Mua niin nolottaa!
Olin viime viikolla Tallinnassa, kylpylässä. Siellä olu sellainen höyrysauna. Pesin itseni ja laitoin pyyhkeen naulaan. Istuin sinne. Kun höyry oli väljennyt tai siis aloin näkemään kunnolla siellä sumussa. Huomasin että kaikki naiset ympärilläni eivät olleet naisia. Siellä oli siis miehiäkin ja minä olin ainut joka oli alasti! Sen huomattuani juoksin nopeasti pois saunasta. Siis mitä helvettiä naisten saunassa on miehiä!? Enkä tiennyt että siellä on käytäntönä pitää pyyhettä/uimapukua päällä saunassa, mistä olisinkaan voinut tietää...
Kommentit (8)
:DDD Voin kuvitella kuinka luikit pois saunasta, kun tajuat tilanteen. Yleensähän noissa ollaan pyyhkeillä? En tiedä, itse en käy kuin harvoin.
Ne miehet varmaan tuijotti sua himoiten
tiedän tuijotin sinua SUU VAAHDOSSA KUIN RAIVOTAUTINEN ELUKKA =D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:10"]tiedän tuijotin sinua SUU VAAHDOSSA KUIN RAIVOTAUTINEN ELUKKA =D
[/quote]
:DDD
Aika monessa paikassa höyrysauna on sekasauna.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:11"]Olin viime viikolla Tallinnassa, kylpylässä. Siellä olu sellainen höyrysauna. Pesin itseni ja laitoin pyyhkeen naulaan. Istuin sinne. Kun höyry oli väljennyt tai siis aloin näkemään kunnolla siellä sumussa. Huomasin että kaikki naiset ympärilläni eivät olleet naisia. Siellä oli siis miehiäkin ja minä olin ainut joka oli alasti! Sen huomattuani juoksin nopeasti pois saunasta. Siis mitä helvettiä naisten saunassa on miehiä!? Enkä tiennyt että siellä on käytäntönä pitää pyyhettä/uimapukua päällä saunassa, mistä olisinkaan voinut tietää...
[/quote]
Hitsi kun tästä voi saada väärän käsityksen ja anteeksi kirjoitusvirheet.
-ap