Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalat vainoharhat tänään. Vakavaa?

Vierailija
24.07.2015 |

Minut kutsuttiin tänään päivällä ulos viettämään iltaa kavereiden kanssa.
Yleensä minua ei kutsuta mihinkään koska asun väliaikaisesti kauempana ja en nopeasti pääse paikalle joten olin innoissani että kerrankin on jotain tekemistä.
Noh.. Aloin jossain vaiheessa hikoilemaan ja tärisemään koska pelkäsin että ystäväni tekisivät minulle jotain pahaa.
Bussipysäkin lähettyvillä oleva kaveriporukka nauroi kovaäänisesti ja se ahdisti minua koska luulin että he nauraisivat minulle.
Bussissa luulin että bussikuski on juonessa mukana ja aikoo myös satuttaa minua ja luulin että hän kertoo puhelimessa että olipa minut helppo napata. Tämän luulin koska olin ainoa matkustaja bussissa.
Luulin että jokainen ohikulkija vilkaisee aina bussiin ja katsoo että olen siellä ja sen jälkeen kertoo puhelimen kautta että kaikki on kohdallaan ja minä olen tulossa.
Kun pääsin ystävieni luo, tämä tunne lähti aikalailla pois.
Onko vain mökkihöperyyttä vai jotain vakavampaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:21"]Kasi jatkaa. Ehkä sä saatat tuntea ylipäänsä olemisesi jossain suhteessa turvattomaksi. Ja sun alitajunta voi reagoida noin. Pelkoreaktiot on usein tavallaan lapsellisia. Me halutaan pitää itsemme turvassa, ainakin alitajuisesti. Ja alitajunta haluaa pitää meidät turvassa, joskin alitajunta on aika kryptinen. Sieltä voi tulla vaikka mitä. Mutta mä ainakin koitan suhtautua omaani nykyisin vähän niin kuin pelokkaaseen lapseen. Kun eteen tulee jotain outoa, keskityn rauhoittamaan alitajuntaa, itseäni, jotain sisäistä lasta. Tarkastelen tilannetta kuin joku ulkopuolinen ja hengitän syvään. Mulla on tiettyjä käsiliikkeitä ja maneereita, jotka helpottaa, ne häiritsee ajattelua. Entisenä alkoholistina kylmän tölkin piteleminen rauhoittaa. Tee asioita, jotka auttaa, vaikka tuntuisi typerältä.
[/quote] Hah. Kiitos vastauksesta koska tästä oli oikeasti hyötyä.
-ap
[/quote]

Hyvä, että joku muukin hyötyy mun havainnoista. Mä aina ajattelen, kun tulee vaikeuksia, että selviän ja sitten autan muita selviämään, kun keksin keinon. :) Ei sitä itseään varten jaksa selvitä kovinkaan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla