Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tähän naiseen pitäs suhtautua?

Vierailija
26.07.2015 |

Miehellä oli jotain ihme säätöä jonkun naisen kanssa meidän suhteen aikana. Pyysin miestä näyttämään viestit ja sitten pienen äksyilyn jälkeen näytti ja flirttipaskaahan siellä, pääosin tän naisen osalta. Tahto lämmittämään ja kaipaili, kun ei ole vierellä. Sanoin, ettei tällanen käy ja sanoin, että meidän pitää harkita suhdetta uudestaan. No mies oli sitten laittanut tän naisen kanssa bänks. Sanoi minulle, ettei merkkaa hänellle mitään ja nainen itse on ymmärtäny heidän suhteen väärin. Vaikkei ole ollut aktiivisesti mukana tässä niin ei ollut erityisemmin korjannutkaan käsitystä, kun tällä naisella on kuulemma ollut niin vaikeaa ja on halunut avautua elämästään ja sitä kautta ovat lähentyneet.
*
Nyt tää nainen alko pommittaa jokunen päivä jälkikäteen näistä bänkseistä miestä viesteillä, että häntä ei voi syyttää tilanteesta, eikä aio ottaa mistään vastuuta, eikä siitä mitä jatkossa tapahtuu. Sitten oli pitkä litania, miten olen epäreilu häntä ja heitä kohtaan, kun en salli suhdetta. Naiselle on hyvin selvää, että ollaan oltu suhteessa useampi vuosi. Nyt pitkiä viestejä tulee jatkuvaan ja viimesimmäksi nainen on alkanu kyselemään, miksei mies viitsi edes vastata hänelle, ja mitä minä olen tehnyt, ja että hän ei ansaitse tällaista kohtelua. Tän lisäksi tää nainen nyt vinisee, että mitään seksuaalista heidän välillään ei ollut. Ihan sama oli tai ei mutta viesteistä tuli kyllä ihan erilainen kuva ja mies oli haluton näyttämään niitä. Lisäksi sanoi, että tunsi syyllisyyttä yhteydenpidosta ja arveli, etten pitäisi siitä, mutta piti silti yhteyttä. Minun vuokseni oli kuitenkin valmis lopettamaan sen...
*
Meidän välillä asiat on ok ja läpi puhuttu mutta mitenkähän tuohon roikkujaan pitäs suhtautua?! Hermot menee, kun puhelin laulaa jatkuvaan. Ainakin seitsemän pikää viestiä tullu tänään, eikä mies ole vastannut yhtään mitään. Mies sanoi, että ovat puhuneet asiat selviksi ja nainen ymmärsi, mutta ei tuo kocin selvältä näytä...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pyytänyt lopettamaan yhteydenpidon kokonaan?

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/97630-puhelinhairinta-yleistynyt-vauhdilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla