Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ei enää vanhempana ole ns. parasta ystävää vaan enemmänkin tuttuja, työkavereita yms?

Vierailija
27.09.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ns. bestis, jolle on hirveän tärkeetä varsinkin seurassa (ja varsinkin mun muiden tuttujeni ollessa paikalla) oikein tosissaan tuoda esille sitä miten hyvät ystävät me ollaan ja miten ainutkertaisen hyvä suhde meillä on ja miten suuria palveluksia ym. me ollaan toisillemme tehty jne.

koen että hän merkaa mua reviirikseen, ahdistaa. enkä voi ko. tilanteessa muuta kuin hymyillä vaan ja hymistä jotain. jotenkin tunnen itse vähän kyllästyneeni koko bestis-touhuun.

Vierailija
2/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla on ns. bestis, jolle on hirveän tärkeetä varsinkin seurassa (ja varsinkin mun muiden tuttujeni ollessa paikalla) oikein tosissaan tuoda esille sitä miten hyvät ystävät me ollaan ja miten ainutkertaisen hyvä suhde meillä on ja miten suuria palveluksia ym. me ollaan toisillemme tehty jne.

koen että hän merkaa mua reviirikseen, ahdistaa. enkä voi ko. tilanteessa muuta kuin hymyillä vaan ja hymistä jotain. jotenkin tunnen itse vähän kyllästyneeni koko bestis-touhuun.

Sano suoraan hänelle ettei kiinnosta, tosi noloa purnata täällä!! Niin moni ois onnellinen parhaasta ystävästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sano suoraan hänelle ettei kiinnosta, tosi noloa purnata täällä!! Niin moni ois onnellinen parhaasta ystävästä.

mitä mä sanoisin? " mä en enää ala sua" ?

sitäpaitsi tykkään ko. ihmisestä ja hänen seurastaan kovastikin, se ylenpalttinen mepäs ollaan parhaat kaverit koko maailmassa lällästilää-meininki vaan väsyttää.

Vierailija
4/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

mitä mä sanoisin? " mä en enää ala sua" ?

sitäpaitsi tykkään ko. ihmisestä ja hänen seurastaan kovastikin, se ylenpalttinen mepäs ollaan parhaat kaverit koko maailmassa lällästilää-meininki vaan väsyttää.

Vierailija
5/5 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 2 lapse äitinä olen kyllä usein hyvin yksinäinen. Yhden lapsellisen ystävän kanssa tavataan epäsäännöllisen säännölllisesti lapsien kera. Ois kuitenkin ihanaa jos olis joku vaikka perhe jonka kanssa vietettäis aikaa ja iltaa, lomailtais ja vi puhua mistä vaan. Tai vaikka sitten paljon kavereita kenen kanssa viettää aikaa.. Surullista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi