Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö sukkahousuja?

Vierailija
01.03.2022 |

Minä en käytä koskaan. Talvella ainoastaan puuvillaisia leggingsejä farkkujen tai muiden housujen alla (kovimmilla pakkasilla).
Mutta nylonit, mitä järkeä sellaisia on käyttää? Epämukavat jalassakin.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kylminä vuodenaikoina mekkojen ja hameiden kanssa joutuu käyttämään.

Vierailija
22/126 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merinovillaisia sukkahousuja tulee käytettyä talvella ratsastushousujen alla (silloin, kun topparatsarit on liikaa, mutta pelkällä softshellpöksyllä ei vielä pärjää).

Pysyvät paikoillaan päälle pukiessa eivätkä nouse sukkapunttien mukana ruttuun kuten leggarit. Lisäksi lämmittävät varpaita "tuplasukkina" saappaissa.

Muuten ei tule sukkiksia käytettyä, housutyyppi olen niin henkeen ja vereen.

Terveiset lämmitetystä maneesista :D Ympäri vuoden tavallisilla ratsastushousuilla ilman pitkiä kalsareita! Ohut villapaita mulla kyllä on päällä.

Oi oon kade, luksusta :D meillä kotitallilla treenataan kelistä riippumatta ulkokentällä ja pimeissä maastoissa, valmentajakin pääsee paikalle joskus ja jouluna..

Sama täällä, terveisin ohis. :D Käyn ratsastustunneilla maneesittomalla tallilla, ja tunnit perutaan ymmärrettävästi harvoin. Jos pakkasta on enemmän kuin -16, opettaja laittaa kaikille viestin että halutaanko ratsastaa. Yleensä halutaan. Jos tuuli yltyy lähelle myrskylukemia, tunteja ei pidetä, mutta muuten ratsastetaan kyllä vaikka vihmoisi räntää. Ja vaikka kenttä soveltuisi paremmin luisteluun kuin mihinkään muuhun.

Mulla on ratsastushousujen alla pitkät kalsarit joiden päälle vedän pitkät ratsastussukat. Ne estävät veijojen rullautumisen housuja puettaessa. Jos on tosi kylmä tai sataa, vedän tallilla päälle vielä topparatsastushameen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merinovillaisia sukkahousuja tulee käytettyä talvella ratsastushousujen alla (silloin, kun topparatsarit on liikaa, mutta pelkällä softshellpöksyllä ei vielä pärjää).

Pysyvät paikoillaan päälle pukiessa eivätkä nouse sukkapunttien mukana ruttuun kuten leggarit. Lisäksi lämmittävät varpaita "tuplasukkina" saappaissa.

Muuten ei tule sukkiksia käytettyä, housutyyppi olen niin henkeen ja vereen.

Terveiset lämmitetystä maneesista :D Ympäri vuoden tavallisilla ratsastushousuilla ilman pitkiä kalsareita! Ohut villapaita mulla kyllä on päällä.

Oi oon kade, luksusta :D meillä kotitallilla treenataan kelistä riippumatta ulkokentällä ja pimeissä maastoissa, valmentajakin pääsee paikalle joskus ja jouluna..

Sama täällä, terveisin ohis. :D Käyn ratsastustunneilla maneesittomalla tallilla, ja tunnit perutaan ymmärrettävästi harvoin. Jos pakkasta on enemmän kuin -16, opettaja laittaa kaikille viestin että halutaanko ratsastaa. Yleensä halutaan. Jos tuuli yltyy lähelle myrskylukemia, tunteja ei pidetä, mutta muuten ratsastetaan kyllä vaikka vihmoisi räntää. Ja vaikka kenttä soveltuisi paremmin luisteluun kuin mihinkään muuhun.

Mulla on ratsastushousujen alla pitkät kalsarit joiden päälle vedän pitkät ratsastussukat. Ne estävät veijojen rullautumisen housuja puettaessa. Jos on tosi kylmä tai sataa, vedän tallilla päälle vielä topparatsastushameen.

Härkätaistelijoiden pukeutumisvideoita katsoin joskus. Niiden puvut ovat sen verran tiukkoja päällepuettavia, että käytännössä kaikilla on nylon sukkahousut alimmaisena, jotta puvun saa päälle, ja varmaan ennen kaikkea siksi, että sen saa pois. Jos tuollaisen puvun liimaa hiellä ihoon, niin sitähän ei saisi pois kuin saksilla. 

NUESTRA FIESTA (MOZO DE ESPADAS) - YouTube

Ei taida linkki suoraa toimia, mutta löytyy tuolla youtubesta

Ainakin omasta mielestä viisaimmalta alusasulta kireiden ratsastusvaatteiden alle kuulostaisi sukupuolesta riippumatta sukkahousut. Ei valu sukat, eikä nouse lahkeet ylös. 

Vierailija
24/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei koskaan käytä hameita, ei ole nainen vaan vain näköisolento.😉

mies54v

Vierailija
25/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa ainakin 2x isompaa kokoa olevat sukkahousut, ovat yllättäen sopivat ja mukavat. Käytän, en edes huomaa.

Vierailija
26/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN,ovat epämielyttäviä iholle.

Vierailija
27/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin sukkahousut ovat ihan mukavat, olen tottunut pitämään niitä sillä käytän lähinnä hameita ja mekkoja. Legginssit on rumia, jotain paksumpaa kangasta olevia joogahousujen tyylisiä kyllä käytän kotioloissa, mutten muuten. Nyloneita kyllä käytän tosi harvoin ja ne on mustakin vähän epämukavat. Kesällä harvemmin käytän mitään sukkahousuja, mutta ei haittaa laittaa niitä nyloneita jos on vaikka hienommat juhlat.

Talvella saatan laittaa parit sukkahousut päällekkäin kovilla pakkasilla, lisäksi pitkä takki, tarvittaessa myös alushame, villasukat ja -säärystimet pitää lämpimänä, vaikkei täällä missä asun tuollaista varustusta usein tarvitse.

Olen aina ihmetellyt sitä, miten ihmiset kummastelevat usein miten voi pitää talvellakin hametta - samalla kun heillä oli päällä kireät farkut eikä mitään niiden alla! Maailman sivu ihmiset ovat pärjänneet hame päällä mitä moninaisimmissa olosuhteissa ja kyenneet Suomessakin esim. hiihtämään ja luistelemaan, marjastamaan ja hoitamaan maataloustöitä jne.

Vierailija
28/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa ainakin 2x isompaa kokoa olevat sukkahousut, ovat yllättäen sopivat ja mukavat. Käytän, en edes huomaa.

Kun mä käytin paljon sukkahousuja, isot valuivat. Se on ärsyttävää.

Vierailija
29/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän nimenomaan sukkahousuja, ja eri paksuisia vuoden ajasta riippuen.

Sen sijaan en koskaan käytä pikkuhousuja, en näe niille mitään käyttötarkoitusta.

Vierailija
30/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain asioidessani pankissa 

Vierailija
31/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän nimenomaan sukkahousuja, ja eri paksuisia vuoden ajasta riippuen.

Sen sijaan en koskaan käytä pikkuhousuja, en näe niille mitään käyttötarkoitusta.

Mä näen. Ne suojaavat niiden päällä olevia vaatteita. Lisäksi ne estävät vaatteiden  saumoja joutumasta kosketuksiin vulvan kanssa.

Vierailija
32/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Vähän sinnepäin.

Kyllä naisten pitäisi käyttää vaihteeksi käyttää toisinaan myös hameita ja mekkoja. Oma miehenikin kyllästyi siihen, kun minulla oli aina kotona jotkut housut jalassa. Kun lähdettiin jonnekin minulla oli taas housut jalassa, tosin muodikkaat ja ne parhaimmat housut.

Juhliin ostin aina asun joissa alaosaan kuuluivat juhliin sopivat housut.

Joten milloin mies näki minut naisesellisesti pukeutuneena, paitsi aamutakissa ja yöpaidassa?

Itseänikin hirvittää nyt jälkeenpäin tuo tapa, miten ennen pukeudun.

Vierailija
33/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Tää on kyllä niin erikoinen ajatus, että monen mielestä nainen on nainen vasta, kun se on lisännyt itseensä jotain. Nainen on aikuinen ihmisnaaras.

Vierailija
34/126 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ohuita sukkiksia ehkä kerran kahdessa vuodessa, jos laitan juhliin hameen. Paksuja sukkahousuja en edes omista.

Vierailija
35/126 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä ja syksyllä sukkahousut paremmat kun lököttävät kalsarit. talvella puuvillasukkikset. paksuuden voi valita lämpötilan mukaan ja oletko sisä vai ulkohommissa

Vierailija
36/126 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään oli 20 den mustat saumasukkahousut.Ensiviikolla näyttäs takatalvi yllättävän , tarvii laitta paksummat sukkahousut. Juuri kun suunnittelin laittavani hameen ja ohuet sukkahousut shoppailu reissulle.

Vierailija
37/126 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän hameita ja mekkoja ympäri vuoden, ja käytän sukkahousuja aina. En ymmärrä että miksi ne ovat monen mielestä niin vastenmielinen vaatekappale, koska minusta sukkahousut on ehkä mukavin vaate ikinä. Tosin käytän rintsikoitakin mielelläni, enkä koe niitä mitenkään puristavina tai ikävinä päällä.

Ihan samaa mieltä. Tykkään kovasti sukkahousuista ja käytän niitä joka päivä, myös pitkien housujen alla, paitsi kesäkuumalla tietysti. En tulisi toimeen ilman sukkahousuja.

Vierailija
38/126 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, inhoan sukkahousuja yli kaiken. En ole käyttänyt niitä sen jälkeen, kun pitkikset tuli kauppoihin joskus 80-luvulla. Hameita ja mekkoja en käytä.

Vierailija
39/126 |
06.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousujen haaraosasta saa eksoottisen tuoksuisen kasvomaskin ;)

Vierailija
40/126 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkikset kirjoitti:

keväällä ja syksyllä sukkahousut paremmat kun lököttävät kalsarit. talvella puuvillasukkikset. paksuuden voi valita lämpötilan mukaan ja oletko sisä vai ulkohommissa

Juurikin näin. Tänään jalassa miesten tukisukkahousut 40 den.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän