Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaliiviongelma

Vierailija
24.07.2015 |

Ärsyttää niin tuhottomasti ettei mitään rajaa ja tahdon avautua, mulla on skolioosi ja toinen rinta isompi kuin toinen ja mikään liivi ei istu. Jumalauta aina joko toinen kuppi pursuu sivulta ulos eli on liian pieni, toinen kuppi on liian iso tai selän takia ei pysy toinen olkain vaan valuu koko ajan. Oonko mä tuomittu käyttämään urheiluliivejä toppien kanssa loppu ikäni. Olkaimettomat liivit ei käy, kun ei me tällä vartalon vinousasteella pysy millään ilveellä. Argh!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:58"]Oletko käyttänyt erikoisliikkeiden palveluja. Luulisin, että on sellaisiakin liikkeitä, jotka ovat juuri erikoistuneet ongelmallisiin vartaloihin (esim. syöpäleikkauksen jälkeen). Liian pientä kuppikokoa nyt ei pidä missään tapauksessa valita. Mieluummin siihen vajaaseen täytettä. Erikoisliikkeistä saattaisi saada jotain erityistyynyjä tai vastaavia. Selaapa nettiä, jospa löytäisit liikkeen, josta apu löytyy. Marketista et mitään sopivaa löydä, kun sieltä ei löydä moni muukaan.
[/quote]
En oo käyttänyt, oon ollut opiskelija tähän adti niin ei mulla oo ollut varaa käydä erikoisliikkeissä. Aloutan ensi kuussa ekassa oikeassa työpaikassani ja se on kyllä ensimmäinen asia jonka teen ensimmäisen palkan tullessa.
-Ap

Vierailija
2/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivipuoti Hgissä Arkadiankadulla voisi auttaa? Korjaavat liivejä ammattitaitoisesti asiakkaan toiveiden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 12:04"]

Liivipuoti Hgissä Arkadiankadulla voisi auttaa? Korjaavat liivejä ammattitaitoisesti asiakkaan toiveiden mukaan.

[/quote]

Onko tää se sama liike, joka hienosti korjailee liivejä kun ympärysmitta on esim liian suuri niin pienentää sen ja sanoo, että liivit sitten sopivat? :D Ei se liivien kanssa toimi ihan niin, koska eriympäryksellä kuppi on myös erimallinen. Ja toisekseen, kuka ei osaisi ommella kaaritukea takaisin liiveihinsä? Ei se nyt kauheasti vaadi.

Vierailija
4/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs proteesiliivit

Vierailija
5/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista merkkiä, mutta liivikaupoissa sitä lähes poikkeuksetta myydään, jolla kupit ovat jo valmiiksi vähän eri kokoiset. Harvalla naisella kun rinnat ovat just jämptit samaa kokoa keskenään. Mitä olkainten tippumiseen tulee, suosi liivejä joissa olkaimet saa selän takaa ristiin tai niskan taakse ns. halter neck. Silloin ei tarvitse käyttää urheiluliivejä eikä olkaimet pääse tippumaan vaikka millaisiin asentoihin vääntäytyisit :).

Vierailija
6/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisiko topatut liivit niin, että poistat toppaukset isommalta rinnalta? Olkaimen valumisen voi estää kiinnittämältä olkaimet selästä toisiinsa (jossei vika ole väärässä koossa).

Vierailija
7/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käyttänyt erikoisliikkeiden palveluja. Luulisin, että on sellaisiakin liikkeitä, jotka ovat juuri erikoistuneet ongelmallisiin vartaloihin (esim. syöpäleikkauksen jälkeen). Liian pientä kuppikokoa nyt ei pidä missään tapauksessa valita. Mieluummin siihen vajaaseen täytettä. Erikoisliikkeistä saattaisi saada jotain erityistyynyjä tai vastaavia. Selaapa nettiä, jospa löytäisit liikkeen, josta apu löytyy. Marketista et mitään sopivaa löydä, kun sieltä ei löydä moni muukaan.

Vierailija
8/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en löydä sopivankokoisia liivejä mistään. Aina jää kuppi tyhjäksi joltainpuolelta. Toppaukset auttaa mulla jonkin verran, hyvä idea tuo että ottaa isommalta puolelta toppaukset pois ja käyttää siellä pienemmällä puolella.