Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja uusi viritys....

Vierailija
26.07.2015 |

olen ollut paskassa suhteessa jo pitkään ja nyt ollemme kai sitten viimein eroamassa. Tapasin baarissa kivan ja kivan näköisen miehen joka (ihme kyllä!) kiinnostui minusta. Nyt on ollut vähän jotain viestittelyä, mutta kun olen vaan niiiin huono semmoisessa. En osaa olla hauska ja näppärä, ja tuntuu että itsetunto on muutenkin huono paskan suhteen jäljiltä.

Antakaa vinkkejä viesteihin, miten saan miehen kiinnostuksen pysymään yllä?

:D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:22"]

olen ollut paskassa suhteessa jo pitkään ja nyt ollemme kai sitten viimein eroamassa. Tapasin baarissa kivan ja kivan näköisen miehen joka (ihme kyllä!) kiinnostui minusta. Nyt on ollut vähän jotain viestittelyä, mutta kun olen vaan niiiin huono semmoisessa. En osaa olla hauska ja näppärä, ja tuntuu että itsetunto on muutenkin huono paskan suhteen jäljiltä.

Antakaa vinkkejä viesteihin, miten saan miehen kiinnostuksen pysymään yllä?

:D

[/quote]Hoida toi homma ekana.

Vierailija
2/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ero on ihan hoidossa, se ei ollut pointti niin kuin varmaan huomasitkin. Eiks kellään oo vinkkejä mulle....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ensin ero ja opi olemaan yksin. Ero tarvitsee surutyötä ja aikaa. Persoonallisuutesikin tulee olemaan jikunen kk. Eron jälkeen eri kuin mitä nyt.

Vierailija
4/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:55"]

Joo, ero on ihan hoidossa, se ei ollut pointti niin kuin varmaan huomasitkin. Eiks kellään oo vinkkejä mulle....?

[/quote]No ei olis sanavalinnoista arvannut. 

Vierailija
5/5 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mitä moralisteja....unohtakaa koko juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme