Humalaiset ahdisteli just:(
Olin polkemassa kotiin kun kaksi humalaista miestä alkaa ahdistella,polki rinnalle ja alkoi kysellä.Sanoin että painu vittuun,uhkasin poliisilla.Jättivät rauhaan onneks kun aloin huutamaan,mutta polkivat edemmäs ja jäivät odottamaan.Piti mennä kiertotietä kotiin:( soitin poliisille jos vielä löytäisivät ne sieltä..Ihan kantasuomalaisia olivat.Oksettaa kun humalaiset paskat luulee että on ok ahdistella naisia!!Ensi kerralla otan puukon laukkuun mukaan,nyt unohtui:( miksei naiset saa olla rauhassa,ei varmasti miehet kohtaa tämmöistä samanlaista.
Kommentit (15)
Kannattaa liikkua miehen kanssa, turvallisempaa etenkin jos mies vähän isokokoisempi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:38"]
Kannattaa liikkua miehen kanssa, turvallisempaa etenkin jos mies vähän isokokoisempi.
[/quote]
Mistä voi hommata miehen aina liikkumaan iltaisin seurana?
Nastolassahan oli ollut kunnon rähinä kun humalaiset aikuiset oli heitellyt kivillä nuoria yms
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:38"]
[/quote]
Mistä voi hommata miehen aina liikkumaan iltaisin seurana?
[/quote]Tykkään olla naisystävän seurana, jos hän tahtoo. Ikävä juttu että ap joutui tuollaiseen.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:38"] Kannattaa liikkua miehen kanssa, turvallisempaa etenkin jos mies vähän isokokoisempi. [/quote] Mistä voi hommata miehen aina liikkumaan iltaisin seurana? [/quote]Tykkään olla naisystävän seurana, jos hän tahtoo. Ikävä juttu että ap joutui tuollaiseen.
[/quote]
Mulla ei ole miesystävää enkä nyt tuota tarkoitusta varten viitsi hankkiakaan.
Naisena sitä oppii, että yksin ei vaan voi kulkea :( Harvemmassa on ne kerrat kun iltaisin kulkiessa joku mies ei tulisi ahdistelemaan. Ja 90 % näistä olleet suomalaisia. Todella ikävää...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:44"]Nastolassahan oli ollut kunnon rähinä kun humalaiset aikuiset oli heitellyt kivillä nuoria yms
[/quote]
Tuo olikin aikamoinen juttu
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:38"] Kannattaa liikkua miehen kanssa, turvallisempaa etenkin jos mies vähän isokokoisempi. [/quote] Mistä voi hommata miehen aina liikkumaan iltaisin seurana? [/quote]Tykkään olla naisystävän seurana, jos hän tahtoo. Ikävä juttu että ap joutui tuollaiseen.
[/quote]
Mulla ei ole miesystävää enkä nyt tuota tarkoitusta varten viitsi hankkiakaan.
[/quote]Pitäis olla vuokrauspalvelu :) Jossain maassahan saa vuokrata seuralaisen vaikka illaksi.
Mikseihän minua ahdistele koskaan kukaan, vaikka liikun joka ilta/yö yksin ulkona
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 09:46"]
Naisena sitä oppii, että yksin ei vaan voi kulkea :( Harvemmassa on ne kerrat kun iltaisin kulkiessa joku mies ei tulisi ahdistelemaan. Ja 90 % näistä olleet suomalaisia. Todella ikävää...
[/quote]
Mä saan kyllä lähes poikkeuksetta kulkea yksin rauhassa vaikka olen lyhyt ja pieni. En tosin asu pääkaupunkiseudulla, siellä voi olla eri juttu.
Minä olen käynyt itsepuolustuskurssin ja suosittele kaikille naisihmisille, sekä olen nuorena ollut judossa. Meidän suvussa oli 80-luvulla sellainen tapa, että tyttölapset vietiin tunneille. Niinpä minä kävin judossa, serkkulikka myös, toinen serkku karatessa ja siskoni tae-kwondossa. (siskoa ahdisteltiin lapsena uimahallissa). Aion myös oman 11 veenä vienä syksyllä tunneille.
Mulla on aina taskussani pieni spraymaalipullo ja äänekäs hälytin ja aina kannattaa kiljua, vaikka ei olisi vielä mitään tapahtunutkaan. Minua lähti kerran ulkomailla neljä miestä seuraamaan järven rannalla ja käännyin ympäri, aloin heti raivokkaasti kiljua suomeksi "saatana vittu" jne. että varmasti raukui ylhäällä kulkevalle tielle, jossa kulki ihmisiä. Ne lähti pois. En tiedä mitä niillä oli mielessä, mutta sisäiset kelloni soivat.
Puukko voi päätyä omalle kaulallesi, se on kuule aika helppo vääntää pois.
En kyllä enää kesäiltana polje yhtään minnekään:'( ap