Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentääkö kukaan Ryanairilla Tre-Frankfurt 29.7.?

Vierailija
25.07.2015 |

Lennän itse samalla lennolla ilman ruumalaukkua, mutta haluaisin viedä saksalaiselle ystävälleni joko pullon Minttua tai Salmaria tuliaiseksi. Ryanairin terminaalissa ei muistaakseni ole tax freeta, joten vaihtoehdot ovat vähissä. Mietin ruumalaukun ostamista mutta kokeillaan nyt ensin vauvapalstalla! Lentääkö joku samalla lennolla ruumalaukun kanssa? Jos ostaisit ja kuljettaisit minulle pullon Minttua, maksaisin Hahnin lentokentällä pullon hinnan+10e palkkiota :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:30"]

10 euron palkkio on kyllä aika pieni kun pitäisi itse vaivautua ostamaan pullokin ja kaikkea.

[/quote]

Voidaan ehkä neuvotella, 10-15e, mutta en usko että tähän nyt kukaan tienestimielessä lähtee :) jos nyt käy Alkossa muutenkin ja on menossa tuolle lennolle? ap

Vierailija
22/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:30"]

10 euron palkkio on kyllä aika pieni kun pitäisi itse vaivautua ostamaan pullokin ja kaikkea.

[/quote]

Voidaan ehkä neuvotella, 10-15e, mutta en usko että tähän nyt kukaan tienestimielessä lähtee :) jos nyt käy Alkossa muutenkin ja on menossa tuolle lennolle? ap
[/quote]

Olen menossa tuolla lennolla, mutta en todellakaan aio ryhtyä ostamaan pulloa, pakkaamaan sitä (+ottamaan riskiä, että se kuitenkin hajoaa ja omat kamat pilalla reissussa) ja sitten vielä terminaalissa etsimään ap:ta, avaamaan matkatavaroita ja kaivelemaan pulloa, jos korvaus on olematon.
Ap yrittää vain säästää ruumalaukun hinnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:30"] 10 euron palkkio on kyllä aika pieni kun pitäisi itse vaivautua ostamaan pullokin ja kaikkea. [/quote] Voidaan ehkä neuvotella, 10-15e, mutta en usko että tähän nyt kukaan tienestimielessä lähtee :) jos nyt käy Alkossa muutenkin ja on menossa tuolle lennolle? ap [/quote] Olen menossa tuolla lennolla, mutta en todellakaan aio ryhtyä ostamaan pulloa, pakkaamaan sitä (+ottamaan riskiä, että se kuitenkin hajoaa ja omat kamat pilalla reissussa) ja sitten vielä terminaalissa etsimään ap:ta, avaamaan matkatavaroita ja kaivelemaan pulloa, jos korvaus on olematon. Ap yrittää vain säästää ruumalaukun hinnan.

[/quote]

No eikö se tullut jo aloitusviestissä selväksi, että yritän säästää ruumalaukun hinnan? :D Ihme kun jotkut ihmiset on niin negatiivisia.

Mietin että jos täältä löytyisi joku kiva ihminen niin voin vaikka jo lennon aikana sanoa moi. Ei tarvi sitten etsiä terminaalissa. Tosin eipä se Hahnin lentokenttä kovin kummoinen ole että ei ole edes montaa nurkkaa mistä etsiä. Mutta kai se olisi epäsuomalaista heittää small talkia, heh. ap

Vierailija
24/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai small talkia :)

Keskustelen mielummin spontaanisti kuin pullon takia pakotettuna..
Onnea etsintään, voit sitten sen pullon varjolla harjoitella small talkia...

Vierailija
25/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en tarkoita pahalla, mutta mikset vain osta sitä ruumaan menevää laukkua? Jos annat palkkioksi kuitenkin 10-15€ ja ruumalaukku maksaa enintään 20€, niin et paljoa säästäisi antamalla juotavaa tuntemattoman kuljetettavaksi. Sinä varmaan osaisit muutenkin valita Alkosta paremmin ystävällesi sopivan juotavan verrattuna tuntemattomaan, eikä tarvitsisi aloittaa sähköpostirumbaa juotavaan ja järjestelyihin liittyen.

Vierailija
26/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:10"]Ap, en tarkoita pahalla, mutta mikset vain osta sitä ruumaan menevää laukkua? Jos annat palkkioksi kuitenkin 10-15€ ja ruumalaukku maksaa enintään 20€, niin et paljoa säästäisi antamalla juotavaa tuntemattoman kuljetettavaksi. Sinä varmaan osaisit muutenkin valita Alkosta paremmin ystävällesi sopivan juotavan verrattuna tuntemattomaan, eikä tarvitsisi aloittaa sähköpostirumbaa juotavaan ja järjestelyihin liittyen.
[/quote]

Näin.

Vierailija
27/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko ostaa sulta ton sähköpostiosoitteen sit kun et enää sitä käytä? Ois hyvä työsähköposti.

Vierailija
28/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:10"]Ap, en tarkoita pahalla, mutta mikset vain osta sitä ruumaan menevää laukkua? Jos annat palkkioksi kuitenkin 10-15€ ja ruumalaukku maksaa enintään 20€, niin et paljoa säästäisi antamalla juotavaa tuntemattoman kuljetettavaksi. Sinä varmaan osaisit muutenkin valita Alkosta paremmin ystävällesi sopivan juotavan verrattuna tuntemattomaan, eikä tarvitsisi aloittaa sähköpostirumbaa juotavaan ja järjestelyihin liittyen. [/quote] Näin.

[/quote]

Ryanairin kesäkausihinta laukulle on 25e. Lisäksi mulla ei oikein ole sopivaa ruumalaukkua, sitten pitäisi ottaa mukaan hirveän iso möhkäle kun tuota minkä ottaisin käsimatkatavarana ei viitsi ruumaan laittaa.

No, ehkä minä sitten ostan vain turkinpippureita ja paikan päältä toivon löytäväni Finlandiaa. Kiitos mammat avusta kuitenkin ja te ilkeämieliset, ottakaa huikka niin helpottaa! ap