Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö sinua, jos joku on sinulle velkaa?

Vierailija
24.07.2015 |

Esim. 50€ tai enemmän olet hänelle lainannut ja hän ei ole maksanutkaan viikon kuluessa, vaikka on luvannut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, on ollut tarvetta lainata vain sellaisille, joille tiedän että maksaminen ei tuota vaikeuksia. Tai siis "lainannut" tarkoittaa, että olen käynyt hakemassa esim. konserttiliput ja kaveri maksaa sit takaisin kun muistaa.

Vierailija
2/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee todellakin, tuollainen käytös on pilannut multa yhden ystävyyssuhteen ja toinen on vähän siinä rajalla. Enää en lainaa kenellekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, pilasi suhteen.

Vierailija
4/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Yksi kaveri lainasi minulta talvella 50 euroa kun oli unohtanut lompakkonsa töihin eikä ole vieläkään maksanut takaisin. Joskus kyseli että enköhän mä sen jo maksanut ja sanoin silloin että tarkistan, mutta olen tosi huono pyytämään mitään takaisin. Minä en tuohon kuole niin olkoot. Mutta ei tule toistumaan.

Vierailija
5/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, yks tyyppi on mulle velkaa 500 mk.  Ja markka-aika meni jo.

Vierailija
6/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monetkin on minulle velkaa. Lainaan 10-25% korolla. 50€ taitaa olla pienin laina, isoin 500€, mutta tuo 500€ oli tutulle ja luotettavalle kaverille. Jos eivät maksa, niin perintään ne menee. Jos eivät maksa perintään, niin ne menee ulosottoon. 

Vierailija
7/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joni maksa velat :DD

Vierailija
8/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee! Mun yksi kaveri on AINA kysymässä voinko lainata, siis miten aikuinen ihminen ei osaa pitää huolta raha-asioistaan? Lainasin hänelle kerran ja VUODEN sain kysellä rahojen perään, yhdessä vaiheessa jo "unohti" että niin mistä hän olikaan velkaa? Ja kehtaa tosiaan vieläkin pyydellä kokoajan, en ole lainaamassa.

Vierailija
9/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole lainannut kenellekään rahaa (ellei sitten isää tai äitiä lasketa :D) Mutta tiedän valitettavasti erään ystäväni uusimman miesystävän jota häiritsee jos mies/nainen ei maksa velkaansa ja lopun voimme kaikki päätellä.

Vierailija
10/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lainaa koskaan kenellekään rahaa, ja vastaavasti en itse koskaan lainaa rahaa muilta!

Vierailija
11/11 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sanotte syyksi kun ette halua lainata? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän