Nainen kenellä julkkismiehellä ihanimmat silmät?
Kommentit (98)
Tosi moni näemmä tykkää kirkkaan vaaleansinisistä silmistä miehellä! :O Mä kun luulin että yleisin silmäihanne naisilla ois jotkut ruskeat suklaasilmät.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:46"]Tosi moni näemmä tykkää kirkkaan vaaleansinisistä silmistä miehellä! :O Mä kun luulin että yleisin silmäihanne naisilla ois jotkut ruskeat suklaasilmät.
[/quote]
En tiedä ketään, joka fanittaisi ruskeita silmiä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:31"]Richard Gere
Oli mun nuoruuden "aikuis"julkkisihastus :) Karismaattinen edelleen.
https://www.google.fi/search?q=rickhard+gere&hl=fi&tbm=isch&gbv=2&sei=H5KyVbitFMrTUa7jo6AL
N35
[/quote]
Tota Geren karismaa olen aina ihmetellyt. Olen lesbo ja silti ihan rakastunut häneen. Siinä miehessä on jotain lumoavaa.
Liam Hemsworth, Chase Crawford, Ian Somerhalder, Neymar,
Äkkiä tulee mieleen Charlie Hunnam, Travis Fimmel, Jasper Pääkkönen ja Orlando Bloom.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:02"]Vladimir Putin
[/quote]
Samaa mieltä. :)
Venäläisten miesten siniset silmät "väsyneillä luomilla" ovat kiehtovia. :)
[/quote] Kiva etten ole ainoa tän "silmäfetissini" kanssa. :)
Suomalaisista ainakin Waltteri Torikka :P
Se Viron euroviisuedustaja, Stig joku.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:36"]Jake Gyllenhaal
[/quote]
Niin upeat silmät...!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:06"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:36"]Jake Gyllenhaal
[/quote]
Niin upeat silmät...!
[/quote]
Hyi
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:31"]Richard Gere
https://www.google.fi/search?q=rickhard+gere&hl=fi&tbm=isch&gbv=2&sei=H5KyVbitFMrTUa7jo6AL
N35
[/quote]
Tota Geren karismaa olen aina ihmetellyt. Olen lesbo ja silti ihan rakastunut häneen. Siinä miehessä on jotain lumoavaa.
[/quote]
Voihan siinä miehessä jotain lumoavaa kenties olla, mutta tässä ketjussa puhuttiin silmistä.
Gerellä ne ovat kaksi litistynyttä rusinaa...:(
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:31"]Richard Gere
N35
[/quote]
[/quote]
Voihan siinä miehessä jotain lumoavaa kenties olla, mutta tässä ketjussa puhuttiin silmistä.
Gerellä ne ovat kaksi litistynyttä rusinaa...:(
[/quote]
Niissä on ihana pilke.
Matt Bomer, Jensen Ackels ja Jared Leto:)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:02"]Vladimir Putin
[/quote]
Samaa mieltä. :)
Venäläisten miesten siniset silmät "väsyneillä luomilla" ovat kiehtovia. :)