Miksi naapurin 23v nainen on aina mieheni "kimpussa"?
ukko jo 36 vuotias, ei mikään treenattu herkku, mutta ystävällinen ja auttavainen. Tuo naapurin nainen moikkailee ja vilkuttelee miehelleni, jää usein juttelemaan ja jopa pyytää apua auton huolto- ja korjaushommissa. Mies tietenkin auttaa mielellään.
En kohta päästä ukkoa yksin ovesta ulos.
Kommentit (32)
Ne panee, siunauksellasi tai ilman
Ai että minäkö olen ukkosi kimpussa ?!
Tiedoksi vaan, on kuule aikalailla päinvastoin...
t: se naapurin 23v
Juu, Ikis taas vauhdissa. Kuinkahan moni palstamamma oikeasti tietää muuten sen naapurin "lumpun" iän tarkalleen? ; )
Todennäköisesti tyttö härnää huvikseen ja hyväksikäyttää ilmaisena apuvoimana miestäsi ilman minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Leikkii siis vaan mukana kun toinen on lääpällään ja tyrkyllä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:36"]
Juu, Ikis taas vauhdissa. Kuinkahan moni palstamamma oikeasti tietää muuten sen naapurin "lumpun" iän tarkalleen? ; )
[/quote]Mikä tää Ikis on? Usein ole nähnyt mainittavan, mutten tunne tarinaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:06"]
ukko jo 36 vuotias, ei mikään treenattu herkku, mutta ystävällinen ja auttavainen. Tuo naapurin nainen moikkailee ja vilkuttelee miehelleni, jää usein juttelemaan ja jopa pyytää apua auton huolto- ja korjaushommissa. Mies tietenkin auttaa mielellään.
En kohta päästä ukkoa yksin ovesta ulos.
[/quote]
oletko epävarma itsestäsi vai et luota mieheesi jos et häntä päästä enää yksin liikkumaan?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:36"]
[/quote]Mikä tää Ikis on? Usein ole nähnyt mainittavan, mutten tunne tarinaa.
[/quote]
Ohiksen sisko tai lähisukulainen
Nippusiteillä vaan mies patteriin! Parisuhde kukoistaa sen jälkeen!
Pitää sitä vanhana, vaarattoma gubbena, silleen kuin sä pitäsit naapurin seitenkymppistä pappaa.
Olen 25 v. nainen ja hulluina vanhempiin, charmantteihin miehiin. Yli 40-vuotias pitää olla, jotta kiinnostuisin.
Ehkä naapurisi on samanlainen? Tosin 36-vuotias on vähän turhan nuori minun makuuni. Vanhemmat miehet ovat siitä vielä niin ihania, että ovat aivan sulaa vahaa, kun tällainen kaksivitonen flirttailee ja osoittaa huomiota. Olenpa vielä oikein hyvännäköinenkin!
Se, että kohde on varattu vain lisää hekumaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:26"]
Ootkohan sä mun naapuri? Oon 23v ja mulla asuu naapurissa mukava mies jonka muija on ihan hullu! Moikkaan ulkona ja rapussa ja juttelen mukavia koska mun kielestä se kuuluu hyviin tapoihin ja tän miehen muija ei ikinä moikkaa tai juttele, mulkoilee vaan ja kerran ku moikkasin pihalla sille ukolle ni tää ämmä rupes rääkymään jotaki "kuka vittu toi oli!!???" xD
[/quote]Taitaa horatsulla alapäässä kutista ja kolottaa vanhemman miehen tappia. Muille miehillehän et omatoimisesti morjesta.
IKIS. Nää on niin nähty jo nää sun aloitukset
Ei kyllä oikein tyydyttänyt tuo Ikis-selitys. Linkatkaa tai selittäkää? Kuka Ikis oikein on?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:45"]Olen 25 v. nainen ja hulluina vanhempiin, charmantteihin miehiin. Yli 40-vuotias pitää olla, jotta kiinnostuisin.
Ehkä naapurisi on samanlainen? Tosin 36-vuotias on vähän turhan nuori minun makuuni. Vanhemmat miehet ovat siitä vielä niin ihania, että ovat aivan sulaa vahaa, kun tällainen kaksivitonen flirttailee ja osoittaa huomiota. Olenpa vielä oikein hyvännäköinenkin!
Se, että kohde on varattu vain lisää hekumaa.
[/quote]
Voisit muuttaa mun naapuriin, mikä kuppikoko?
T.m40v
Puluefekti. Nainen kiinnostuu aina miehestä, joka on toisen naisen seurassa.
Eli kaikki naiset haluavat sen miehen, jonka muutkin naiset haluavat. Tämä ilmiö äärimmäisen vahva Suomessa, josta johtuen Suomessa suhteessa maailman eniten myös sinkkunaisia.
Käänteisesti, toimii erittäin hyvin esim. baarissa. Menen baariin aina naispuolisen ystäväni seurassa, myös siskoni seurassa. Pesää tulee oikealta ja vasemmalta. Ilman naista jos baariin menen, tarjonta on käytännössä kuollutta.
Koska alhaalla kutisee.