Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä kouluarvosana riittää työpaikallasi työpanoksestasi?
Kommentit (4)
Mulle maksetaan palkkaa eikä jaeta arvosanoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:41"]
Mulle maksetaan palkkaa eikä jaeta arvosanoja.
[/quote]Tarkoitin että minkä arvoinen suoritus riittää. Monessakin yrityksessä on laskettu tavoitteita tähän lamaan vedoten.
Hyvä taso riittää esimiehen mukaan eli 7-8 taso. Olen opettaja.
Alue: Aihe vapaa
Ei mikään ole riittänyt.