Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ei sovi johtajiksi

Vierailija
26.07.2015 |

Tutkimusten mukaan nainen joka on johtajan asemassa kokee paljon enemmän stressiä kuin mies joka on johtajan asemassa. Miehillä havaittiin itseluottamuksen nousevan johtajuuden myötä enemmän kuin naisilla. Johtopäätöksenä tehtiin miesten soveltuvan johtajiksi paremmin kuin naisten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joiltakin katoaa kaikki inhimillisyys ja ystävällisyys asiakkaita kohtaan, sääntöjä luetaan kuin piru raamattua.

Tämä siis pätee virka-asemassa oleviin naisiin.

Vierailija
2/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin naisjohtajien yritykset ovat keskimäärin miesjohtajien yrityksia kannattavampia samalla toimialalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet usein soveltuu naisia paremmin johtajiksi, niin sun päätelmä on että naiset ei sovellu johtajiksi. Naiset ovat miehiä parempia ajamaan autolla, joten miehet eivät sovellu kuskeiksi.

Vierailija
4/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut useita esimiehiä ja paras näistä on ollut nainen. En sen perusteella kuitenkaan sanoisi, että miehet eivät sovellu johtajiksi. Kysymys on enemmän persoonista. 

Tämän hetkinen miesesimies ei tajua hevon perseen pöläystä henkilöstöjohtamisesta ja monet asiat ovat kivikaudelta, koska äijä on fossiilisoitunut ajattelultaan.

Vierailija
5/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen fyysisesti nainen mutta aivoni ovat miehen. Ei näy päälle.