Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordean nettipankkii ei pääse ja se, että joku poistattaa keskustelut aiheesta, ei muuta tilannetta

Vierailija
01.03.2022 |

Alan olla jo epätoivoinen. Koska sinne oikein pääsee?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän ne korjaa! Mutta mitä sitten? Mulla on laskuja maksettavana ja tarvitsen sitä pankkia juuri nyt ja se on aivan sama, onko niillä idiooteilla taas joku sisäinen ongelma vai jokin muu syy tälle. Nordea on niin paska. Missä ne teettää nettipankin ylläpidon, Intiassako?

Miksi ihmeessä sinne nettipankkiin pitää päästä juuri nyt? Ja mitä siitä seuraa, jos pääsetkin vaikka parin tunnin päästä pankkiin? 

Ja olet kyllä ihan vapaa vaihtamaan pankkia.

Vaikka sinne pankkiin nyt välillä pääsee niin mitkään maksupalvelut tai rahan siirto ei onnistu. Saakohan edes kaupan kassalla maksettua ostokset? Lähden tässä tunnin sisään kokeilemaan onneani. Pankkiautomaatti on varmaan jo tyhjennetty.

Bussi-ja junalippujakaan ei saa ostettua jos on Nordean asiakas. Että kyllä tästä on paljon muutakin haittaa kuin se, että pääseekö kirjautumaan vai ei.

Pystyykö käteisellä maksamaan?

Vierailija
122/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tavallaan yllätä tää. Vieläpä kun Nordeassa kyse.

Mutta tietty nyt justiinsa pitäis saada hoidettua mm. Itselleni uusi passi, lapselle päiväkotipaikka syksyksi, toiselle lapselle hammastarkastus.... Näin riippuvaisia me ollaan nettipankkitunnusten toimivuudesta :(

Ärsyttää. Mutta eihän tälle mitään voi.

Ja juuri tästä syystä minulla on tunnukset kahteen eri pankkiin. Erittäin epätodennäköistä, että molemmissa olisi yhtäaikaa katkos.

Minä aion tällä viikolla hakea tunnukset myös toisen pankin tiliini, ei ole aiemmin ollut, mutta nyt alkaa Nordean kanssa olla jo turvaton olo. Näitä häiriöitä on ihan jatkuvasti.

Ja kun kyse ei tosiaan ole pelkästään verkkopankista, vaan tunnistautumisesta myös, eli jos pitää päästä Omakantaan, Kelaan, Omaveroon jne.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän ne korjaa! Mutta mitä sitten? Mulla on laskuja maksettavana ja tarvitsen sitä pankkia juuri nyt ja se on aivan sama, onko niillä idiooteilla taas joku sisäinen ongelma vai jokin muu syy tälle. Nordea on niin paska. Missä ne teettää nettipankin ylläpidon, Intiassako?

Miksi ihmeessä sinne nettipankkiin pitää päästä juuri nyt? Ja mitä siitä seuraa, jos pääsetkin vaikka parin tunnin päästä pankkiin? 

Ja olet kyllä ihan vapaa vaihtamaan pankkia.

Vaikka sinne pankkiin nyt välillä pääsee niin mitkään maksupalvelut tai rahan siirto ei onnistu. Saakohan edes kaupan kassalla maksettua ostokset? Lähden tässä tunnin sisään kokeilemaan onneani. Pankkiautomaatti on varmaan jo tyhjennetty.

Bussi-ja junalippujakaan ei saa ostettua jos on Nordean asiakas. Että kyllä tästä on paljon muutakin haittaa kuin se, että pääseekö kirjautumaan vai ei.

Tampereella ei Min mielestä pysty.

Pystyykö käteisellä maksamaan?

Vierailija
124/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tilapäinen häiriö tunnistautumisessa"

Tuo vika koskee vain tunnistautumispalvelua, joka ei ole sama asia kuin verkkopankki.

Noitahan nyt on joka pankilla nykyään, odotelkaa rauhassa vähän aikaa.

Ei pääse verkkopankkiinkaan.

Ja vielä kerran: Häiriö vaikuttaa myös muiden pankkien tunnistusvälineillä kirjautumisessa Nordean palveluihin. 

Miksi nykyään on niin vaikea käydä tarkastamassa tietoja?

Vielä kerran: Nordean tunnuksilla ei pääse Nordean verkkopankkiin sisään.

Niin? Onko sinulla lukihäiriö? Vai muuten vain jotain vikaa?

Ilmeisesti on jotakin vikaa.

"Vika vain tunnistautumispalvelussa, ei verkkopankissa"

->

"Verkkopankkikaan ei toimi"

->

"Muiden kuin Nordean tunnistusvälineillä ei pääse kirjautumaan Nordean palveluihin"

->

"Nordeankaan tunnuksilla ei pääse Nordean verkkopankkiin sisään"

Väkisin tässä tulee tunne, että yksi puhuu munasta, toinen kanasta.

Melkoista. Tässä nyt sitten ihan koko teksti, mitä lukee Nordean sivuilla:

Tilapäisen häiriön vuoksi Nordean pankkitunnuksilla tai tunnuslukusovelluksella ei voi tunnistautua verkko- tai mobiilipankkiin tai muiden palveluntarjoajien palveluihin. Häiriö vaikuttaa myös muiden pankkien tunnistusvälineillä kirjautumisessa Nordean palveluihin sekä Nordean tunnistuksen välityspalvelua käyttävien yritysten palveluihin. Korjaamme vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Eli Nordaean tunnuksille ei voi kirjatua nyt mihinkään. Muiden pankkien tunnuksilla ei pysty kirjautumaan Nordean verkkopankkiin. 

A

Kaikenlaisia paskapankkeja te viitsittekin käyttää, ääliöt. Siinähän itkette.

Kerro ihmeessä mikä on se loistopankki? Danskella oli älytön sählinkin sähköiseen tunnistaumiseen siirryttäessä. OP:n kanssa tai tapella ihan tosissaan kuolinpesän asioiden kanssa. Noihin en siis ainakaan mene. Mitä suosittelisit?

eri: itse olen ollut vuosia jo s-pankin asiakas. Aikasemmat kokemukset Nordea, Danske ja OP.

S-Pankin asiakkaat: ootteko keskittäneet ostokset S-ryhmään? Vai käyttekö samalla lailla K:ssa ja Lidlissä ja muissa?

Pääosin s-ryhmästä, prismasta....mutta kyllä muuallakin käydään toki, liiterissä ei mutta k ryhmän kaupoissa kyllä.Sellaista mitä ei  toisesta saa, saattaa saada toisesta. 

Vierailija
125/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on ihmisten oma syy kun ovat menneet käyttäytymisellään äänestämään tällaisen systeemin joten olette kaiken sen paskan ansainneet :D:D:D

Vierailija
126/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä. En saa sveastakaan rahoja pois kun pitää kirjautua Nordean tunnuksilla eikä salasanaa ole. Tosin tuskin nordealla toimii rahan tilillelaitotkaan. Voipi olla ettei alkukuusta tule tukia tai palkkaa tilille.

Vierailija
127/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne tumpelot ei saa tätäkään vikaa korjattua. Ite pitäis kaikki tehdä!!!

Vierailija
128/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle mikä pankki ei oo kertaakaan tälleen kaatunut niin vaihdan sinne saman tien :D

En ole pitkään aikaan kuullut muiden pankkien kaatumisista. Nordea on ainoa, josta on useampikin uutisointi ollut. Paska pankki.

Se taas johtuu paskoista toimittajista, jotka kirjoittavat paskaa mieluiten Nordeasta. JOkainen, joka on medialukutaitoinen, on nähnyt sen vuosien saatossa. Isoa on kiva lyödä - pikkupikkusymppispankkeja paijataan.

KAIKILLA pankeilla on katkoksia. Välillä huoltotöitä - KAIKILLA pankeilla. Väillä netti nurin. OPllä ihan vähän aikaa sitten. Älkää nyt olko niin tyhmiä, pliis.

Vierailija
129/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä pääsin jo tunti sitten.

Niin mäkin. Vaan enpähän pääse enää.

Minäkin pääsin sisään, mutta laskuja en voinut maksaa kun pätkäs poikki.

Vierailija
130/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea: Verkkopankin ongelmat johtuvat ulkopuolisesta häirinnästä, palveluiden hitaus jatkuu

https://www.hs.fi/talous/art-2000008650264.html

Vierailija
131/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä pääsin jo tunti sitten.

Niin mäkin. Vaan enpähän pääse enää.

Minäkin pääsin sisään, mutta laskuja en voinut maksaa kun pätkäs poikki.

kokeile perään uudestaan. Mulla onnistu niin

Vierailija
132/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei tavallaan yllätä tää. Vieläpä kun Nordeassa kyse.

Mutta tietty nyt justiinsa pitäis saada hoidettua mm. Itselleni uusi passi, lapselle päiväkotipaikka syksyksi, toiselle lapselle hammastarkastus.... Näin riippuvaisia me ollaan nettipankkitunnusten toimivuudesta :(

Ärsyttää. Mutta eihän tälle mitään voi.

Ja juuri tästä syystä minulla on tunnukset kahteen eri pankkiin. Erittäin epätodennäköistä, että molemmissa olisi yhtäaikaa katkos.

Minä aion tällä viikolla hakea tunnukset myös toisen pankin tiliini, ei ole aiemmin ollut, mutta nyt alkaa Nordean kanssa olla jo turvaton olo. Näitä häiriöitä on ihan jatkuvasti.

Ja kun kyse ei tosiaan ole pelkästään verkkopankista, vaan tunnistautumisesta myös, eli jos pitää päästä Omakantaan, Kelaan, Omaveroon jne.....

Vastahan Nordea veloitti tuplana katevarauksia. Minäkään en enää luottaisi jos omat rahat olisi siellä.

Vierailija
133/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mulle mikä pankki ei oo kertaakaan tälleen kaatunut niin vaihdan sinne saman tien :D

En ole pitkään aikaan kuullut muiden pankkien kaatumisista. Nordea on ainoa, josta on useampikin uutisointi ollut. Paska pankki.

Se taas johtuu paskoista toimittajista, jotka kirjoittavat paskaa mieluiten Nordeasta. JOkainen, joka on medialukutaitoinen, on nähnyt sen vuosien saatossa. Isoa on kiva lyödä - pikkupikkusymppispankkeja paijataan.

KAIKILLA pankeilla on katkoksia. Välillä huoltotöitä - KAIKILLA pankeilla. Väillä netti nurin. OPllä ihan vähän aikaa sitten. Älkää nyt olko niin tyhmiä, pliis.

Olen toisen pankin asiakas. Kyllä, huoltotöitä on, mutta niistä tiedotetaan hyvissä ajoin etukäteen. Ikinä ei ole vaan kadonnut rahaa tililtä eikä ollut tilannetta, ettei olisi päässyt maksamaan laskuja.

Vierailija
134/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pääsin tunti sitten, mutta käytän vanhanaikaista pahvista tunnuslukulistaa. Boomeriudesta ja uudistuksista kieltäytymisestä on hyötyä, kun nykyaikaiset systeemit kaatuu.

En ymmärrä miksi siitä paperliuskatunnusluvusta oli niiiiiin pakko päästä eroon. Oli yksinkertainen ja toimiva systeemi. Nykyään kirjautuminen on ihan helvettiä.

Vierailija
135/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nordea pelottelee ihmisiä juuri silloin, kun muutenkin on tässä pelättävää?

No mitäspelkäämistä tuossa näet....varaudu pikemminkin siihen, että noita erilaisia katkoja tulee moneenkin asiaan. Kuuluu tuohon rysäläisten toimintaan kaataa eri palveluita länsimaissa, ilman tätä Ukrainan tilannettakin.

Ai että mitä pelkäämistä? Idiootti. Sen pelkäämisen, että laskuissa menee päivämäärä yli ja joudun maksamaan viivästysmaksua. Kaltaisillesi sossupummeille ne kai ovat päivittäistä kauraa.

On toi tietysti raivostuttavaa, mutta ei kai mihinkään joudu maksamaan viivästyskorkoa yhden tai kahden päivän viivästyksen takia.

Ainakin Trafi perii jos minuutin myöhässä. Korko minimi 3€

Vierailija
136/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Nordea pelottelee ihmisiä juuri silloin, kun muutenkin on tässä pelättävää?

No mitäspelkäämistä tuossa näet....varaudu pikemminkin siihen, että noita erilaisia katkoja tulee moneenkin asiaan. Kuuluu tuohon rysäläisten toimintaan kaataa eri palveluita länsimaissa, ilman tätä Ukrainan tilannettakin.

Ai että mitä pelkäämistä? Idiootti. Sen pelkäämisen, että laskuissa menee päivämäärä yli ja joudun maksamaan viivästysmaksua. Kaltaisillesi sossupummeille ne kai ovat päivittäistä kauraa.

Eipä sekään mitään briljanttia elämänhallintaa osoita, että jätät maksuasiat niin viime tippaan, että verkkopankkiin olisi päästävä sillä siunaaman minuutilla, tai tulee jo myöhästymisseuraamuksia.

Fiksu ottaa huomioon tällaiset ajoittaiset toimintahäiriöt ja sitten taas jos ei ole rahat yhtä tiukalla kuin sinulla, muita pummeiksi haukkuvalla, niin ei parit femman "sakot" kaada budjettia. 

-eri-

Olen eri, mutta voi jumalauta, jos kerran firmatkin kehtaa periä korkomaksuja parin päivän ylityksistä, vaikka vuosikaudet olin maksanut laskut aina etuajassa, niin minähän en sitten myöskään niitä enää etuajassa maksa kyseisiin firmoihin. Ennen maksoin laskut sitä mukaa kun niitä tuli. Elämä oli silloin yksinkertaista ja tiesin tarkkaan, milloin tulee rahaa, paljonko sitä tulee, ja mitä laskuja kuukauden aikana tulee.

Nyt aikuisena ei ole mahdollista elää noin ja laskut odottavat järjestyksessä, josta maksan kerran viikossa ne mitkä pitää sillä viikolla maksaa. Tänään tuli useamman tonnin lasku, jossa on eräpäivä parin päivän päästä. Miten siihenkään olisi voinut varautua, että sitä ei pääse maksamaan, vaikka rahaa olisi, kun pankki taas pimittää ihmisten rahoja? Varmasti käyvät jotain valuuttakauppaa asiakkaiden rahoilla ja siksi on näitä "toimintahäiriöitä" jatkuvasti.

Kaikilla meillä ei ole säännöllistä palkkapäivää, että voisi ajoittaa automaattisia veloituksia edes säännöllisiin laskuihin. Ja jos vähänkään elää muuta kuin yhtä ja samaa päivää murmelina, niin muitakin laskuja tulee kuin säännöllisiä. Entäs opiskelijat, joille tuet tulee 1.pv ja vuokra pitäisi maksaa 2.pv tai hyvällä tuurilla 5.pv?

Vierailija
137/137 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään pääsee, mutta tilitietoja ei näe (pelkkä saldo näkyy) eikä mitään voi maksaa, ei edes siirtää säästötililtä käyttötilille. Kiva kun huomenna pitäisi tehdä isompia hankintoja. Alkaa mennä kuppi nurin Nordean kanssa. Hsrmi kun asuntolaina on otettu semmoisena aikana, ettei mikään pankki tarjoa enää samaa korkoa. Muuten vaihtaisin.