Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua niin nolottaa!

Vierailija
23.07.2015 |

Olin viime viikolla Tallinnassa, kylpylässä. Siellä olu sellainen höyrysauna. Pesin itseni ja laitoin pyyhkeen naulaan. Istuin sinne. Kun höyry oli väljennyt tai siis aloin näkemään kunnolla siellä sumussa. Huomasin että kaikki naiset ympärilläni eivät olleet naisia. Siellä oli siis miehiäkin ja minä olin ainut joka oli alasti! Sen huomattuani juoksin nopeasti pois saunasta. Siis mitä helvettiä naisten saunassa on miehiä!? Enkä tiennyt että siellä on käytäntönä pitää pyyhettä/uimapukua päällä saunassa, mistä olisinkaan voinut tietää...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:11"]Olin viime viikolla Tallinnassa, kylpylässä. Siellä olu sellainen höyrysauna. Pesin itseni ja laitoin pyyhkeen naulaan. Istuin sinne. Kun höyry oli väljennyt tai siis aloin näkemään kunnolla siellä sumussa. Huomasin että kaikki naiset ympärilläni eivät olleet naisia. Siellä oli siis miehiäkin ja minä olin ainut joka oli alasti! Sen huomattuani juoksin nopeasti pois saunasta. Siis mitä helvettiä naisten saunassa on miehiä!? Enkä tiennyt että siellä on käytäntönä pitää pyyhettä/uimapukua päällä saunassa, mistä olisinkaan voinut tietää...
[/quote]
Hitsi kun tästä voi saada väärän käsityksen ja anteeksi kirjoitusvirheet.
-ap

Vierailija
2/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus ei ole vaarallista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Voin kuvitella kuinka luikit pois saunasta, kun tajuat tilanteen. Yleensähän noissa ollaan pyyhkeillä? En tiedä, itse en käy kuin harvoin.

Vierailija
4/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet varmaan tuijotti sua himoiten

Vierailija
5/8 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tuijotin sinua SUU VAAHDOSSA KUIN RAIVOTAUTINEN ELUKKA =D

Vierailija
6/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:10"]tiedän tuijotin sinua SUU VAAHDOSSA KUIN RAIVOTAUTINEN ELUKKA =D
[/quote]
:DDD

Vierailija
7/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa paikassa höyrysauna on sekasauna.

Vierailija
8/8 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa saunassa, näin sut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä