Käytätkö sukkahousuja?
Minä en käytä koskaan. Talvella ainoastaan puuvillaisia leggingsejä farkkujen tai muiden housujen alla (kovimmilla pakkasilla).
Mutta nylonit, mitä järkeä sellaisia on käyttää? Epämukavat jalassakin.
Kommentit (126)
Minusta on tullut täysin mekkoihminen. Käytän mekkoja joka päivä ympäri vuoden, housuja en oikeastaan ollenkaan. Ja mekon kanssa käytän tietysti sukkahousuja. Talvella paksumpia ja kesällä ohuempia. Minulla on nykyään sukkahousuja kaikenlaisissa väreissä. Vaihtelen sukkisten väriä fiiliksen ja mekon mukaan.
Jatkuvasti, pitävät hyttyset loitolla kesämökillä saunapuita tehdessä.
-M56
Juhlissa pakko käyttää, koska etiketti.
Lapsena viimeksi oon sukkahoisuja pitänyt.
Hirveitä, alkoi aina särkeä jalat kun niitä käytti.
N51
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina housujenkin alla sukkikset. Pakkasella paksummat. Legginssit on kamalat kun jää varpaat paljaaksi.
etkö omista sukkia?
En, ellei ole pakko esim. juhlissa. Vihaan niitä.
Kyllä käytän sukkahousuja. Nytkin kun ilmat ovat taas vähän viilenneet, laitan ihan mielelläni sukkahousut pitkienkin housujen alle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina housujenkin alla sukkikset. Pakkasella paksummat. Legginssit on kamalat kun jää varpaat paljaaksi.
Nilkkasukat on keksitty! Myös villasukkia löytyy - ei palele varpaat.
Käytän mieheni pyynnöstä sängyssä. Mies tykkää repiä niistä haarukset ennen panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nilkkasukat on keksitty! Myös villasukkia löytyy - ei palele varpaat.
Joo tottakai. Minusta kuitenkin sukkahousut on mukavammat kun niissä sukat saa jalkaan samalla kertaa housujen mukana.
Sukkahousut anushalkiolla on mun juttu. Pekka 65.
Käytän sukkahousuja tosi paljon kesät talvet. Oikeastaan vasta uimarantakeleillä jätän sukkikset pois. Tykkään käyttää mekkoja ja hameita, ja sukkikset ovat minusta niiden kanssa itsestäänselvyys. Eri värisillä sukkahousuilla saa pukeutumiseen kivaa vaihtelua. N47
Käytän vain yhden koon sukahousuja.
Kyllä . Tosin päivällä sortsien kanssa oli stayupit, mutta illalla laitoin polvisukat
Käytän kuumalla kesähelle päivänä en tietenkään käytä, vaikka mulla on huono verenkierto jalassa.
eihän sukkahousut ja lyhyt lahkeiset housut käy yhteen?
Ei ainakaan tämmöiselle 50- selle naiselle.
Oon nähnyt paljon kun nuorilla naisilla on lyhyt lahkeiset sortsit ja niiden alla sukkahousut mustat tavalliset tai, jopa Entisen Ministerimme Jutta Urpiaisen suosimat..
Mustat verkkosukkahousut.
( KYLLÄ: Kyllä tämmöinenkin tapaus kävi Hänen ollessa, Ministeri hän oli , sitten johonkin edustus tilaisuuteen laittanut verkkosukkahousut, sehän pääsi tämä vaatemoka otsikoihin. Joten
, jopa ministeri tasolla näitä on suosittu hah hah,😁😂)
Itse , en näitä kyllä laita edes farkkujen alle näitä verkkosukkahousuja.
.
Kyllä siis laitan kesällä nykyään mekon alle nailoniset lessingit eli
, Semmoiset Caprimalliset, tai ihan
Trikoo lessingit talvella kyllä on
Paksut sukkahousut pitkälahkeiset lessingit trikooset.
Se huono puoli on , että enää ei saa valkoisia sukkahousuja mistään eli kesällä jos mekon kanssa laittaisi ne jalkaan eli
15- 20D, vaan on nykyään värivaihtoehtona Sun, iho, ruskea , musta ja harmaa.
Siis on sukkahousujen värivalikoima erittäin suppea
Kyllä saa jostakin tilata , näitä erivärisiä sukkahousuja.
Suomessa on esim.Kure ,joka painaa värjää erivärisiä sukkahousuja mutta ne maksaa sitten enemmän mitä kaupasta ostaisi.
Piirrän mustalla tussilla salmiakkikuviot jalkoihini siinä halvat verkkosukkikset
Penis tykkää kyllä kun näkyy naisilla sukkahousuja.
t mies
Kyllä käytän. Laadukkaita sukkahousuja kuten Wolford tai Kunert on ihana pitää. Minihame ja sukkahousut on mielivaatteeni ja pidän niitä läpi vuoden. Talvella paksut sukkikset, kesällä ohuemmat.