Mies toi jaffaa kun sanoin että
Mulla on menkat ja maha kipee, se toi taas jaffaa, hassu ei ymmärrä että se mahakipu on erilaista kun mahataudisssa johon jaffa on hyvä, mitä höpsöä sinun miehesi on tehnyt? :)
Kommentit (17)
Jaffa on hyvä kaikkiin tilanteisiin
Mitenkäs helve...tis joku jaffa on mahatautiin. Perua kivikaudelta jolloin jaffa oli ainut herkku mitä kaupasta sai. Eli kersat kinus sairaana jaffaa ja äidithän haki kun pikkupiltti ei suostunut juomaan vanhaa piimää jääkaapista...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:54"] Kyllä Jaffa toimii vatsatautiin. Olen maannut ruokamyrkytyksen kourissa armeijassa eikä mikään muu mennyt alas kuin Jaffa. Teki gutaa kun edes se pysyi sisällä. mies27+4 [/quote] Todella kattava tutkimus. Kyllä me nyt uskotaan. Kas kun tieteellinen tutkimus on asiasta ihan eri mieltä, olet varmaan unohtanut kertoa niille. [/quote]mitä väliä tieteellisellä tutkimulsella jos vatsatautiini auttaa jaffa? Jätän ottamatta koska tieteellinen tutkimus kertoo niin?
[/quote]
Ihan sitä, että varsinkin pienillä lapsilla paljon sokeria sisältävän jaffan tarjoaminen voi olla vaarallista, suorastaan hengenvaarallista. Sokeri lisää ripulia ja kuivuminen voi uhata. Laimea mehu on parempi vaihtoehto tai kivennäisvesi.
Lonkero on parasta tähänkin tilanteeseen. Tuo tunnottomuutta ja loppuu punanen lirinä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:54"] Kyllä Jaffa toimii vatsatautiin. Olen maannut ruokamyrkytyksen kourissa armeijassa eikä mikään muu mennyt alas kuin Jaffa. Teki gutaa kun edes se pysyi sisällä. mies27+4 [/quote] Todella kattava tutkimus. Kyllä me nyt uskotaan. Kas kun tieteellinen tutkimus on asiasta ihan eri mieltä, olet varmaan unohtanut kertoa niille. [/quote]mitä väliä tieteellisellä tutkimulsella jos vatsatautiini auttaa jaffa? Jätän ottamatta koska tieteellinen tutkimus kertoo niin?
[/quote]
Osaatko keskustella asioista yleisellä tasolla, vai pelkästään omakohtaisesti? Sinä saat juoda vaikka tiskivettä mahatautiisi, mutta ei se silti tee sitä yleisesti tepsiväksi keinoksi.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:10"]
Lonkero on parasta tähänkin tilanteeseen. Tuo tunnottomuutta ja loppuu punanen lirinä.
[/quote]
Ja loppuu se korppikotkan kähisevä viskibasso joka valittaa vatsakipua ja kuinka miehet on syylisiä siihen että vittu vuotaa verta. Ja sattuu. Niin paljon. Nyt alko jo itkettää.
No ei se jaffa ole hyvää mahatautiinkaan, kannattaa opettaa sekin miehelle (ja itselleen).
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:50"]No ei se jaffa ole hyvää mahatautiinkaan, kannattaa opettaa sekin miehelle (ja itselleen).
[/quote] minulla mahataudissa ei pysy mikään sisällä, jaffa helpottaa vaikka tuleekin ulos pääosassa.
Pikemminkin kannattaa sanoa kiitos ja nauttia jaffaa, parempi mieli molemmilla.
Kumma kun ei ymmärtänyt sidukkaa tuoda.
Kyllä Jaffa toimii vatsatautiin. Olen maannut ruokamyrkytyksen kourissa armeijassa eikä mikään muu mennyt alas kuin Jaffa. Teki gutaa kun edes se pysyi sisällä.
mies27+4
Meidän kotona mahatautiin annettiin aina keltaista jaffaa, miehen kotona se oli aina punaista.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:51"]Pikemminkin kannattaa sanoa kiitos ja nauttia jaffaa, parempi mieli molemmilla.
[/quote]niin sanoinkin. Oli vain hassua mielestöni kun olen kertonut että se ei ole sellainen kipu vaan ihan erilaolla tuntuu eri paikkoihin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:54"]
Kyllä Jaffa toimii vatsatautiin. Olen maannut ruokamyrkytyksen kourissa armeijassa eikä mikään muu mennyt alas kuin Jaffa. Teki gutaa kun edes se pysyi sisällä.
mies27+4
[/quote]
Todella kattava tutkimus. Kyllä me nyt uskotaan. Kas kun tieteellinen tutkimus on asiasta ihan eri mieltä, olet varmaan unohtanut kertoa niille.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:54"]
mies27+4
[/quote]
Todella kattava tutkimus. Kyllä me nyt uskotaan. Kas kun tieteellinen tutkimus on asiasta ihan eri mieltä, olet varmaan unohtanut kertoa niille.
[/quote]mitä väliä tieteellisellä tutkimulsella jos vatsatautiini auttaa jaffa? Jätän ottamatta koska tieteellinen tutkimus kertoo niin?
Kiittämätön lutka.