Nordean nettipankkii ei pääse ja se, että joku poistattaa keskustelut aiheesta, ei muuta tilannetta
Alan olla jo epätoivoinen. Koska sinne oikein pääsee?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tilapäinen häiriö tunnistautumisessa"
Tuo vika koskee vain tunnistautumispalvelua, joka ei ole sama asia kuin verkkopankki.
Noitahan nyt on joka pankilla nykyään, odotelkaa rauhassa vähän aikaa.
Ei pääse verkkopankkiinkaan.
Ja vielä kerran: Häiriö vaikuttaa myös muiden pankkien tunnistusvälineillä kirjautumisessa Nordean palveluihin.
Miksi nykyään on niin vaikea käydä tarkastamassa tietoja?
Vielä kerran: Nordean tunnuksilla ei pääse Nordean verkkopankkiin sisään.
Niin? Onko sinulla lukihäiriö? Vai muuten vain jotain vikaa?
Ilmeisesti on jotakin vikaa.
"Vika vain tunnistautumispalvelussa, ei verkkopankissa"
->
"Verkkopankkikaan ei toimi"
->
"Muiden kuin Nordean tunnistusvälineillä ei pääse kirjautumaan Nordean palveluihin"
->
"Nordeankaan tunnuksilla ei pääse Nordean verkkopankkiin sisään"
Väkisin tässä tulee tunne, että yksi puhuu munasta, toinen kanasta.
Melkoista. Tässä nyt sitten ihan koko teksti, mitä lukee Nordean sivuilla:
Tilapäisen häiriön vuoksi Nordean pankkitunnuksilla tai tunnuslukusovelluksella ei voi tunnistautua verkko- tai mobiilipankkiin tai muiden palveluntarjoajien palveluihin. Häiriö vaikuttaa myös muiden pankkien tunnistusvälineillä kirjautumisessa Nordean palveluihin sekä Nordean tunnistuksen välityspalvelua käyttävien yritysten palveluihin. Korjaamme vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
Eli Nordaean tunnuksille ei voi kirjatua nyt mihinkään. Muiden pankkien tunnuksilla ei pysty kirjautumaan Nordean verkkopankkiin.
A
Kaikenlaisia paskapankkeja te viitsittekin käyttää, ääliöt. Siinähän itkette.
Kerro ihmeessä mikä on se loistopankki? Danskella oli älytön sählinkin sähköiseen tunnistaumiseen siirryttäessä. OP:n kanssa tai tapella ihan tosissaan kuolinpesän asioiden kanssa. Noihin en siis ainakaan mene. Mitä suosittelisit?
eri: itse olen ollut vuosia jo s-pankin asiakas. Aikasemmat kokemukset Nordea, Danske ja OP.
S-Pankin asiakkaat: ootteko keskittäneet ostokset S-ryhmään? Vai käyttekö samalla lailla K:ssa ja Lidlissä ja muissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vika koskee vain tunnistautumispalvelua, joka ei ole sama asia kuin verkkopankki.
Ja vielä kerran: Häiriö vaikuttaa myös muiden pankkien tunnistusvälineillä kirjautumisessa Nordean palveluihin.
->
->
"Muiden kuin Nordean tunnistusvälineillä ei pääse kirjautumaan Nordean palveluihin"
->
Tilapäisen häiriön vuoksi Nordean pankkitunnuksilla tai tunnuslukusovelluksella ei voi tunnistautua verkko- tai mobiilipankkiin tai muiden palveluntarjoajien palveluihin. Häiriö vaikuttaa myös muiden pankkien tunnistusvälineillä kirjautumisessa Nordean palveluihin sekä Nordean tunnistuksen välityspalvelua käyttävien yritysten palveluihin. Korjaamme vian mahdollisimman pian. Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.
Eli Nordaean tunnuksille ei voi kirjatua nyt mihinkään. Muiden pankkien tunnuksilla ei pysty kirjautumaan Nordean verkkopankkiin.
No kuule kyllä voi kirjautua ja pääsee sisään. Se että siin on se teksti EI ESTÄ KOKEILEMASTA onnistuuko
Niin? Koita sitten. Toisaalta miksi ihmeessä pitää nyt mennä testailemaan ja kuormittamaan, jos siellä on joku vika?
Mikä ihme tarve ihmisillä on päästä juuri teityllä kellonlyömällä nettipankkiin? En ymmärrä tätä panikointia. Sitten jos on kuukakaude poiss käytöstä, niin voisi jo alkaa tympiä.
Onko sulla siis isompiakin vaikeuksia tajuta ettei kaikki elä just sun elämän kaltaista elämää?
En pysty tunnistautumaan mihinkään , samoin ei Nordean mobiiliversioon pääse 4 numeroisella pinillä eikä siis Nordean sivujen kautta verkkopankkiin mitenkään tunnistautumalla. Toimiiko kortit tiedän pian, lähen kauppaan ja varmasti nostan käteistä matkalla, mikäli onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän ne korjaa! Mutta mitä sitten? Mulla on laskuja maksettavana ja tarvitsen sitä pankkia juuri nyt ja se on aivan sama, onko niillä idiooteilla taas joku sisäinen ongelma vai jokin muu syy tälle. Nordea on niin paska. Missä ne teettää nettipankin ylläpidon, Intiassako?
Miksi ihmeessä sinne nettipankkiin pitää päästä juuri nyt? Ja mitä siitä seuraa, jos pääsetkin vaikka parin tunnin päästä pankkiin?
Ja olet kyllä ihan vapaa vaihtamaan pankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
->
->
->
No kuule kyllä voi kirjautua ja pääsee sisään. Se että siin on se teksti EI ESTÄ KOKEILEMASTA onnistuuko
Niin? Koita sitten. Toisaalta miksi ihmeessä pitää nyt mennä testailemaan ja kuormittamaan, jos siellä on joku vika?
Mikä ihme tarve ihmisillä on päästä juuri teityllä kellonlyömällä nettipankkiin? En ymmärrä tätä panikointia. Sitten jos on kuukakaude poiss käytöstä, niin voisi jo alkaa tympiä.
Onko sulla siis isompiakin vaikeuksia tajuta ettei kaikki elä just sun elämän kaltaista elämää?
Ei todellakaan. Ihmettelen vain mikä voi olla sellainen tilanne, että sinne pankkiin on pakko päästä juuri tietyllä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nordea pelottelee ihmisiä juuri silloin, kun muutenkin on tässä pelättävää?
No mitäspelkäämistä tuossa näet....varaudu pikemminkin siihen, että noita erilaisia katkoja tulee moneenkin asiaan. Kuuluu tuohon rysäläisten toimintaan kaataa eri palveluita länsimaissa, ilman tätä Ukrainan tilannettakin.
Ai että mitä pelkäämistä? Idiootti. Sen pelkäämisen, että laskuissa menee päivämäärä yli ja joudun maksamaan viivästysmaksua. Kaltaisillesi sossupummeille ne kai ovat päivittäistä kauraa.
On toi tietysti raivostuttavaa, mutta ei kai mihinkään joudu maksamaan viivästyskorkoa yhden tai kahden päivän viivästyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ketuttaa eniten se etten pääse omakantaan Nordean tunnuksilla uusimaan reseptiä.
Jos on noin kriittisiä asioita, niin suosittelen hankkimaan tunnukset toiseenkin pankkiin.
Tai sitten vaan käy apteekissa kauppareissulla uusimassa....ja ihmetyttää, ettei uusinut silloin kun haki viimeisen erän lääkettä, minä sanon aina siellä, että uusivat sen. Pari kertaa olen itse omakannassa uusinut, kun ei ole sen 8 pv. kuluessa 'ehtineet' uusimaan.
Kertokaa nyt esimerkkejä asioista mitä ei voi hoitaa esimerkiksi huomenna.
S-Pankin asiakkaat: ootteko keskittäneet ostokset S-ryhmään? Vai käyttekö samalla lailla K:ssa ja Lidlissä ja muissa?[/quote]
En oo mitenkään keskittänyt, ostan mistä milloinkin. Pidän ihan pankkisuhteena, en ala miettimään niitä muutaman sentin ostotapaetuja yms.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt esimerkkejä asioista mitä ei voi hoitaa esimerkiksi huomenna.
No itse olen eilisestä lähtien yrittänyt tilata koiran erikoisruokaa, mutta en saa sitä maksettua. Ja paketti ei lähde myyjältä ennen kuin saa rahat. Ja jotta se tulee tänne ajoissa ennen kuin koiralta ruoka loppuu, se pitää saada matkaan nyt alkuviikosta koska posti kuitenkin omalta osaltaan sössii jotain.
Tilapäinen häiriö tunnistautumisessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän ne korjaa! Mutta mitä sitten? Mulla on laskuja maksettavana ja tarvitsen sitä pankkia juuri nyt ja se on aivan sama, onko niillä idiooteilla taas joku sisäinen ongelma vai jokin muu syy tälle. Nordea on niin paska. Missä ne teettää nettipankin ylläpidon, Intiassako?
Miksi ihmeessä sinne nettipankkiin pitää päästä juuri nyt? Ja mitä siitä seuraa, jos pääsetkin vaikka parin tunnin päästä pankkiin?
Vaikka sinne pankkiin nyt välillä pääsee niin mitkään maksupalvelut tai rahan siirto ei onnistu. Saakohan edes kaupan kassalla maksettua ostokset? Lähden tässä tunnin sisään kokeilemaan onneani. Pankkiautomaatti on varmaan jo tyhjennetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sinne pankkiin nyt välillä pääsee niin mitkään maksupalvelut tai rahan siirto ei onnistu. Saakohan edes kaupan kassalla maksettua ostokset? Lähden tässä tunnin sisään kokeilemaan onneani. Pankkiautomaatti on varmaan jo tyhjennetty.
Bussi-ja junalippujakaan ei saa ostettua jos on Nordean asiakas. Että kyllä tästä on paljon muutakin haittaa kuin se, että pääseekö kirjautumaan vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nordea pelottelee ihmisiä juuri silloin, kun muutenkin on tässä pelättävää?
No mitäspelkäämistä tuossa näet....varaudu pikemminkin siihen, että noita erilaisia katkoja tulee moneenkin asiaan. Kuuluu tuohon rysäläisten toimintaan kaataa eri palveluita länsimaissa, ilman tätä Ukrainan tilannettakin.
Ai että mitä pelkäämistä? Idiootti. Sen pelkäämisen, että laskuissa menee päivämäärä yli ja joudun maksamaan viivästysmaksua. Kaltaisillesi sossupummeille ne kai ovat päivittäistä kauraa.
Miksi maksat laskut viimeisenä mahdollisena päivänä? En tohtisi itse noin haukkua muita.
On minullakin useampi lasku sellainen, että eräpäivänä on palkkapäivä.
-eri
Miksette sovi noita toisin?
No ei ole ollut syytä sopia? Ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa. Jos nyt tulisi verkkopankin kanssa jotain ongelmaa, ja maksu viivästyisi päivällä tai kahdella, niin tuskin sekään nyt mikään maailmanloppu olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin tunti sitten, mutta käytän vanhanaikaista pahvista tunnuslukulistaa. Boomeriudesta ja uudistuksista kieltäytymisestä on hyötyä, kun nykyaikaiset systeemit kaatuu.
Söpöä, että boomerit ovat noin pihalla. Sillä ei ole mitään merkitystä millä olet sinne kirjautumassa:
Tilapäisen häiriön vuoksi Nordean pankkitunnuksilla tai tunnuslukusovelluksella ei voi tunnistautua verkko- tai mobiilipankkiin tai muiden palveluntarjoajien palveluihin.
En ole tuo kenelle vastaat, mutta itse käytin sitä paperista tunnuslukulistaa ihan 35-vuotiaana. Sitten pakotettiin ottamaan joko appi tai tunnuslukulaite. Valitsin laitteen. En voi sietää mitään turhia appejä.
No nyt on enää HITAUTTA kirjautumisissa.
Miten Nordean pankkiin saa varattua ajan.
T. Nordean asiakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksat laskut viimeisenä mahdollisena päivänä? En tohtisi itse noin haukkua muita.
On minullakin useampi lasku sellainen, että eräpäivänä on palkkapäivä.
-eri
Miksi ihmeessä? Minulla on palkkapäivä aina kuun 15. päivä, mutta lainat yms. menevät 25. päivä. Ihan itse olet tilanteesi järjestänyt.
Minkä ihmeen tilanteen? :D Ei ole mikään lasku jäänyt ikinä maksamatta. En ole ap eikä minulla ole ongelmia, vastasin vain tuohon, että miksi maksat laskut viimeisenä mahdollisena päivänä. En tiedä mikä itseisarvo siinä on, että laskut pitäisi maksaa monta viikkoa etuajassa.
eri: itse olen ollut vuosia jo s-pankin asiakas. Aikasemmat kokemukset Nordea, Danske ja OP.