Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naapurin 23v nainen on aina mieheni "kimpussa"?

Vierailija
26.07.2015 |

ukko jo 36 vuotias, ei mikään treenattu herkku, mutta ystävällinen ja auttavainen. Tuo naapurin nainen moikkailee ja vilkuttelee miehelleni, jää usein juttelemaan ja jopa pyytää apua auton huolto- ja korjaushommissa. Mies tietenkin auttaa mielellään.

En kohta päästä ukkoa yksin ovesta ulos.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään kuinka normaali ystävällisyys tulkitaan haarojen levittelyksi ja iskemiseksi.

Vierailija
22/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lähellä neljääkymmpiä niin miehesi tietää että sinulle tulee kriisi kohtapuolin ja haluat erota ja lähteä etsimään itseäsi jostain korvesta. Sen takia kannattaa erota nyt ja päästää miehesi nauttimaan nuorempien kauniiden naisten seurasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs täällä valitat, rule vaan rimputtamaan ovikelloa niin saat kuulla mitä ukkosi mulle juttelee ja vihjailee.

t: se 23v naapurin nainen

Vierailija
24/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:51"]Ja mitäs täällä valitat, rule vaan rimputtamaan ovikelloa niin saat kuulla mitä ukkosi mulle juttelee ja vihjailee.

t: se 23v naapurin nainen
[/quote]
Tule sinä tänne kertomaan, ai niin asutkin porvoossa pelle

Vierailija
25/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:38"]

Todennäköisesti tyttö härnää huvikseen ja hyväksikäyttää ilmaisena apuvoimana miestäsi ilman minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Leikkii siis vaan mukana kun toinen on lääpällään ja tyrkyllä.

[/quote]Minä olen tämän nähnyt, miten aletaan teettää kaikki huoltotyöt ja kuskina olemiset sillä joka vaan suostuu, ei muuta kiinnostusta ole olemassa, eivät tytöt ihan tiedosta miten se voi vaikuttaa kohteeseen. Vaikka olisi tiukasti varattu.

Vierailija
26/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole toisinpäin :D odotamme seuraavaa aloitustasi "mieheni petti minua naapurin kanssa" ja me tulemme antamaan sinulle voimahaleja ja "mitäs minä sanoin..."

Vierailija
27/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jopa pyytää apua auton huolto- ja korjaushommissa". Oletko lainkaan tietoinen, mitä ne hommat maksavat kaupasta ostaen? Päättele siitä.

Vierailija
28/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:36"]Juu, Ikis taas vauhdissa. Kuinkahan moni palstamamma oikeasti tietää muuten sen naapurin "lumpun" iän tarkalleen?  ; )
[/quote]
Joo. Ikis on kyllä taas asialla. Sairas mieli

Vierailija
29/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tytönhupakko kuriin, noi pikkuritsat luulee liikoja itsestään.

Vierailija
30/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan sä mun naapuri? Oon 23v ja mulla asuu naapurissa mukava mies jonka muija on ihan hullu! Moikkaan ulkona ja rapussa ja juttelen mukavia koska mun kielestä se kuuluu hyviin tapoihin ja tän miehen muija ei ikinä moikkaa tai juttele, mulkoilee vaan ja kerran ku moikkasin pihalla sille ukolle ni tää ämmä rupes rääkymään jotaki "kuka vittu toi oli!!???" xD 

Vierailija
31/32 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:26"]

Ootkohan sä mun naapuri? Oon 23v ja mulla asuu naapurissa mukava mies jonka muija on ihan hullu! Moikkaan ulkona ja rapussa ja juttelen mukavia koska mun kielestä se kuuluu hyviin tapoihin ja tän miehen muija ei ikinä moikkaa tai juttele, mulkoilee vaan ja kerran ku moikkasin pihalla sille ukolle ni tää ämmä rupes rääkymään jotaki "kuka vittu toi oli!!???" xD 

[/quote]Sä oot liian upee ;)

Vierailija
32/32 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän