Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hölmöä jos pelkkää huulipunaa?

Vierailija
25.07.2015 |

Minä en ole koskaan välittänyt meikkaamisesta, mutta nyt on alkanut huulipuna houkuttamaan. Onko hölmönnäköistä, jos ei ole muuta meikkiä kuin punaista huulipunaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihon kunnosta

Vierailija
2/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hölmöä jos sulla on tummat ripset ja hyvän muotoiset ja väriset kulmat. Ja hyvä, tasainen iho joka ei punoita.

Vierailija
4/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja huulipunan pitää olla tosi hyvä sävy sulle, liian kirkas ei välttämättä näytä hyvältä.

Vierailija
5/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä B-)

Vierailija
6/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset ja kulmat on tummat ja ihokin melko hyvässä kunnossa. Pisamia on jonkin verran näin kesäaikaan.

Vierailija
7/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:31"]Ripset ja kulmat on tummat ja ihokin melko hyvässä kunnossa. Pisamia on jonkin verran näin kesäaikaan.
[/quote]
Ap

Vierailija
8/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Huulipunan kanssa pitää olla joko luonnostaan hyvä iho ja sitten meikellä hyväksi meikattu iho. Lisäksi huolitellut kulmakarvat ja mieluiten myös ripsissä vähän väriä, ettei kokonaisuus näytä epätasapainoiselta ja oudolta.

Vierailija
9/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sävydtä. Kirkkaan tai tumman kanssa hölmö, vaalea ja luonnollinen huulipuna käy

Vierailija
10/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihme näitä teinien juttuja ja ongelmia... Tunnen itseni niin vanhaksi. Pistä sitä pirskatin huulipunaa jos pistät, mitä se ketään kiinnostaa. Mutta vinkiksi: miehet eivät tykkää huulipunasta ja väärä väri tekee hmm... maksullisen naisen näköiseksi.

Vierailija
11/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nimenomaan sellaisen kunnon punaisen. Onko sillä vaikutusta, että huuleni ovat luonnostaankin ehkä keskimääräistä punaisemmat?

Minulla yksi puna on ja kotona olen sitä testannut. Toisaalta näytän mielestäni normaalia paremmalta punaisemmilla huulilla, mutta toisaalta taas on ihan hölmö olo, koska en ole meikeissä tottunut itseäni näkemään.

First worl problems, tiedän =D
-Ap

Vierailija
12/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:37"]Voi ihme näitä teinien juttuja ja ongelmia... Tunnen itseni niin vanhaksi. Pistä sitä pirskatin huulipunaa jos pistät, mitä se ketään kiinnostaa. Mutta vinkiksi: miehet eivät tykkää huulipunasta ja väärä väri tekee hmm... maksullisen naisen näköiseksi.
[/quote]
En ole teini vaan lähentelen kolmeakymppiä =D siksi kynnys meikata edes hieman on korkea, kun olen tähänkin asti ollut ilman.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi