Käytätkö sukkahousuja?
Minä en käytä koskaan. Talvella ainoastaan puuvillaisia leggingsejä farkkujen tai muiden housujen alla (kovimmilla pakkasilla).
Mutta nylonit, mitä järkeä sellaisia on käyttää? Epämukavat jalassakin.
Kommentit (135)
Talvella legginsejä ja kesällä hameiden ja mekkojen kanssa laadukkaita stay uppeja tai sukkanauhaliivejä ja saumasukkia. Lemmenluola saa tuulettua vapaasti.
Lapsesta asti olen käyttänyt. Käytän edelleen harva se päivä. Miksen käyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
Hameen kanssa kyllä. Housujen alle EN voi laittaa mitään pikkareiden lisäksi, ahdistaa ajatuskin!
Et ilmeiseti ole talvella ulkona ?
Kyllä mulla on lähes aina sukkahousut, käytän tavallisesti hametta tai mekkoa mutta useinmiten myös housujen alla on sukkikset.
Käytän mieluiten mekkoja ja niiden kanssa tietysti sukkahousuja. Mielestäni mukavammat kuin farkut tai muut pitkät housut.
Kyllä mulla lähes aina sukkahousut!
Sukkahousut, yök. Mutta sellaiset paksut, pehmeät, istuvat sukkahousuleggingsit on ihan kivat talvella. Niiden kanssa sukat ja lämmittävät säärystimet, mekko. Tai miksei vaikka farkkujen alle. Sukkisleggingsit ole lainkaan inhottavat ja valuvat kuin jotkin sukkikset, vaikka näyttäisivät lähes samalta.
Talvella hameen kanssa, ja kovalla pakkasella myös housujen alla.
En voi käyttää, olen allerginen. Kauhea kutina alkaa jos edes kokeilen, Hydrocortisonista tms. ei mitään apua.
Käytän sukkahousuja oikein mielelläni, varsinkin talvella. Tykkään värikkäistä vaatteista, ja myös värikkäistä sukkahousuista. Juuri viime viikolla kävin ostamassa lämpimiä sukkahousuja eri väreissä. Yhdet violetit, yhdet tummanpunaiset ja yhdet mustat. Ja tottakai yhdet kirkkaanpunaiset jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan päässä kun ryöstän pankin tai mummon.
Hölmön hommia tuollaiset. Kaikki tietää ettei nykyisin pankeilla eikä mummoilla mitään rahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla lähes aina sukkahousut!
Sukkikset on Nice ja Hot.
persut suosii kolmen koon sukkahousuja.
Vierailija kirjoitti:
persut suosii kolmen koon sukkahousuja.
Mene muualle öyhöttämään.
Ollaan samiksia..
Tv. Rami