Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi voi, olen nyt katsonut pienen ajan sisällä melkein kaikki mun "turvasarjat", enkä voi aloittaa niitä uudelleen

Vierailija
01.03.2022 |

Olisivat tulleet tarpeeseen tässä maailmantilanteessa. Pitää varmasti ottaa turvakirjat sitten lukuun.

Onko teillä sellaisia turvasarjoja, joihin palaatte uudestaan ja jotka tarjoavat lohtua? Mulla on. Esim. Master of None, Please Like Me, High Maintenance. Oikeastaan Girls on myös, mutta ei nyt just ole sellainen olo, että aloittaisin taas sitä alusta.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuubi on täynnä videoita.

Mä en oo yhtään Youtube-ihminen!

Ap

Katso Areenasta tuo ihana tanskalainen Sairaanhoito-opisto sarja. Minusta on sellainen hyvän tuulen sarja.

Vierailija
42/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne! Gilmore Girls on varmaan mun number one "turvasarja".

Luulen, että tuo on aika monelle turvasarja! 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-l Anna Ystävämme sarja, se jossa Megan Follows Annana.

Vierailija
44/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, sanoit että sarjaa on pystyttävä kuuntelemaan katsomatta. Minusta tähän tarkoitukseen sopivia ovat Frasier, Everybody Loves Raymond ja Yes Minister.

Vierailija
45/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Seinfeld Ap:lle tuttu? On hauska sarja sekin.

Vierailija
46/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Seinfeld Ap:lle tuttu? On hauska sarja sekin.

On tuttu, mutta perinteiset sitcomit eivät ole ollenkaan mun juttu. Frasierin olen kyllä katsonut kokonaan, mutta en palaisi siihen enää. 

Ap

Vierailija
47/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tykkäisit, tässä laatusarja jossa on erikoisuutta ja huumoria: Atypical. 

Kokeile myös Superstore. 

Vierailija
48/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun turvasarjat: Kyllä Jeeves hoitaa, Gilmore girls, Frendit, The big bang theory.

Tykkään myös Uudesta Sherlockista, mutta ei sitä katsoessa kyllä turvallinen olo tule.

Tämä ei sovi kaikille, mutta sitten on Lord of the ringssin Extended versiosta nämä näyttelijöiden haastattelut. Kestävät monta tuntia.

Vierailija
49/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tykkäisit, tässä laatusarja jossa on erikoisuutta ja huumoria: Atypical. 

Kokeile myös Superstore. 

Me aina mun miehen kanssa puhumme, että voimme varovaisesti kokeille jotain sarjaa :D Meillä on osittain yhteinen, osittain hyvin erilainen maku sarjojen suhteen. Noita voisin varovaisesti kokeilla.

Ap

Vierailija
50/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten yllättävän hyvä oli semmonen intialaisamerikkalaisesta horny tytöstä tehty komediasarja, jokin "I never have..." . 

Vierailija
51/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun turvasarjat: Kyllä Jeeves hoitaa, Gilmore girls, Frendit, The big bang theory.

Tykkään myös Uudesta Sherlockista, mutta ei sitä katsoessa kyllä turvallinen olo tule.

Tämä ei sovi kaikille, mutta sitten on Lord of the ringssin Extended versiosta nämä näyttelijöiden haastattelut. Kestävät monta tuntia.

Tää ei oo mulle turvasarja, mutta rakastan Jeevesiä! Mulla on se boksina, mutta harvinaisesti ei ole kuin vironkielisillä teksteillä, eli en voi näyttää lapsilleni, jotka ovat juuri siinä iässä, että voisivat jo sitä katsoa.

Ap

Vierailija
52/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja Uudesta Sherlockista tykkään myös, mutta sama, ei turvasarja :D

Ap

Vierailija
53/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauska sarja sekin

Tuo Seinfeld nimittäin

Kahdeksassa boksissa

On levyt limittäin

On Jerry tosi hauska

Niin on myös Elaine

George on vähän outo

Ja Kramer heiluu näin

Vierailija
54/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ahdistaa, alan kuuntelemaan erilaisia ASMR-videoita youtubesta.

Vierailija
55/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ahdistaa, alan kuuntelemaan erilaisia ASMR-videoita youtubesta.

Minkätyylistä ASMR:ää katsot? Mua kiinnostaa ilmiönä, mutta itse en saa näistä minkäänlaisia säväreitä. Mulla on kyllä tavallaan jotain ASMR-tyylisiä juttuja, joista nautin, esim. hevosten syömisen kuuntelu.

Ap

Vierailija
56/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näkisi tällähetkellä Gilmoren tyttöjä, alusta asti, näkyykö Netflixistä?

Katso AP Areenasta tanskalainen Kolmekymppiset, se on kiva sarja.

Vierailija
57/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näkisi tällähetkellä Gilmoren tyttöjä, alusta asti, näkyykö Netflixistä?

Katso AP Areenasta tanskalainen Kolmekymppiset, se on kiva sarja.

Netflixissä näkyy olevan Gilmoren tytö!

Ap

Vierailija
58/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni turvasarjoja ovat 

-vanha sherlock, jeremy brett sherlockina, nämä on niin superhyviä, kannattaa katsoa, jos joku tykkää vanhemmista sarjoista

-jeeves

-supernatural, koko se maailma on jotain johon on helppoa upota 

-poirotit, vanhat ja ne uudemmat (ja marplet)

-don't trust the b in apartment 23, tämä on ihan pimeä komediasarja

-x-files, tulee lapsuus mieleen hyvällä tavalla ja 90-luvun tunnelma

Ennen tuohon kuului myös gilmore girls, sex and the city ja sitten how i met your mother, mutta en jotenkin kestä enää niitä hahmoja noissa sarjoissa, koska niillä on niin rajut persoonallisuushäiriöt, että voin huonosti jotenkin.

Vierailija
59/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-vanha sherlock, jeremy brett sherlockina, nämä on niin superhyviä, kannattaa katsoa, jos joku tykkää vanhemmista sarjoista

-jeeves

Ennen tuohon kuului myös gilmore girls, sex and the city ja sitten how i met your mother, mutta en jotenkin kestä enää niitä hahmoja noissa sarjoissa, koska niillä on niin rajut persoonallisuushäiriöt, että voin huonosti jotenkin.

Mä pidän myös valtavasti tuosta Sherlockista, jossa on Jeremy Brett! Voin näin meidän kesken tunnustaa, että mulla oli jonain kesänä jotain k18-fantasioita Brettistä, kun joko katsoin sarjaa DVD:ltä tai se tuli telkkarista. Mun ystävälläni oli tuo DVD-boksi, pitää kysyä, että ei kain hän vain ole konmarittanut sitä pois!

Ap

Vierailija
60/82 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-jeeves

Niin ja ymmärrän sen, että sarjojen henkilöiden persoonallisuus voi alkaa nyppiä ja käydä vastenmieliseksi.

Mä muuten katson Sex and the cityn läpi aina silloin tälläin. En siksi, että se olisi musta jotenkin valtavan hyvä sarja, vaan siksi, että sitä katsoessa on hyvä reflektoida, mitä maailmassa onkaan oikeastaan tapahtunut sitten sen, kun olin parikymppinen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän