Toimisko työpaikallasi topless??
Itse olen sihteerinä jolla jonkin verran asiakaspalvelua. Hauska ajatus! :D
Kommentit (33)
Mä olen aika usein topless kun kotoa käsin teen käännöstöitä!
Siellä sitä oltais tissit paljaana postin kassalla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:33"]Mä olen aika usein topless kun kotoa käsin teen käännöstöitä!
[/quote]
Mäki teen kotona käännöstöitä, harvemmin kyllä yläosattomissa. Vähän on turhan viilee sellaseen, vaikka olevinaan kesä onkin.
Mä oon monta kertaa miettinyt topless-kassaa. Olen siis kassaneiti. Kuinkahan paljon myynti kasvaisi jos meikäläinen olis d-tisseillä jotka valuvat viehkosti pömppömahan päälle, kassan takana?
Meidän nuorisotalomme olisi varmaan läänin suosituin.
Vois olla porukoiden kinkkusiivuissa ja makkaroista rintakarvoja jos ois meidän työpaikan miehet ilman paitaa. Jos naiset ois niin ei varmaan elintarviketurvallisuus kärsis niin paljoa, nännit kyllä näpöttäisi kaikilla kun lämpötila osastolla 5 astetta..
Olis varmaan ihan jees kaikkien muiden mielestä, paitsi mun. Terveisin tällä hetkellä ainoa nainen rakennustyömaalta!
Haha joo, baarissa pelinhoitajana viikonloppuöisin.. Varmasti tulisi enemmän peliä pöytään. ;D
Ai neuvolassa? Mielenkiintoinen ajatus.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:29"]Tulee mieleen, että miksi miehet haluavat noita topless paikkoja, eikö ne ole aika naisia alentavia? Siis jos eivät olisi valmiita siihen että heidän vaimonsa ja tyttärensäkin työskentelisivät noissa, niin miksi sitten olisi ok että muut naiset kyllä? Tai jos joku nainen ei haluaisi tyttärensä tekevän moista irstaiden ukkojen tuijotellessa niin miksi itsekään alentuisi vastaavaan? Minusta tuollainen on vaan jollain tapaa säälittävää, tuo naisten vartaloiden myynti.
[/quote]
Niin, ja siis varsinkin kun tästä rahallisesti hyötyy "kaksi remonttialan yrittäjää", ei tissiparin omistaja. Toivoa sopii että palkka on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:24"]
Lukion opettajana voisi olla hieman hankalaa saada opiskelijoiden huomiota kiinnitettyä olennaiseen...
[/quote]
Mut bilsan opettajana olisit ainakin huippuluokkaa =D
Lastensuojelua toplessina, hmm. Mahtaisi olla hallinto-oikeudessa vakavasti otettava fiilis, kun siellä tissit heiluen selittäisi tuomarille, että narkkaava äiti ei tosiaan sovi pitämään huolta pikku Pentistä. Tai joku kriisitilanne, vaikka pahoinpidelty äiti ja lapsi, joita tavataan päivystyksellisesti, mahtaisivatko arvostaa tissejä tai miehen karvaista rintaa?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 16:29"]
Tulee mieleen, että miksi miehet haluavat noita topless paikkoja, eikö ne ole aika naisia alentavia? Siis jos eivät olisi valmiita siihen että heidän vaimonsa ja tyttärensäkin työskentelisivät noissa, niin miksi sitten olisi ok että muut naiset kyllä? Tai jos joku nainen ei haluaisi tyttärensä tekevän moista irstaiden ukkojen tuijotellessa niin miksi itsekään alentuisi vastaavaan? Minusta tuollainen on vaan jollain tapaa säälittävää, tuo naisten vartaloiden myynti.
[/quote]
Tosikko, tässä just naureskellaan koko ilmiölle.