Käytätkö sukkahousuja?
Minä en käytä koskaan. Talvella ainoastaan puuvillaisia leggingsejä farkkujen tai muiden housujen alla (kovimmilla pakkasilla).
Mutta nylonit, mitä järkeä sellaisia on käyttää? Epämukavat jalassakin.
Kommentit (126)
Käytän ohuita sukkahousuja. Kylminä vuodenaikoina myös pitkien housujen ja farkkujen alla. Hameen ja varsinkin minarin kanssa saatan käyttää kesälläkin sukkiksia, mutta tietysi ohuita ja tyylikkään värisiä, eli en mitään ruskeita paksuja mummosukkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Hameen kanssa kyllä. Housujen alle EN voi laittaa mitään pikkareiden lisäksi, ahdistaa ajatuskin!
Yök. Toivottavasti et vie vanhoja vaatteitasi myyntiin.
Kyllä hameen tai mekon kanssa sukkahousut ovat ihan ehdottomat. Sukkahousut kaunistavat naisen sääriä olennaisesti.
Olen niin tottunut sukkahousuihin, etten oikeastaan osaa olla ilman niitä. Aamullakin suunnilleen ensimmäiseksi vilahtaa sukkahousut jalkaan. Jos ei ole sukkahousuja jalassa, niin jotakin puuttuu. Tietysti ihan kesähelteillä jää minullakin sukkahousut pois, mutta esimerkiksi tänä aamuna oli ulkona vain reilut 10 astetta ja oli ihan luontevaa laittaa sukkikset pitkien housujen alle. Taidan olla jonkin sortin vilukissa.
Minusta sukkahousut tuntuvat hyvältä ylläni ja tekevät sääristäni ja jalkateristäni naiselliset ja kauniit.
Miesnäkökulma kirjoitti:
Kyllä hameen tai mekon kanssa sukkahousut ovat ihan ehdottomat. Sukkahousut kaunistavat naisen sääriä olennaisesti.
Tämä on niin totta. Juuri tänään istuskelin terassilla, kun viereiseen pöytään tuli neljän nuoren naisen seurue minihameissaan. Yhdellä oli tavattoman sileät ja kauniit jalat. Oikeat katseenvangitsijat. Ja kun tarkemmin katsoin, niin hänellähän oli tosiaan ihonväriset sukkahousut, kantavahviketta näkyi vähän kengän alta. Erottui kyllä edukseen kavereistaan, jotka olivat paljain säärin. Kiva kun on nuoria naisia, jotka viitsivät laittaa näin lämpimälläkin säällä sukkahousut jalkaansa.
Tietysti. Käytän paljon hameita ja mekkoja.
N28
Käytän ohuita sukkiksia sekä hameen kanssa, että kesällä myös shortsien kanssa. Pukeudun mielelläni mustiin vaatteisiin hieman goottityyliin, joten mustat sukkikset sopii tyyliin. Riesanani on suht paksut reidet, joten kesälläkin ohuet sukkikset tuntuu paljon mukavammalta, kuin paljaat (hikiset, hyi) reidet hankaamassa toisiaan vasten.
Kyllä käytän. Sukkahousut ovat olennainen osa tavallista arkipukeutumistani.
Aina kun haluan olla tyylikäs laitan jonkin kivan mekon ja siihen sopivat sukkahousut.
Kyllä , pikkupakkasta joten mustat bambusukkahousut. Paremmat kun lökökalsarit, näitä saattas olla myös leggingsinä
En käytä sukkahousuja enkä rintsikoita. Hameet on nilkkapituisia niin pitkät kalsarit tai hienommin leggarit alle, yläosat vähän väljempiä ja teepaidan kanssa joku liivintapainen ( vaikka kauluspaita josta hihat ratkottu pois). Ahdistaa jo sekin jos puseron/paidan hihat ovat ihonmyötäiset
Villasukkahousut ovat näin talvella ihanat jalassa.
Talvella hyvinistuvat villasukkikset on kyllä ykkösvaate
Ap oot hidas. Mä syötin tän sukkahousupakkomielteen sulle yli viikko sitten kun trollasit jostain muusta.
Minulla on kahdet housut joiden alle on laitettava sukkikset, tai jotain paksumpaa. Kelistä riippuen.
Nahkahousut ja Muston purjehdushousut. Molemmat on paljasta ihoa vasten epämiellyttävän tuntoiset.
m43
Mulla on aina housujenkin alla sukkikset. Pakkasella paksummat. Legginssit on kamalat kun jää varpaat paljaaksi.
No meitä on moneen lähtöön. Minusta sukkahousuja on ihana pitää, ja käytänkin niitä jatkuvasti. Mekkojen/hameiden kanssa tietysti, mutta myös pitkien housujen alla.