Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää eilinen baari-ilta!!

Vierailija
25.07.2015 |

Olin mukavassa humalassa ja vedin tanssilattialla robottitanssia koko illan! Olin mielestäni tosi hyvä siinä. Muutenkin tein tosi omintakeisia liikeratoja... Nolottaa!!!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. eräänlaista tiputanssia vedin, kädet koukussa sivuilla ja nyin päätä eteenpäin kuin kana... Vittu!

Ap

Vierailija
2/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko helvetin iso klubi vai pieni pitäjä, jossa kaikki tuntee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä.. apua :D, haluaisin nähdä videon ap:n eilisillan tanssista :D

Vierailija
4/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ihan keskisuurenkau pungin yökerho... En kehtaa mennä enää.

Ap

Vierailija
5/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D 

Vierailija
6/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:10"]

Kyseessä ihan keskisuurenkau pungin yökerho... En kehtaa mennä enää. Ap

[/quote]

No tuskinpa sua heti mistään saitilta löytyy vetämästä sitä tanssia, mikäli joku sattui sitä kuvaamaan. Aika normaaliahan toi on jos kännissä perseilee ja sehän oli vain tanssia. Et sentään lyönyt miestä kelloradiolla päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän baarissa usein tahallani jotain "noloa" tanssia vaikken edes olisi humalassa. Ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
8/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitään. Viikko sitten taisin (jos muistini pätkät olen järjestänyt oikein) laulaa karaokea, käydä itseäni melkein tuplasti vanhemman miehen kämpillä kesken kaiken, taas baarissa kaataa juoman toisen miehen syliin ja mulla ei ole aavistustakaan, miten olen tullut kotiin. Että tuommonen ehkä on ilta, jota saa hävetä..-.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli yhtä noloa kuin erään tulkinta Jonnan Tyytyväisestä.

Vierailija
10/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pienistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo paha ole. Mä olen kovassa humalassa kova väittelemään. Etenkin tuntemattomien kanssa. Joskus hävettää kun miettii mitä on tullut sanottua..,

Vierailija
12/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee baarissa esitellä kaikille mulkkua ja kopautttaa sitä vasten pöytiä. Hammasta purren jätän sen tekemättä, koska saisin aika nopeasti portsarilta kenkää perseeseen. Onneksi Juhannuksena pääsen toteuttamaan itseäni kesämökillä aivan vapaasti, ja keräämään häpeällisiä katseita kanssaihmisiltä. Ja kaikista parasta on se että munani on lepotilassa erittäin pieni. Mutta ei se niin vakavaa ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä!! :D mä taisin nähdä sut siellä :D Olit kyllä katsomisen arvoinen kaikkine muuveinesi :D

Vierailija
14/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:49"]Joskus tekee baarissa esitellä kaikille mulkkua ja kopautttaa sitä vasten pöytiä. Hammasta purren jätän sen tekemättä, koska saisin aika nopeasti portsarilta kenkää perseeseen. Onneksi Juhannuksena pääsen toteuttamaan itseäni kesämökillä aivan vapaasti, ja keräämään häpeällisiä katseita kanssaihmisiltä. Ja kaikista parasta on se että munani on lepotilassa erittäin pieni. Mutta ei se niin vakavaa ole :)
[/quote]

Edelleenkin mitäs pienistä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroimme miten säälittävä olit. Toivotaan ettei kukaan kuvannut sinua

Vierailija
16/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:49"]Joskus tekee baarissa esitellä kaikille mulkkua ja kopautttaa sitä vasten pöytiä. Hammasta purren jätän sen tekemättä, koska saisin aika nopeasti portsarilta kenkää perseeseen. Onneksi Juhannuksena pääsen toteuttamaan itseäni kesämökillä aivan vapaasti, ja keräämään häpeällisiä katseita kanssaihmisiltä. Ja kaikista parasta on se että munani on lepotilassa erittäin pieni. Mutta ei se niin vakavaa ole :) [/quote] Edelleenkin mitäs pienistä :D

[/quote]

:D:D

Vierailija
17/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 14 ainakaan säälien nauranut! Hymyilytti lähinnä se koomisuus :D Tanssi siis itsessään oli niin koomisen näköistä, mutta tanssijan kasvoilta näkyi, että tanssija oli tosissaan :)

Vierailija
18/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veditkö vain viinaa?

Vierailija
19/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:49"]Joskus tekee baarissa esitellä kaikille mulkkua ja kopautttaa sitä vasten pöytiä. Hammasta purren jätän sen tekemättä, koska saisin aika nopeasti portsarilta kenkää perseeseen. Onneksi Juhannuksena pääsen toteuttamaan itseäni kesämökillä aivan vapaasti, ja keräämään häpeällisiä katseita kanssaihmisiltä. Ja kaikista parasta on se että munani on lepotilassa erittäin pieni. Mutta ei se niin vakavaa ole :) [/quote] Edelleenkin mitäs pienistä :D

[/quote]Täsmälleen!

Vierailija
20/21 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan tota ihan selvinkinpäin. Ja siis ironisesti tietenkin, oikeesti osasisin vaikka mitä hienoja muuvseja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän