Miksi tästä talosta on laitetty myynti-ilm. 82 KUVAA!
http://m.etuovi.com/kohde/1144638?searchId=5&index=138&store=true
Juu tuli selväksi millainen olkkari tossa on :D
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:56"]Aika tylsän näköinen, koska näyttää siltä kuin siellä ei asuisi kukaan. Vaan suoraan kuin jostain Dekosta tai muusta alan lehdestä..
[/quote]
Onko jonkun mielestä? Minusta hirveä sekamelska sisustus. Kaikkea "hienoa" hankittu paikallisesta sisustusliikkeestä ja lätkitty joka nurkkaan. Hieno talo kyllä. Tovottavasti löytyy ostaja.
Kukahan kateellinen nurmoolaanen on tän keskustelun alottanu?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:45"]
Miks sisustus näyttää ihan Ikeasta revityltä? Onko tilanne siis se, että prkeleen kallis talo ostettu ja Ikeasta shoppailtu sisustus?
[/quote]
Siellä näyttäisi olevan ainakin kolma Maskrossia, se on aika leimallisen ilmeen antava esine.
[/quote]
Mä laskin myös 3x Bestå Burs -pöydän...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:41"]http://m.etuovi.com/kohde/1144638?searchId=5&index=138&store=true
[/quote]
Mulle jäi vielä vähän epäselväksi :D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:41"]http://m.etuovi.com/kohde/1144638?searchId=5&index=138&store=true
[/quote]
Mulle jäi vielä vähän epäselväksi :D
[/quote]
Voiskohan pyytää välittäjältä lisää kuvia ?
Olisivat edes päättäneet mitä tyyliä eikä kaikkea sekaisin. Ja sängyt vinoittain? Miksi. Kolkko. Persoonaton. Kamala.
Ilmoittaja on av-mamma joka on lukenut Sipe-ketjun, ja hän on nyt peloissaan pyrkinyt välttymään av-kritiikiltä.
Miks sisustus näyttää ihan Ikeasta revityltä?
Onko tilanne siis se, että prkeleen kallis talo ostettu ja Ikeasta shoppailtu sisustus?
Kesätyöntekijä vahingossa ladannut kaiken kuvanatskun nettisivuille vaikka olisi pitänyt valita parhaat.
Ja huom, Seinäjoki ja uima-allas pihalla. Varokaa naapurien lapset.
Typeriä sisustustarroja talo täynnä...
Aika tylsän näköinen, koska näyttää siltä kuin siellä ei asuisi kukaan. Vaan suoraan kuin jostain Dekosta tai muusta alan lehdestä..
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:45"]
Miks sisustus näyttää ihan Ikeasta revityltä? Onko tilanne siis se, että prkeleen kallis talo ostettu ja Ikeasta shoppailtu sisustus?
[/quote]
Siellä näyttäisi olevan ainakin kolma Maskrossia, se on aika leimallisen ilmeen antava esine.
Unohdettu, että ketään ei kiinnosta asunnon sisustus vaan rakenteet, pohjapiirros ja muokkausmahdollisuudet? Mä en ainakaan saanut mitään käsitystä tuosta talosta noiden 81 turhan kuvan, pohjapiirros poislukien, pohjalta.
Kolkko koti on. En ihmettele että asukkaat eivät viihtyneet.
Kylppärin seinällä teksti "No body is perfect"...
Harmi ettei hyvää makua saa rahalla.
Itse tykkään etyä on paljon kuvia ja kuvakulmia. Noissa nyt on vain kuvattu pelkkää sisustusya eikä oleellisia juttuja mm lattiat..
82. Kuvan tarkoitus on, että ihminen niitä selatessaan ehtii luoda tunnesiteen taloon, jolloin hänen on ostettava se. Tai sitten ei.
Hieno talo ja tosi luxusta oma kampaaja ja kosmetologi.
Uskomattoman ylihintainen kämppä. Tuolla hinnalla saisi vaikka Ranskan Rivieralta upean kämpän. Kuka haluaa maksaa Seinäjoen kämpästä noin rasvaista hintaa.