Minkälaisista asioista suuttuu sinun äkkipikainen miehesi?
Minkä kokoluokan tapahtumat aiheuttavat minkälaisen mittakaavan raivareita? Millaista käytös muuten on ja mille se sinusta puolisona tuntuu?
Itse olen elänyt tällaisen miehen vaimona kymmenen vuotta ja tämä on ollut todella raskasta. On todella raskasta olla suhteen rauhoitteleva osapuoli ja tietynlainen räjähdysherkkyys on tarttunut myös minuun. Olen menettänyt kontrollin itsekin pidempään miehen kanssa elettyäni ja alkanut muun muassa huutamaan suuttuessani. En ollut koskaan aiemmin tällainen ennen avioliittoamme.
Kommentit (83)
Syy miksi pilaatte oman elämänne asumalla miestaaperon kanssa oli?
Vaikea uskoa, että noin monella naisella on niin heikko omanarvontunto (tai vaihtoehtoisesti yksinäisyyden pelko), että katselet moista mies-lapsi hybridiotusta nurkissaan. Ehkä ette ole koskaan asuneet yksin, niin teillä ei ole mitään hajuakaan, miten auvoisaa ja rauhallista se on.
En katselisi tuollaista menoa päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen ei ihan oikeasti suutu yhtään mistään, vaikka takana on jo useita vuosia.
Eksä kiihtyi väärästä ilmeestä, väärästä äänensävystä, väärästä sanasta, väärästä ajoituksesta, omista ajatuksistaan ja tarinoista, jotka oli kyhätty jonkin pienen yksityiskohdan ympärille, jos onnistuin töissä tai sain hyviä arvosanoja, jos en tiennyt jotain sanaa, jos sairastuin tai olin väsynyt, jos heräsin liian myöhään tai aikaisin, jos kävelin liian nopeasti tai hitaasti ja varmaan tulisi enemmänkin mieleen.Tuollaiset tarvitsee jo hoitoa.
Kuka tahansa, joka huutaa puolisolleen ja lapsilleen, tarvitsee hoitoa. Ei se ole mitään normaalia käytöstä.
Lisää suuttumisenaiheita:
- olin eri mieltä harry potterista
- kerroin jutun väärällä tavalla
- en hiljentynyt
- kikatin ihan hirveästi tyhmälle jutulle --> mies suuttui ja työnsi minut alas tuolilta
Kaikkia ei edes muista, kun ne raivonaiheet oli niin päättömiä.