Käytätkö sukkahousuja?
Minä en käytä koskaan. Talvella ainoastaan puuvillaisia leggingsejä farkkujen tai muiden housujen alla (kovimmilla pakkasilla).
Mutta nylonit, mitä järkeä sellaisia on käyttää? Epämukavat jalassakin.
Kommentit (126)
Nyt minulla on ollut parina päivänä jalassa paksut anilliininpunaiset sukkahousut. On kiva huomata miten miehet vilkuilevat sääriäni.
Tänään puin paksut viininpunaiset sukkahousut. Hyvännäköiset ja ihanat jalassa.
Käytän toki. Näin varttuneemmalla iällä (olen yli 60 v) jalkoja palelee paljon herkemmin kuin nuorena. Sukkahousuja on mukava pitää näillä keleillä farkkujen alla. Vaimonikin käyttää sukkahousuja. Tänään kummallakin oli jalassa 40 denierin sukkikset. Minulla oli mustat, vaimolla beiget.
Aika harvoin mutta norlynin sukkiksia en osta enkä käytä enää ikinä. Pthyi!
Vierailija kirjoitti:
Käytän toki. Näin varttuneemmalla iällä (olen yli 60 v) jalkoja palelee paljon herkemmin kuin nuorena. Sukkahousuja on mukava pitää näillä keleillä farkkujen alla. Vaimonikin käyttää sukkahousuja. Tänään kummallakin oli jalassa 40 denierin sukkikset. Minulla oli mustat, vaimolla beiget.
Hyvä valinta. Mustat sukkahousut ovat paljon miehekkäämmät kuin beiget. (Oletan että kirjoittaja on mies?)
Mulla on aina päässä mustat sukkikset, kun menen pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt 15 vuoteen.
Mulla sama, että puuvillaiset ohuet legginsit päällyshousujen alla kylmimmillä ilmoilla.Muutenkin legginsit on mukava asu kotoillessa.
Leggingsejäkin löytyy, mutta olen kyllä alkanut suosia enemmän sukkahousuja. Ei tarvitse erikseen laittaa sukkia jalkaan.
Käytän yleensä hametta tai mekkoa , joten käytän sukkahousuja lähes aina.
ennen oli naisetkin naisia, nyt näyttää valtaosa enemmän miehiltä ja ihmetellään kun syntyvyys laskee. Itäblokki naiset pesee meidän persjalkaiset 100-0 kauneudessa ja naisellisuudessa.
Hyvinkin käytän sukkahousuja. Näin talvella joka päivä. Minusta sukkahousujen käytössä ei ole mitään epämukavaa tai hankalaa.
Pikkupakkasilla mukavammat kuin pitkätkalsongit.
M55
Kyllä käytän joka päivä. Varsinkin paksummat sukkahousut ovat suorastaan lempivaate. Illalla kotona oleskelen mieluiten juuri paksuissa sukkahousuissa, yläosana jokin joustava pitkähihainen pusero. Rento ja vaivaton kotiasu.
Kyllä käytän sukkahousuja. Käytän myös housuja ja paitojakin :)
Käytän. Sukkiksissa ainoa ällöttävä asia on se materiaali. Inhoan tekokuitua. Sen sijaan en ymmärrä sukkahousuvihaa. Ihan mukavathan ne ovat, tosin veemäiset nostaa ylöspäin, kun hajoavat kaikesta kosketuksesta. Mutta sukkiksia en missään nimessä vihaa.
Paksuja sukkahousuja käytän paljonkin, varsinkin kylminä aikoina. Nailoneita harvemmin. Toki joskus niitäkin. Sukkahousut ovat minusta ihan hyvä ja monikäyttöinen vaatekappale.
Vierailija kirjoitti:
Nyt minulla on ollut parina päivänä jalassa paksut anilliininpunaiset sukkahousut. On kiva huomata miten miehet vilkuilevat sääriäni.
Sama!😍
M57
Käytän sukkahousuja oikein mielelläni, ja välillä on kiva revitellä vähän erikoisemmilla sukkahousuilla. Tänään laitoin hameen kanssa oranssit sukkikset, joissa on perhosia ja kukkia :)