänkyyn? Vai pystytäänkö kaikki nukkumaan samassa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee toinen vasta sitten kun vanhempi lapsi on valmis nukkumaan omassa sängyssä.

Vierailija
22/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:49"]

Tee toinen vasta sitten kun vanhempi lapsi on valmis nukkumaan omassa sängyssä.

[/quote]

Komppaan tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukuttiin aikanaan niin, että esikoinen pinniksessä sivuvaunussa ja vauva kainalossa. Kun lopetin yöimetyksen, siirsin molemmat lastenhuoneeseen.

Vierailija
24/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuvaunu pinniksestä sängyn viereen, isompaa sisarusta vois yrittää rohkaista pinnikseen? Ota lapsi mukaan valitsemaan vaikka mieleisiään laitasuojia ja pehmolelut unikaveriksi ja aloittakaa harjoittelua jo ennen kuin vauva syntyy.
Mä kyllä yrittäisin houkutella sitä miestä takaisin sinne parisänkyyn. Perhepetikuvio ei ole ihan muutamaan vuoteen loppumassa.

Vierailija
25/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli iso sänky 2 x 120 cm. Kaikki neljä mahtu hyvin vierekkäin :)

Vierailija
26/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen siirtyi 1v9kk ikäisenä omaan huoneeseen (3kk ennen vauvan syntymää) ja meni tosi hyvin. Hän sai siellä rauhassa nukkua eikä heräilllyt vauvan metelöintiin.

Vierailija
27/27 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin asia mietitytti kovasti, mutta viikko sitten laitoimme 2 vuotiaan omaan huoneeseen ja niin vain alkoi siellä nukkumaan. Kömpii meidän viereen kyllä vähän ennen heräämistä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme