Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raahaat miehesi Ikeaan???

Vierailija
24.07.2015 |

En ymmärrä miksi se mies pitää ottaa sinne mukaan. Vittuuntuneen näköisinä sitten pyörivät tiellä ja marisevat rahanmenosta ja vinkuvat kotiinlähtöä.
Ei saa rauhassa katsella.
Jos kantoapua tarvii niin teette treffit vasta varastoon.... mies odotelkoon sillä välin kahvilla.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin mies ihan itse haluaa Ikeaan. Ehkä siksi, että saa siellä lihapullia, joita ei juuri kotona tehdä. Ja Ikean lihapullissa on hintalaatusuhde ihan kohillaan, sanon ma -- ja sanoo varsinkin mies. :P

Matka on tietysti lyhyt näillä kriteereillä mennä ja viihtyä Ikeassa. Harvemmin sieltä edes sitten muuta tulee ostettuakaan kuin ne lihapulla-annokset.

Vierailija
62/68 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun alle kilometrin päässä ikeasta ja kerran olen käynyt siellä. Ostin vain kauhasarjan. Ei ole vielä ollut kiinnostusta lähteä käymään siellä uudestaan. Ehkä kymmenen vuoden päästä uudelleen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se, että ikean ruokaryhmä ei ollut kunnon puuta, mitä lie materiaalia. Toinen oli sentään koivua.

Vierailija
64/68 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:02"]Kyllä meilläkin mies ihan itse haluaa Ikeaan. Ehkä siksi, että saa siellä lihapullia, joita ei juuri kotona tehdä. Ja Ikean lihapullissa on hintalaatusuhde ihan kohillaan, sanon ma -- ja sanoo varsinkin mies. :P

Matka on tietysti lyhyt näillä kriteereillä mennä ja viihtyä Ikeassa. Harvemmin sieltä edes sitten muuta tulee ostettuakaan kuin ne lihapulla-annokset.
[/quote]
Kuinka huono makuaisti on, jos viitsii syödä niitä lihapullia?

Vierailija
65/68 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä miksei missään saa liikkua ketään? Ei saisi viedä lapsia mihinkään ku niiden olemassa olo häiritsee muita, miehetkin näköjään päässeet samalle listalle, naisista saa julkisilla paikoilla olla vain sopivan kokoiset ja näköiset, joilla on silmää pukeutua uusiin ja yhteensopiviin vaatteisiin, ettei vaan muutaman kaikesta vaivaa näkevän päivä mene piloille.
Ei hyvänen aika.

Vierailija
66/68 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa on hyvää ja huonoa laatua, halpaa ja kallista. Tykkään niiden valikoimasta koska se on laaja. Kun täytyy saada jokin tietyn kokeinen kaluste tiettyyn paikkaan, voi joko juosta läpi kymmenen eri liikettä tai katsoa netistä mikä ikealla olisi sopivaa ja hakea pois. En tykkää yhtään viettää siellä aikaani. Aina hirveä ryysis.

Vierailija
67/68 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:04"]

Pointti oli se, että ikean ruokaryhmä ei ollut kunnon puuta, mitä lie materiaalia. Toinen oli sentään koivua.

[/quote]

Niin, mutta tekeekö se siitä jäljitelmästä jotenkin kalliin, että halvemmalla saa jostain muualta koivuna samanlaisen? Varsinaisesti vähän huono lähtökohta ensinnäkin yhden tuotteen perusteella lähteä sanomaan, ettei kauppa olekkaan halpa. Ja tuskin ruokaryhmät olivat täsmälleen samanlaisia muutenkaan ainoana eronaan, että toinen on koivua ja toinen mitälie. Ei se mene aina automaattisesti niin, että oikeaa puuta oleva maksaa enemmän kuin jäljitelmät. Joka tapauksessa pointti oli, että tuolla perusteella ei voi tehdä yhtään päätelmää siitä onko kauppa halpa vai ei.

Vierailija
68/68 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:02"]Kyllä meilläkin mies ihan itse haluaa Ikeaan. Ehkä siksi, että saa siellä lihapullia, joita ei juuri kotona tehdä. Ja Ikean lihapullissa on hintalaatusuhde ihan kohillaan, sanon ma -- ja sanoo varsinkin mies. :P Matka on tietysti lyhyt näillä kriteereillä mennä ja viihtyä Ikeassa. Harvemmin sieltä edes sitten muuta tulee ostettuakaan kuin ne lihapulla-annokset. [/quote] Kuinka huono makuaisti on, jos viitsii syödä niitä lihapullia?

[/quote]

Ne lihapullat on ruokaa. Makuaisteja on erilaisia ja varsinaisesti sillä perusteella, että joku pitää jonkun mausta ei voi sanoa hänen makuaistiaan huonoksi. Makuaisti on huono, jos syöjä ei maista ruokaansa. Jos taas joku sinun mielestäsi paha on jonkun suussa hyvää se tarkoittaa vain, että teillä on erilaiset makuaistit. 

Toisekseen ainakin mun mielestä lähes mikä vain ruoka, jota ei ole tarvinnut itse tehdä on todella hyvää. Mun mielestä on aivan luksusta istua niiden eines pullien pariin joiden eteen ei ole tarvinut kuin jonottaa ja maksaa. Ja kyllä ne hyvältä silloin maistuu. Ylipäätänsä Ikean lihapullat on mielestäni eines pullista parhaita, itsetehdyt lihapullat on sitten erijuttu, mutta kyllä mä väitän, että monen itsetehdytkin lihapullat maistuu pahemmilta kuin Ikean.

Ja tosiaan vielä se, että olette varmaan huomanneet, että Ikeassa suurinosa ostaa noita lihapullia, joista lähes kaikki on jo kuulleet. Väittäisin siis, että ei ne voi kovin pahalta maistua. Ei kannattaisi syödä sitä sitruunaa liikaa, se tekee happamaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi