Lue keskustelun säännöt.
Hävettää eilinen baari-ilta!!
25.07.2015 |
Olin mukavassa humalassa ja vedin tanssilattialla robottitanssia koko illan! Olin mielestäni tosi hyvä siinä. Muutenkin tein tosi omintakeisia liikeratoja... Nolottaa!!!
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:10"]
Kyseessä ihan keskisuurenkau pungin yökerho... En kehtaa mennä enää. Ap
[/quote]
aika itseriittoista olettaa, että naamas ja moovis olis niin merkittäviä, että joku ne vielä seuraavalla viikolla muistais.