Miksi raahaat miehesi Ikeaan???
En ymmärrä miksi se mies pitää ottaa sinne mukaan. Vittuuntuneen näköisinä sitten pyörivät tiellä ja marisevat rahanmenosta ja vinkuvat kotiinlähtöä.
Ei saa rauhassa katsella.
Jos kantoapua tarvii niin teette treffit vasta varastoon.... mies odotelkoon sillä välin kahvilla.
Kommentit (68)
No samaa ihmettelen, itse osaan ostaa ostokseni ilman miestäni. Mutta sitä enemmän ihmettelen, miksi raahatte lapsenne ikeaan, pienet naperot siellä juoksee ja häiritsee muita asiakkaita tuntikaupalla !! Jättäkää ne lapset ja miehet kotiin ja menkää esim ystävän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:54"]Kylläpä sun miehes kuulostaa kamalalta. Onneksi itselläni on hyvin toisenlainen...
[/quote]
En puhunut omasta miehestäni. Käyn ikeassa yksin. Muiden miehet käyttäytyvät näin
Mulla ei mies vingu kuin lapsi. Äitinsä jo kasvattanut. Me onneksi voidaan käydä Ikeassa ilman kenenkään vinkumista.
Raahaan mukaan jotta ei pääse jälkikäteen vinkumaan ettei hänen mielipidettää ole kysytty sisustuksesta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:53"]En raahaa. Mieheni vie meidät sinne. Shoppailemme yhdessä, koska myös mieheni on kiinnostunut miltä kotimme näyttää. Itsekö seurustelet juntin kanssa, jota ei kiinnosta, miltä oma koti näyttää?!
[/quote]
Kotisi näyttää ikealta?
[/quote]
ei näytä. Ostamme tietyt tuotteet ikeasta budjetin takia, mutta emme kaikkea. En koskaan tahtoisi ostaa kaikkea sisustuskamaa samasta kaupasta, oli sitten ikea tai aivan joku muu. Ikeassa ei kyllä mielestäni ole valittamista, aina sieltä löytyy jotain kivaa
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:55"]No samaa ihmettelen, itse osaan ostaa ostokseni ilman miestäni. Mutta sitä enemmän ihmettelen, miksi raahatte lapsenne ikeaan, pienet naperot siellä juoksee ja häiritsee muita asiakkaita tuntikaupalla !! Jättäkää ne lapset ja miehet kotiin ja menkää esim ystävän kanssa.
[/quote]
Eikö lapsia saa tuoda julkiselle paikalle? Herranjumala eihän ne lapset opi käyttäytymään kaupoissa, jollei niitä koskaan sinne viedä!!!
Kyllä, kotimme näyttää Ikealta. Nukumme Ikean sängyssä, istumme Ikean sohvalla, säilytämme kirjamme Ikean kirjahyllyssä. Omaa silmää miellyttävää muotoilua, paljon kauniimpaa kuin Sotkassa, ja laatu sama kuin Iskussa, vaikka hinta on halvempi.
On meillä lisäksi Artekin ruokapöytä ja Marimekon verhot, joten jos et itse ole ikeankävijä, et ehkä tunnista kotiamme ikeakodiksi.
En raahaa. Mieheni on innokkaampi Ikeassa kävijä kuin itse.
Sekin haluaa päättää mitä yhteiseen kotiin ostetaan.
Wt-ikeamammat veti heti herneet nenään :)))
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:05"]Wt-ikeamammat veti heti herneet nenään :)))
[/quote] itse olet muka niin hienoa rouvaa
Miksi kuvitellaan että Ikea on naisten mielestä niin hauska paikka? Helvetin esikartano se on ja yhteinen koti edellyttää yhteiset kärsimykset.
Onneksi huonekaluja saa muualtakin kuin Ikeasta.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:55"]No samaa ihmettelen, itse osaan ostaa ostokseni ilman miestäni. Mutta sitä enemmän ihmettelen, miksi raahatte lapsenne ikeaan, pienet naperot siellä juoksee ja häiritsee muita asiakkaita tuntikaupalla !! Jättäkää ne lapset ja miehet kotiin ja menkää esim ystävän kanssa. [/quote] Eikö lapsia saa tuoda julkiselle paikalle? Herranjumala eihän ne lapset opi käyttäytymään kaupoissa, jollei niitä koskaan sinne viedä!!!
[/quote]
No tätä en tarkoittanut. Lapset saa tuoda julkisille paikoille ja pitääkin tuoda. Mutta huonekalu yms. ostoksilla oleminen tuntitolkulla tuskin on lapsesta kovin viihdyttävää. Kävin viime viikolla Haaparannalla Ikeassa ja se oli täynnä vinkuvia ja itkeviä lapsia. Olen itsekin ollut siellä lasten kanssa, mutta emme isoilla ostoksilla, kuten ilmeisesti viime viikolla siellä olevat perheet olivat. Jos lapset ovat mukana, otan vain ja ainoastaan sen, mitä tulin hakemaan. Ikinä en lähtisi isompia huonekaluostoksia tai keittiösuunnitteluja tekemään lasten kanssa koska kaikkien jaksamista siinä sitten kysytään.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:14"]Onneksi huonekaluja saa muualtakin kuin Ikeasta.
[/quote]
Sama paska maksaa muissa kaupoissa moninkertaisesti ja kirpparikaapeista tulee kaiken maailman turkiskuoriaiset. Ihan kaikkea kalusteita ei viitti ostaa design liikkeistä.
Hah :D Mun mies tykkää käydä Ikeassa. Me toisinaan lähdetään lasten kanssa viikonloppusin ihan vaan katselemaan Ikeaan ja vietetään koko perheellä aikaa. Ollaan vissiin outoja? Esim se Ikean eläinten etsintä siel huonekalunäyttelyssä on ihan mahtava ja muksutkin tykkää toisinaan kun pääsee mussuttamaan lihapullia ja testaamaan lasten telttoja tms. Mies taas tykkää kun me suunnitellaan meidän yhteistä tulevaa asuntoa yhdessä. Mies tykkää aina suunnitella miten toteuttaa mun toiveet, kun mä haluan esim keittiöön tiettyjä yksityiskohtia. Mutta mulla onkin rakennusmies, joka haluaa rakentaa meille juuri meidän näköisen kodin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:55"]No samaa ihmettelen, itse osaan ostaa ostokseni ilman miestäni. Mutta sitä enemmän ihmettelen, miksi raahatte lapsenne ikeaan, pienet naperot siellä juoksee ja häiritsee muita asiakkaita tuntikaupalla !! Jättäkää ne lapset ja miehet kotiin ja menkää esim ystävän kanssa. [/quote] Eikö lapsia saa tuoda julkiselle paikalle? Herranjumala eihän ne lapset opi käyttäytymään kaupoissa, jollei niitä koskaan sinne viedä!!!
[/quote]
No tätä en tarkoittanut. Lapset saa tuoda julkisille paikoille ja pitääkin tuoda. Mutta huonekalu yms. ostoksilla oleminen tuntitolkulla tuskin on lapsesta kovin viihdyttävää. Kävin viime viikolla Haaparannalla Ikeassa ja se oli täynnä vinkuvia ja itkeviä lapsia. Olen itsekin ollut siellä lasten kanssa, mutta emme isoilla ostoksilla, kuten ilmeisesti viime viikolla siellä olevat perheet olivat. Jos lapset ovat mukana, otan vain ja ainoastaan sen, mitä tulin hakemaan. Ikinä en lähtisi isompia huonekaluostoksia tai keittiösuunnitteluja tekemään lasten kanssa koska kaikkien jaksamista siinä sitten kysytään.
[/quote]
Huvittavaa, mun 5v poika aina kysyy millon mennään taas Ikeaan. On pienestä asti siellä mukana ollut ja tykkää nykyisin katsella kivoja tavaroita. Nyt pitäisikin mennä ostamaan hänen kirjoituspöytäänsä tuoli.
Aivan sama mitä muualla huonekalut maksaa kunhan ei tarvitse mennä ikeaan.
Mies
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:53"]En raahaa. Mieheni vie meidät sinne. Shoppailemme yhdessä, koska myös mieheni on kiinnostunut miltä kotimme näyttää. Itsekö seurustelet juntin kanssa, jota ei kiinnosta, miltä oma koti näyttää?!
[/quote]
Kotisi näyttää ikealta?