Käytätkö sukkahousuja?
Minä en käytä koskaan. Talvella ainoastaan puuvillaisia leggingsejä farkkujen tai muiden housujen alla (kovimmilla pakkasilla).
Mutta nylonit, mitä järkeä sellaisia on käyttää? Epämukavat jalassakin.
Kommentit (126)
Siskon vanhoja öiti pakotti käyttämään nuksuna. Sen jälkeen en ole sukkahousuja ylöspäin vetänyt
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt paljon kun nuorilla naisilla on lyhyt lahkeiset sortsit ja niiden alla sukkahousut mustat tavalliset tai, jopa Entisen Ministerimme Jutta Urpiaisen suosimat..
Mustat verkkosukkahousut.
( KYLLÄ: Kyllä tämmöinenkin tapaus kävi Hänen ollessa, Ministeri hän oli , sitten johonkin edustus tilaisuuteen laittanut verkkosukkahousut, sehän pääsi tämä vaatemoka otsikoihin. Joten
, jopa ministeri tasolla näitä on suosittu hah hah,😁😂)
Ei ollut kyllä mikään edustustilaisuus vaan lehden kuvaus, johon oli päätynyt pistämään verkkosukkahousut päälleen ja keikisteli niissä kun iltatyttö konsanaan. Ei mitenkään sopinut tilanteeseen, jos halusi luoda kuvaa poliittisesti uskottavasta puolueen johtohenkilöstä. Ihan sama, oliko ne verkkosukkahousut, tavalliset vai ei mitään sukkahousuja. Tuo keikistely kuvauksissa oli se, mistä se ongelma tuli.
Tykkään kovasti käyttää sukkahousuja. Oikein innolla odotan syksyä kun pääsee käyttämään kaikenlaisia kivoja ja värikkäitä sukkiksia.
Käytän sukkahousuja todella paljon, töissä täytyy olla edustava ja suhkot siisti vaatetus. Hame, sukkahousut ja avokkaat tai korolliset sandaalit on hyvät
Vierailija kirjoitti:
Käytän lähes aina!
Juu, lämpimät sukkahousut jalassa tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän lähes aina!
Samoin. Olen mies.
En moniin vuosiin. Nuorena kauneimmat sukkahousut ostin Pariisista, nilkan kohdalla YSL logo kimaltein , muutenkin -80 luvulla oli kauniita kuviollisia sukkahousuja.
Tämmöisillä kesäkeleillä moni nainen ei ymmärrettävästi halua käyttää sukkahousuja, mutta kun olen tässä päivän mittaan katsellut kadun vilinää, niin kyllä sellainen nainen, joka on rohjennut pukeutua sukkahousuihin, erottuu katukuvassa edukseen. Näin miehenä sukkahoususääret miellyttävät silmää kummasti enemmän kuin paljaat.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisillä kesäkeleillä moni nainen ei ymmärrettävästi halua käyttää sukkahousuja, mutta kun olen tässä päivän mittaan katsellut kadun vilinää, niin kyllä sellainen nainen, joka on rohjennut pukeutua sukkahousuihin, erottuu katukuvassa edukseen. Näin miehenä sukkahoususääret miellyttävät silmää kummasti enemmän kuin paljaat.
Joo, ilahduttavan paljon ainakin täällä Helsingissä näkee sukkahousuisia naisia liikkeellä vaikka on tosi lämmin keli!
Häärijällä on verkkosukkahousut. Ottakaapa mallia!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä ilmastointi niin kovalla, että on pakko laittaa sukkahousut mekon kanssa, ettei jalkoja palelisi liikaa. Ulkona onkin sitten ihan eri tilanne.
Käytän aina mekon tai hameen kassa sukkahousuja :)
Nyt menivät aamut niin viileiksi, että farkkujenkin alle piti laittaa sukkahousut. Toivottavasti lämpenisi taas pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ilahduttavan paljon ainakin täällä Helsingissä näkee sukkahousuisia naisia liikkeellä vaikka on tosi lämmin keli!
Helsingissä naiset ymmärtävätkin tyylikkyyden päälle ihan eri lailla kuin pikkupaikkakunnilla.
Mieluummin laitan jalkaan sukkahousut kuin housut. Mekon tai hameen kanssa toki.
Yöt alkaa viileneen elokuussa. Aamulla laitoin 20 den stay upit sortsien kanssa , päivällä ne voi riisua kätevästi
Eilen laitoin sukkahousut mekon kanssa ekan kerran kesän jälkeen.
Käytän melkein aina kun pääsääntöisesti pukeudun vain hameisiin ja mekkoihin. Sukkahousut ei ole mielestäni lainkaan epämukavat tai epäkäytännölliset. Kannattaa aina ottaa yksi koko isompi kuin mitä on. Myös stay-nuppeja ja sukkanauhasukkia tulee käytettyä varsinkin kesällä.
Suomessa hame/mekko mieleltään nykyään melkein aina juhlapukeutumiseen en oikein tajua.