Naiset, myönnättekö että vilkuilette takananne seisovia miehiä?
Itse en pidä yhtään tilanteista, joissa joudun kävelemään vieraan naisen takana, tai seisomaan hänen takanaan (esimerkiksi liukuportaissa) koska todella usein naiset vilkuilevat taaksepäin, ja olen aivan varma, että iso osa (ellei jopa suurin osa) tekee niin tarkistaakseen että tuijottaako mies hänen takapuoltaan. Myönnättekö naiset, että näin todella on? En ole mitenkään huomiotaherättävän näköinen, joten sen takia ei kukaan voi vilkuilla taaksepäin.
Ja itse en ainakaan tuijota parin sentin päässä itsestäni olevan naisen takapuolta. Tuijotan korkeintaan silloin jos jossain kauempana kävelee nainen tiukoissa farkuissa tai paidassa jossa todella avonainen kaula-aukko. Ja ärsyttää siis jos yritän vaan keskittyä omiin ajatuksiini/kännykällä touhuta ja sitten edessä oleva nainen selvästi ajattelee minua ja mietiskelee että tuijotankohan häntä. Ei kyseinen nainen kuitenkaan minua ole treffeille pyytämässä, joten en saa mitään irti sellaisesta vilkuilusta.
Ja valmis vastaus niille jotka ajattelevat että onpa minullakin ongelmat:
Juu, ei se olekaan mikään elämäni suurin ongelma :) Mutta päätinpähän nyt mainita siitä täällä kuullakseni naisten version tilanteesta.
Kommentit (12)
Kuulostaa tosi kummalliselta ja vainoharhaiselta. Jos joku tuijottelee taaksepäin, se johtuu varmaan korkeintaan siitä jos seisot vaivaannuttavan lähellä (parin sentin päässä), haiset tai pidät jotain ääntä, esim. yskit.
Katson silloin jos pelkään tajana olevan hiipparin käyvän kimppuun. Eli luonnollinen varotoimenpide.
Todellakin vilkuilen taakse päin jos liukuportaissa joku seisoo parin sentin päässä minusta. Saatan ap jopa mulkoilla sinua koska olet liian lähellä minua ja haluan että menet kauemmaksi.
Se, katseleeko joku takapuoltani on minulle aivan sama.
Vika lienee siinä että hönkäilet niskaan ts. olet liian lähellä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 16:06"]
Vika lienee siinä että hönkäilet niskaan ts. olet liian lähellä.
[/quote]
kyllä nuooo naisset ainakin liukuportaissa kääntyy jatkuvasti kattomaan taakse vaikka olisi useampi porras välissä.
En ymmärrä yhtään, mistä ap puhuu. En kääntyile, ei kiinnosta.
En edes huomaa, jos joku seisoo tai kävelee takanani. Siinähän saisi vilkuilla taakseen jatkuvasti, kun kaupungilla kävelee. Mitä väliä mihin se takanakävelijä katsoo? Katsokoon mun puolesta persettä tai taivaan lintuja.
Mietit liikaa sitä mitä muut mahtaa miettiä ja ajatella.
En itse vilkuile taakseni. Ensinnäkin sen takia että kävelen liukuportaat ja katson eteeni etten kompastu. Toisekseen ei kiinnosta kuka takana kulkee. Jos oon huomannut että joku wau tyyppi jää taakse niin saatan vilkaista, useimmiten katse on eteenpäin..
Kyllä mä saatan katsoa että katsooko, koska mua ahdistaa ajatus että joku tuijottaa. Eihän se oikeasti mitään auta että katson, koska jos nään että tuijotetaan niin tulee vaan tukalampi olo. Mutta se kääntyminen on vaan sellainen tapa, katson samalla kuinka lähellä toinen on että tarviiko mennä ylöspäin jos toinen on siinä lähes iholla