Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi voi, olen nyt katsonut pienen ajan sisällä melkein kaikki mun "turvasarjat", enkä voi aloittaa niitä uudelleen

Vierailija
01.03.2022 |

Olisivat tulleet tarpeeseen tässä maailmantilanteessa. Pitää varmasti ottaa turvakirjat sitten lukuun.

Onko teillä sellaisia turvasarjoja, joihin palaatte uudestaan ja jotka tarjoavat lohtua? Mulla on. Esim. Master of None, Please Like Me, High Maintenance. Oikeastaan Girls on myös, mutta ei nyt just ole sellainen olo, että aloittaisin taas sitä alusta.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun turvasarjoja on Community ja Superstore sekä Supernaturalin ensimmäiset kaudet.

Vierailija
82/82 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä että sanoit ettet katsele muunkielisiä sarjoja koska osittain vain kuuntelet niitä, mutta ajattelin silti suositella korealaista sarjaa nimeltä Gaus Electronics. Aasialainen huumori harvemmin iskee länsimaisiin ihmisiin, mutta tuo on ihan aidosti hauska sarja elektroniikkafirman työmuurahaisista.

Kaksi muuta korealaista sarjaa mitä suosittelisin makusi perusteella olisivat Vincenzo ja Mad for Each Other, joista kumpikin löytyy Netflixistä.

Englanninkielisistä, oletko katsellut Flight of the Conchords?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme