En usko että kuussa on käyty!
Jumaliste. Miksei siitä laskeutumispaikasta saada otettua valokuvaa? Plutostakin saadaan valokuvia mutta ei kuun pinnasta.
Luulisi olevan helppo tehtävä kun on luotaimia ja kaukoputkia.
Niin?
Kommentit (155)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:46"]
Onhan niitä laskeutumisalueita kuvattu Lunar Reconnaissance Orbiterilla (LRO). Ihan hyviä kuvia on tullut. Googlettakaa itse, en nyt jaksa teidän puolesta. LRO apollo landing site images googleen tai jotain vastaavaa.
[/quote]
Ei ole olemassa kuvia.
Onhan niitä laskeutumisalueita kuvattu Lunar Reconnaissance Orbiterilla (LRO). Ihan hyviä kuvia on tullut. Googlettakaa itse, en nyt jaksa teidän puolesta. LRO apollo landing site images googleen tai jotain vastaavaa.
[/quote]
Vai tarkoitatko noita kuvia missä näkyy joku kärpäsenpaska musta täplä ja vieressä lukee apollo landing site? Et ole tosissasi. Saan omalla digijärkkärilläni maksimizoomilla kuun pinnasta parempia kuvia. Miksei nato saisi parempia kuvia jossa okeasti näkyy jotain?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:54"]
[/quote]
Vai tarkoitatko noita kuvia missä näkyy joku kärpäsenpaska musta täplä ja vieressä lukee apollo landing site? Et ole tosissasi. Saan omalla digijärkkärilläni maksimizoomilla kuun pinnasta parempia kuvia. Miksei nato saisi parempia kuvia jossa okeasti näkyy jotain?
[/quote] http://www.space.com/14874-apollo-11-landing-site-moon-photo.html
Laita niita parempia kuviasi tanne niin vertaillaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:58"]
[/quote]
[/quote] http://www.space.com/14874-apollo-11-landing-site-moon-photo.html
Laita niita parempia kuviasi tanne niin vertaillaan.
[/quote]
Hahahah hieno kuva. Lue edellinen viestini. Lue myös kommentit linkittämältäsi sivulta. Ei tuo oikeasti vakuuta ketään.
[/quote]
[/quote] Olet sinakin "asiantuntija". Mita ihmetta NATOLLA on kuukuvien kanssa?
Minä en usko että Tampereella on käyty, perustetaan kerho.
En usko että naton intresseissä on kuu. Tosin voin olla väärässä.
Kun ekan kerran näin tuon linkitetyn kuvatodisteen, aiheutti se spontaanin naururemakan.. uskokoon ken tahtoo.
Minä taas uskon, että kuussa käytiin. Noin massiivinen huijaus, joka vaatii tuhansien ihmisten työpanoksen, ei yksinkertaisesti ole mahdollinen. Joku paljastaisi sen varmasti, joko rahasta tai kostoksi jostain.
Ainiin. Venäjä aloitti viime kuussa myös asian tutkimisen, koska todisteita puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:18"]
Ainiin. Venäjä aloitti viime kuussa myös asian tutkimisen, koska todisteita puuttuu. http://www.independent.co.uk/news/world/europe/russia-calls-investigation-into-whether-us-moon-landings-happened-10327714.html
[/quote]
Hyvä. Totuus paljastuu pian. Mitä lampaat sitten kun kuulennot paljastuvat kusetukseksi? Romahtaako maailmanne? Miettikää mitä kaikkea muuta paskaa olette uskoneet?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:44"]
En minäkään usko. Miksei siellä sitten olla käyty enää tuon ensimmäisen kerran jälkeen? Luulisi, että se olisi nyt myöhemmin todella helppoa, jos 46 vuotta sittenkin oli jo moiset tekniikat.
[/quote]
Kuulentoja on ollut yhteensä kuusi.
Apollo 1 - Miehistö kuoli tulipalossa rutiinitestin aikana (ei lentänyt)
Apollo 7 - Ensimmäinen miehitetty Apollo-lento
Apollo 8 - Ensimmäinen miehitetty lento Kuun ympäri
Apollo 9 - Kuumoduulia kokeiltiin Maan kiertoradalla.
Apollo 10 - "Kenraaliharjoitus", jonka aikana kuumoduulia testattiin Kuun kiertoradalla
Apollo 11 - Laskeutui Rauhallisuuden meren lounaisosaan, ensimmäinen laskeutuminen ja kuukävely
Apollo 12 - Laskeutui Myrskyjen valtameren kaakkoisosaan, tärkein tavoite tarkka laskeutuminen ennalta määriteltyyn kohteeseen
Apollo 13 - Aluksessa tapahtuneen räjähdyksen vuoksi lento keskeytettiin; miehistö kiersi Kuun ja palasi Maahan
Apollo 14 - Laskeutui Apollo 13 lennon suunniteltuun kohteeseen Fra Mauron alueelle, tarkin laskeutuminen kuuhun
Apollo 15 - Laskeutui Apenniinien vuoristoon Hadleyn rilli laaksoon, ensimmäinen lento, jolla oli mukana kuuauto
Apollo 16 - Laskeutui Descartesin ylängön länsireunalle, ainoa kuun ylänköalueelle laskeutunut Apollo-kuulento
Apollo 17 - Laskeutui Taurus-Littrowin laaksoon, viimeinen ja pisin Apollo-kuulento, pisin oleskeluaika Kuussa
Ainakin ufotarinoitahan erityisestl USA pisti kovastikin esille juuri kuulentojen aikoihin. Tajusin jo murkkuna, että näillä ns. ufohavainnoilla saatiin kansan mielipide kääntymään avaruustutkimuksen ( eli siis sotatutkumuksen) puoleen.
Olin itse nuori kylmän sodan aikana. Se oli outoa aikaa.
En yhtään olisi yllättynyt siitä, etteivätkö suurvallat olisi yhdessä jooa suunnitelleet nämä kuudemonstraatiot.
Se oli niin pimeää ja sairasta aikaa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 01:15"]
Minä taas uskon, että kuussa käytiin. Noin massiivinen huijaus, joka vaatii tuhansien ihmisten työpanoksen, ei yksinkertaisesti ole mahdollinen. Joku paljastaisi sen varmasti, joko rahasta tai kostoksi jostain.
[/quote]
Thomas Ronald "Tom" Baron (died 27 April 1967)[1] was a quality control and safety inspector for North American Aviation (NAA), when it was the primary contractor to build the Apollo command module.[2]
After the Apollo 1 fire Baron wrote a 500-page report on NASA safety protocol violations, which he gave to Rep. Olin E. Teague's investigation at Cape Kennedy, Florida, on April 21, 1967. When Baron mentioned the report during his testimony, Teague told him "Your report went to the chairman of the full committee, not to me", and that "something of that length ... we can take it as an exhibit."
Six days after his testimony, Baron was killed instantly, along with his wife and stepdaughter, when a train crashed into their car near their home in Florida.Baron's death, which was witnessed by a woman, was later ruled as an accident, with no suspicion of foul play. The chairman of the NASA Oversight Committee claimed that Baron had made a valuable contribution to the Apollo fire probe, but that he had been "overzealous".
Thomas Baron ja perheensä siis pääsi hengestään heti raporttinsa julkaisun jälkeen, joka arvosteli Nasa turvallisuus protokollaa.
bass van d 35 days ago
If you watch the Apollo videos NASA doesn't even put an appropriate delay between the astronauts and mission control to account for the moon's distance. The astronauts and Houston are communicating faster than the speed of light.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:46"]Onhan niitä laskeutumisalueita kuvattu Lunar Reconnaissance Orbiterilla (LRO). Ihan hyviä kuvia on tullut. Googlettakaa itse, en nyt jaksa teidän puolesta. LRO apollo landing site images googleen tai jotain vastaavaa.
[/quote]
jaa no linkitäppä tänne. Kun ei ole kuvattu. Tai ei ainakaan ole kuvia annettu julkisuuteen. Japanin luotain vasta lensi ohi mutta oli joku ongelma minkä vuoksi kuvaa ei saatu!? Hahaha. Kuulostaa niin kusetukselta.