Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50-vuotis synttärijuhlat tulossa! Mitä tarjoaisin?

Vierailija
01.03.2022 |

Kylään kutsuttu ystävät joita n. 20.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä vai iltapäivällä vai illalla?

Vierailija
2/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraperunat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torttua!

Vierailija
4/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello viisi alkaen. t.ap

Vierailija
5/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas rajana!

Vierailija
6/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talvella vai keväällä/ kesällä? Onko sulla grilliä käytössä? Istuva illallinen vai cocktail-tyyliin? Voiko olla lihaa vai kalaa/ kasviksia?

Vierailija
7/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuun lopussa. t.ap

Vierailija
8/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heran pieksut sentän jos täytät vuosia.Kutsut ne ihmiset jotka tunet,siloin tiedät heidän juomis, syömis tavat.Senmukaan murkinaa pöytää ja juomaa.

Vierailija
9/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mitä voi ottaa erikseen kaikkien koskematta samaan tarjottavaan ja istumapaikat erillään tarjoiluista. Ei samasta kulhosta sormin kauhottavia, kuten kääreettömät karkit, suklaat, juustot, viinirypäleet, mansikat, pähkinät, keksit tai sipsit.

- Erilaiset cocktail-palat ja cocktail-tikut

- Valmiiksi annospaloina olevat kakut ja leivonnaiset

- Annospaloina piirakat ja suolaiset leivonnaiset

- Hyvät ottimet tarjoiluille, niin vieraat ei ala ottamaan sormin

- Tarjoilupöytä erikseen

Vierailija
10/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin erilaisia pikkupaloja. Esim. rieskarullia, ruisnappeja täytteillä, paria salaattia, pasteijoita, piirakoita pieninä paloina. Itse ainakin tykkään enemmän syödä tämän tyylisiä kuin esim. oikeaa ruokaa. Lisäksi vaikka jotain juustokakkua makeaksi.

Vierailija
11/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin erilaisia pikkupaloja. Esim. rieskarullia, ruisnappeja täytteillä, paria salaattia, pasteijoita, piirakoita pieninä paloina. Itse ainakin tykkään enemmän syödä tämän tyylisiä kuin esim. oikeaa ruokaa. Lisäksi vaikka jotain juustokakkua makeaksi.

No mä sen sijaan tekisin ihan istuvan ilallisen kolmella ruokalajilla, mutta mulla onkin siihen rittävä ruokapöytä, astiat ja muutkin tilat. Mutta veikkaan, että ihan kaikilla ei ole...

Vierailija
12/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kokonainen ateria on hyvä, mutta silloin on mentävä ravintolaan syömään. Kaikki saavat tilata sitä mitä tahtovat.

Suomessakin voitaisi oppia tämä tapa, juhlia vietetään ravintolassa.

Juhlien pitäjä voi maksaa tai kaikki voivat maksaa itse omat ateriansa. Nuorten ja vähävaraisten juhlissa vieraat maksavat usein itse oman ateriansa. Rikkaammat tarjoavat kaikille. Ylimääräiset konjakit tms. maksetaan itse. Monissa maissa tämä on käytäntönä.

Alkumaljan tai juhlajuoman tarjoaa ja maksaa kaikille juhlien pitäjä.

Ei tarvitse siivota, etsiä kaikille astioita, leipoa ja laittaa ruokaa. Kaikki saavat syödä mitä voivat erityisruokavaliot huomioiden. Tunnelma on juhlava. Saman pöydän ääressä on kaikilla mukavaa keskustella yhdessä ja erikseen.

Vierailija
13/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkimukit kaikille ja juomat Saksasta

Vierailija
14/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kokonainen ateria on hyvä, mutta silloin on mentävä ravintolaan syömään. Kaikki saavat tilata sitä mitä tahtovat.

Juhlien pitäjä voi maksaa tai kaikki voivat maksaa itse omat ateriansa. Nuorten ja vähävaraisten juhlissa vieraat maksavat usein itse oman ateriansa. Rikkaammat tarjoavat kaikille. Ylimääräiset konjakit tms. maksetaan itse. Monissa maissa tämä on käytäntönä.

Ei tarvitse siivota, etsiä kaikille astioita, leipoa ja laittaa ruokaa. Kaikki saavat syödä mitä voivat erityisruokavaliot huomioiden. Tunnelma on juhlava. Saman pöydän ääressä on kaikilla mukavaa keskustella yhdessä ja erikseen.

20 vierasta yhdessä juhlittavan kotona voi tuntua ahtaalta. Riittääkö ilmanvaihto?

Mieluiten niin vieraana kuin juhlittavanakin menisin ravintolaan juhlimaan 20:n vieraan kanssa.

Vierailija
15/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itse tein viisikymppisiä juhliessani. Varasin juhlatilan ravintolasta yksityiskäyttöön, tarjosin 3 ruokalajin illallisen juomineen, ohjelmassa oli puheita, laulua ja tanssiorkesteri. Illan mittaan oli baari auki ja vapaasti käytettävissä. Mahdolliset lahjat pyysin hyväntekeväisyyteen. Oli tosi onnistuneet juhlat.

Vierailija
16/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä sen sijaan tekisin ihan istuvan ilallisen kolmella ruokalajilla, mutta mulla onkin siihen rittävä ruokapöytä, astiat ja muutkin tilat. Mutta veikkaan, että ihan kaikilla ei ole...

Kahdellekymmenelle aikuiselle kolmen ruokalajin illallinen kotikeittiössä hygieenisesti, kylmä- ja kuumasäilytys asianmukaisena ja ruokalajien oikea-aikainen tarjoilu?

Vierailija
17/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa on aina kivaa, jos menu on sankarin näköinen. Mikä olisi  sinusta näköisesi tarjoilu ? sen mukaan kannattaa lähteä rakentamaan. Jos olet fine dininigin ystävä ehkä sellaista, jos taas enempi naposteltava on mieleesi, niin sellaista. tai  mitä vaan siltä väliltä :) 

Vierailija
18/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itse tein viisikymppisiä juhliessani. Varasin juhlatilan ravintolasta yksityiskäyttöön, tarjosin 3 ruokalajin illallisen juomineen, ohjelmassa oli puheita, laulua ja tanssiorkesteri. Illan mittaan oli baari auki ja vapaasti käytettävissä. Mahdolliset lahjat pyysin hyväntekeväisyyteen. Oli tosi onnistuneet juhlat.

Yksityistilaa ja orkesteria ei ole myöskään pakko varata. Vähemmillä varoilla riittää pöytävaraukset ja etukäteen ilmoitus juhlista ravintolalle.

Vierailija
19/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joditabletteja tarjoat. Niille voi tulla käyttöä.

Vierailija
20/27 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vilkaista vegaanihää-ketju: Halpa tapa saada juhlista ikimuistoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän