Saiko Tähtiin kirjoitettu virhe sinut kyyneliin
Kommentit (26)
Itkin liikaa kun luin kirjaa elokuvaa en oo vielä katsonu, mutta kirjan ainakin 3 kertaa :) Ei ois varmaa pitäny lukee liianki hyvä!
sain kirja suosituksen koska oon kuulemma "samanlainen" ja täytyy kyllä samoo että Hazelin ja Augustuksen huumorin ymmärsin täysin...
tahkaa
Olen kanssasi kyllä erimieltä ite oon 11 ja liianki hyvä. Mun mielestä toi sopii kyllä kaiken ikäisille sekä tytöille että pojille. :))
tahkaa
Kannattaa ihmeessä IHAN PARAS!
tahkaa
Aika lässyn lässyn ja tekemällä tehty itkuherutusleffa! Menty siitä missä aita on matalin ja näinollen korni. Sorry, mutta tämä mun mielipide ja sitähän tässä kysyttiin.
En itkenyt. Ennalta-arvattava juoni ja jotenkin väkisin väännetty kirja. Ei herättänyt mitään tunteita. Voi olla että olen jo liian vanha.
En ole katsonut elokuvaa. Kirjan luin ja itkin -paljon. Ei ole kyllä kirjoitettu 10-13 -v. vaan nuorille aikuisille ja kyllä se ihan aikuisillekin menee, useimmat kuitenkin kokee sisällään olevansa parikymppisiä lopun ikäänsä, vaikka ulkokuori vanhenee. Kirjassa oli isossa osassa juuri huumori ja itseironia, eikö sitten elokuvassa?