Gugguu-kohu facebookissa :D
Tästä Gugguun asiakaspalvelusta kun on ollut paljon puhetta aiemminkin, myös täällä, niin nyt vasta pomppasi! Tälläkertaa Gugguu uhkasi reklaajaa lakimiehellä, ja vääristeli ison mammalauman mielestä koko tapahtua fb-julkaisussaan! :D Itse en tätä kyseistä rekla-asiaa heidän sivuillaan nähnyt, mutta melkein 600 jäsentä jo Gugguun reklamaatioryhmässä ja kasvaa vaan. :D
Josko VIHDOIN se heidän ansaitsema kuuluisuus asiakaspalvelusta??
Kommentit (32)
Juu jos rahoillesi haluat vastinetta niin kandee etsii toinen firma.
Gugguu vastasi: Hei *******!. Tässä eivät tule esille nyt kaikki faktat mitä olet kertonut. Facebook ei ole oikea paikka käsitellä reklamaatioita. Asia on kannaltamme loppuunkäsitelty.
Ystävällisin terveisin Gugguun asiakaspalvelu
Asiakas kysyin ensin kuvan kera heidän facebook sivulla. Sit gugguu vastasi tuon.
Vähän ajan päästä estivät "julkaise" mahdollisuuden facebookin gugguu kids fashion sivulla. Sen jälkeen asia paisui paskamyrskyksi facebookissa. Gugguu laittoi vastineen lauantaina. Eilen laittoivat "anteeksipyynnön. "
Gugguu lupasi parantaa rekla ja asiakaspalvelunsa.
Mites LAATU ONGELMAN ? Itse jätän syksyn mallistosta ostamatta koska laatu tuskin on parantunut.
Syksyn kuosissa on se aprikoosi kuosi. Tekeekö aprikoosi kuosi nudet ? Se jää nähtäväksi.
Ihania värejä Gugguulla, mutta tiedänpä jo nyt olla koskematta kys. merkkiin :) t. raskaana vasta
Voi voi sinä se et selvästikkään ole tietoinen ollenkaan kuinka gugguun aspa kohtelee asiakkaitaan ja kuinka gaggaa se laatu on.
Liityppä kuule facebookin gugguu reklamaatio ryhmään niin näet minkälaista paskaa tää gaggaa myy. Siellä on kuvia ja tekstiä miten gugguu vastaa asiakkaille.
Se et housut on 4kk aikana säästeliäästi käytetty niin reikiintyy niin sekö on laadukasta ? Jännä et jopa heman rentut kestää paremmin kuin gaggaan.
Ota selvää asioista ennen kuin tulet pätemään. Itse olen laittanut tonnin viimeisen vuoden aikana gugguun vaatteisiin ja kyllä on v*ituttanut näin jälkikäteen. Nyt äänestän kukkarollani ja mitään ei meille enää tule gugguulta.
Tähän kyseiseen tapaukseen sinänsä liittymättä, asiakkaat yllättävän usein valehtelee. Vaatteet on pesty miten sattuu mutta "ihan olen pesuohjeita noudattanut ja tää vaan ihan oudosti värjääntyi", liian pieniä vaatteita pidetään lapsella ja sitten ihmetellään kun saumat repeilee tai nepparit poksahtelee irti, talvihaalareissa kontataan asfaltilla ja hiekalla ja sitten mesotaan suureen ääneen kuinka paskaa laatua ne on kun heti naarmuuntuu. Moni asiakas yrittää reklamoida myös samasta vaatteesta useaan kauppaan ja toisinaan saakin toistuvia korvauksia kauppiaiden ollessa hyväuskoisia. Hyvä rahasampo.
Varmaan se asiakas on jotain lööperiä päästellyt kun firma on noin reagoinut ja ikävää sinänsä, että sai nyt haluamansa korvauksen uhkailemalla ja vetelemällä tarinansa lööppeihin. Toivottavasti hän on ylpeä itsestään ja koko perhe voi pitää ehjiä nudehuppareitaan huoletta edelleen päällä. Oikeus ja kohtuus voittakoon, toivottavasti tätönen nukkuu yönsä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi sinä se et selvästikkään ole tietoinen ollenkaan kuinka gugguun aspa kohtelee asiakkaitaan ja kuinka gaggaa se laatu on.
Liityppä kuule facebookin gugguu reklamaatio ryhmään niin näet minkälaista paskaa tää gaggaa myy. Siellä on kuvia ja tekstiä miten gugguu vastaa asiakkaille.
Se et housut on 4kk aikana säästeliäästi käytetty niin reikiintyy niin sekö on laadukasta ? Jännä et jopa heman rentut kestää paremmin kuin gaggaan.
Ota selvää asioista ennen kuin tulet pätemään. Itse olen laittanut tonnin viimeisen vuoden aikana gugguun vaatteisiin ja kyllä on v*ituttanut näin jälkikäteen. Nyt äänestän kukkarollani ja mitään ei meille enää tule gugguulta.
Samoin olen tonnin jos toisenkin laittanut eikä mitään ongelmia ole ollut. Jotkut odottaa, että lastenvaatteet kestää kaiken... Hohhoijaa.
On siinä firmalla nimi :D Gugguu vaan gaigille. Vaigea ottaa vagavasti.
Ensi kevään (2016) värit on niin vaaleita et taitavat kerätä kaiken värin pesukoneesta laadun tuntien. Mut jospa olisivat nyt ottaneet opiksi et ei riitä se että he saa miljoonansa vaan asiakkaat ostavat siksi heidän tuotteitaan että brändin mainostuksen mukaan ne on laadukkaita.
Mutta arvasihan sen jo etukäteen et kun asiakasmäärä kasvaa niin laatu huononee. Valitettavasti.