Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää eilinen baari-ilta!!

Vierailija
25.07.2015 |

Olin mukavassa humalassa ja vedin tanssilattialla robottitanssia koko illan! Olin mielestäni tosi hyvä siinä. Muutenkin tein tosi omintakeisia liikeratoja... Nolottaa!!!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:10"]

Kyseessä ihan keskisuurenkau pungin yökerho... En kehtaa mennä enää. Ap

[/quote]

aika itseriittoista olettaa, että naamas ja moovis olis niin merkittäviä, että joku ne vielä seuraavalla viikolla muistais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän